היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

איזי שירצקי כינס מסיבת עיתונאים ותקף: "קריית שמונה זה המקום היחידי שאין בו מגרש אימונים סינטטי לילדים ונוער"

שירצקי: "זו שערורייה שאין כדוגמתה. את כל מה שיש פה, אני בניתי. בשום קבוצה אחרת הבעלים לא משקיע במגרשים, איימתי שאם צריך נעבור להתאמן בת"א"

הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שירצקי קיים בשבוע שעבר מסיבת עיתונאים באצטדיון העירוני ובמסגרתה יצא במתקפה חריפה כנגד אנשי הטוטו סביב העובדה שטרם נבנה מגרש אימונים למחלקת הנוער. לדבריו של שרצקי, מדובר לא פחות ולא יותר מאשר ב"שערוריה". כמו כן, הוא הביע את מורת רוחו מהתנהלותה של שרת הספורט לימור לבנת סביב מסקנות ועדת זליכה, כשסבר באשר לטענה כנגד הזיקה של יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון כי מדובר בטענה משוללת מהיסוד. "היא מדברת על זיקה? היא לקחה כסף מאבנר קופל".

תחילה כאמור שירצקי התייחס למצב המגרשים של הנוער בקרית שמונה, ואמר: "לפני שלושה חודשים שלחתי לצחי פישביין מכתב, לשרה לימור לבנת, לשר סילבן שלום ולאבי לוזון. לפני 14 שנה שיחקנו במגרש בכפר בלום. היינו בליגה א' ובליגה הארצית. בארבע השנים האחרונות נלחמנו כדי לבנות אצטדיון שיתאים לליגות הגבוהות, מה שהצריך 21 מיליון שקל. שמעתי הרבה מאוד הבטחות, אבל אף אחד לא עזר. לא היה מגרש לקבוצה הבוגרת. למזלי הרב בא אהוד אולמרט, שאל מה אני צריך, הסברתי לו שמדובר ב-21 מיליון שקל. קבענו להיפגש באצטדיון ואמר לי שהוא השיג לי תקציב. בסוף היה חסר לי מיליון שקל, אמרו לי שזה סגור, וקיבלנו אצטדיון לתפארת, אבל זה לבוגרים. בשבתות הנוער והבוגרים משחקים פה, אי אפשר לעלות על המגרש הזה יותר.

שרצקי המשיך ותיאר את הקושי: "השנה הלכנו לקיסריה לשבוע כי לבוגרים אין מגרש. לנוער גליל עליון זה המקום היחיד שאין מגרש סינטטי לילדים ונוער, אני במשך שנתיים נלחם על זה. המגרשים הם לא שלי, אלא של העירייה. הבנו שאי אפשר לבנות במקום הזה אצטדיון ובסך הכול המגרש הולך לעלות לנו שבעה וחצי מיליון שקל. שנה חיכיתי וזה לא עזר".

הבעלים של קרית שמונה המשיך במתקפה, ואמר: "הגעתי למצב שאי אפשר להמשיך כך. איימתי שבמצב הגרוע אנחנו נעבור להתאמן בתל אביב. את אף אחד לא עניין המכתב הזה, לא התייחסו אליי. ברור שאני לא אעבור לתל אביב למרות שאם נשחק בנתניה נרוויח בשנה אחת כסף לאצטדיון חדש. מעולם לא עזבתי את העיר הזו ואני לא אעזוב. זו שערורייה שאין כדוגמתה. את כל מה שיש פה, אני בניתי. בשום קבוצה הבעלים לא משקיע במגרשים. החלטתי שאם לא יביאו לי את הכסף עכשיו לבנות את האצטדיון, הקבוצות שלנו ישחקו מחוץ לקרית שמונה. שמעתי את יושב ראש הטוטו אומר שהוא יבנה עוד מגרשים לילדים ונוער".

"ישבתי עם צחי פישביין לפני חודש, ושאלתי אותו למה הוא לא הגיב לי על המכתב. הוא שואל אותי "איזה מכתב?". עד עכשיו לא קיבלתי תשובה. תראו איפה החבר'ה שלי מתאמנים. אני לא יודע אם זה מתאים לסוסים ופרות. זו בושה שמשחקים בכאלה מגרשים. הם חושבים שיש פה איזה פראייר. הגענו למצב שאנחנו קבוצת צמרת ואם אני רוצה לבנות אקדמיה, אין לי מגרש להביא אותם. לא יכול להיות שיבנו בכל הערים מגרשים. כמה ביקשתי?

בהמשך כאמור שרצקי תקף את שרת הספורט לימור לבנת, ואמר: "מה שהוועדות קבעו, רוצה גם אבי לוזון. כולנו רוצים, ואני שנים צועק 'בלי מרכזים'. פתאום כולם הולכים נותנים לעיני לתווך וזו שטות. אותם אנשים שכתבו לא שאלו למה הוא מתווך. בנושא הזיקה של יושב ראש ההתאחדות לקבוצה, אני רוצה להגיד שלכל הדברים אני מאוד מסכים ונלחם עליהם הרבה שנים. את כל מה שאמרתי בוועדת זליכה לוזון שמע ממני בעבר".

יש מנהלת ליגה, ואם כולם רוצים את אותו דבר, בואו ניישם את ההמלצות", המשיך שרצקי. "לכולם יש זיקה. אם אבנר קופל תורם ללימור לבנת לפריימריז, אין זיקה? אין אדם בלי זיקה, זו מדינה שכל אחד מכיר את השני. צחי פישביין אוהד שרוף של הפועל ת"א. אייל ברקוביץ' שמדבר כל היום, אבא שלו מנהל את נשר, גם לו תהיה זיקה. לא יכול להיות שלימור לבנת תיקח כסף מאבנר קופל ותדבר על זיקה של אבי לוזון. הדרך היחידה לפתור את הבעיות זה שאבי והשרה יישבו יחד, וכולנו נהנה מהכדורגל. לימור לבנת יכולה להוליך את הכדורגל קדימה, אבל היא לא יכולה לעשות זאת בלי לוזון והקבוצות".

 

 

פותחים עונה

הקבוצה של ברק בכר עברה מתיחת פנים רצינית בקיץ וייקח לה זמן להתחבר, גם הפועל חיפה, אליה חזר שלומי דורה, עדיין רחוקה מלשחק כדורגל שוטף והחום המעיק הקשה על שתי הקבוצות לשחק כדורגל והמשחק התנהל בעצלתיים, למרות זאת היה ניתן לראות ניצני כדורגל מקבוצתו של ברק בכר ששלטה ברוב שלבי המשחק והציגה התקפות מסודרות והנעת כדור סבלנית.

כבר בפתיחה הגיע אחמד עאבד להזדמנות גדולה והחמיץ ומנגד, מצא עצמו יובל אבידור מול גיא חיימוב אבל השוער שהפגין יכולת מצוינת גבר על החלוץ. גם קאלהדרשלר, בגיל 39, הראה שיש לו עוד הרבה מה לתת עם אינספור הצלות גדולות.

מהראן ללה שנכנס כמחליף במחצית השנייה, מצא עצמו מול רשת חשופה אבל בעט לשמיים וגם בהזדמנות הבאה אליה הגיע בעט ברשלנות.

רגע לפני סיום, אופיר טקיאר ממחלקת הנוער של ק"ש עלה כמחליף, ניצל טעות בהגנה של האורחים וכבש בדקה ה-87 את שער הניצחון.

בכל מקרה לקבוצה של בכר יש עוד לא מעט עבודה לקראת פתיחת העונה, אך נראה כי החיבור הבסיסי ישנו, בנוסף בצוות המקצועי של הקבוצה הביעו שביעות רצון מיכולתם של השחקנים הזרים החדשים והסבירו כי עד כה נראה כי בחירת השחקנים הייתה נכונה וכי הם יתרמו רבות לקבוצה.


בתוך כך שחקני הקבוצה התלוננו על מזג האוויר החם בו התקיים משחקה של הקבוצה ביום שישי בצהריים מול הפועל חיפה ולפיכך החליטו בקבוצה לבטל שני משחקי אימון שתוכננו לאמצע השבוע הנוכחי מול אחי נצרת ומול הפועל עכו, עם זאת בקבוצה לא וויתרו כלל על ההכנה וקיימו ביום חמישי בערב משחק אימון מול הפועל רעננה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad