היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אזרח נואש איים על ראש העיר

משלא נענתה בקשתו החל לאיים על עובדי העירייה ואף איים ברצח על ראש העירייה הרב ניסים מלכה. בין היתר איים גם, כי יצית את בניין העירייה כאשר החזיק בידו בקבוק שהכיל חומר שנראה כדליק.

שוטרי התחנה שהוזעקו למקום, ביצעו את מעצרו של המאיים וגילו כי הבקבוק שהחזיק בידו הכיל מי סבון.

האיש נחקר והובא למחרת היום לבית המשפט שם הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

שופט בית משפט השלום החליט לשחרר את הנאשם בתנאים מגבילים והמשטרה הגישה ערעור לבית המשפט המחוזי בנצרת כדי להשאיר את האיש במעצר.

בבית המשפט המחוזי הוחלט להחמיר את תנאי השחרור לתנאי מעצר בית מלא באזור חיפה.

תושבים המכירים את האיש אמרו ל"חדשות הגליל" כי הם לא מאמינים שהייתה לאיש כוונה לבצע מעשה פלילי כלשהו "האיש הזה מיואש ומתוסכל מהיחס לו הוא זכה, לדבריו בטיפול בבעיותיו והסחבת במתן פיתרונות. האיש זועק מתוך ייאוש וחוסר אונים, עובדה, בבקבוק היו מי סבון".  


איומים על לווים בשוק האפור

שני תושבי קריית שמונה הגיעו השבוע לחלפן כספים בכוונה לקחת הלוואה כספית. במקום נכח אדם המוכר למשטרה והוא החל להתערב בשיחה תוך כדי השמעת איומים כלפי מבקשי ההלוואה כי אם לא יחזירו במועד את הכספים שבכוונתם ללוות, הוא ישרוף אותם. השניים איבדו את המוטיבציה לקחת הלוואה והגיעו במקום זאת להגיש תלונה במשטרה.

הבחור המאיים נעצר והובא לחקירה. בהמשך, הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למער עד לתום ההליכים המשפטיים.


קטין עם אזיקים אלקטרוניים הפר מעצר בית 

במסגרת מבצע הסוכן הסמוי שפוצח בחודש שעבר, נעצר קטין מהאזור בגין עבירות של סחר בסמים. מדובר בקטין שהספיק לצבור לחובתו עבירות רבות הוגשו נגדו כתבי אישום והוא שוחרר על ידי בית המשפט לתנאי מעצר בית. גם לאחר מעצרו במסגרת הפעלת הסוכן הסמוי, שוב שוחרר למעצר בית והפעם עם אזיקים אלקטרוניים כדי למנוע הימלטותו מן הדין.

הקטין לא הצליח להתאפק זמן רב והשבוע ביצע עבירות אלימות וסמים נוספות, ניתק את האזיקים האלקטרוניים ונמלט. לאחר יממה של מצוד אחריו, נעצר שוב והובא פעם נוספת לבית המשפט.

הוגש נגדו כתב אישום נוסף והפעם הוא נעצר עד להחלטה אחרת.

 

קטין הנאשם בשוד הפר מעצר בית

בפעילות בלשי מחלק הנוער בתחנה, נעצר השבוע קטין תושב האזור בשל הפרת מעצר הבית בו היה נתון. נגד הקטין מתנהל משפט בגין שוד שביצע בשנה שעברה ובמסגרת ההליכים שוחרר על ידי בית המשפט למעצר בית. התיק בעניינו הועבר לפרקליטות מחוז הצפון שם הוגש נגדו כתב אישום נוסף ובית המשפט התבקש לדון בשנית בתנאי שחרורו במסגרת ניהול תיק השוד בגינו נעצר מלכתחילה.

 

עובד זר תקף את אשתו

עובד זר מאריתריאה המתגורר באזור, תקף השבוע את אשתו וגרם לה חבלות קשות. העובד כבן 40 נעצר על ידי המשטרה ולאחר חקירתו הובא לבית המשפט להגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

לאחר סיום משפטו יוחלט על ידי בית המשפט האם לגרשו בחזרה למולדתו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad