היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אלעד גבאי: "הכי חשוב לשמור על המשכיות"

אחרי תקופה לא פשוטה שעברו, בקרית שמונה סוף סוף מתחילים לחייך. הקבוצה של ברק בכר השיגה בשבת ניצחון שני ברציפות, 0:2 על עירוני רמת השרון ועלו למקום הרביעי בטבלה. ביום חמישי האחרון דווקא נראה היה שהכחולים עדיין לא מוכנים למשחק , בעיקר אחרי שברק בכר החליט לפוצץ את האימון לאחר תקרית בין שמעון אבוחצירא ודושאןמאטוביץ' ומספר אירועים שקדמו לתקרית הזו באימון המסכם. אולם, בקבוצה שמחו לראות את שמעון אבוחצירא מככב ומוביל את הקבוצה שלו לניצחון הזה עם צמד שכבש.

האלופה אומנם פתחה חלש ועל פי המחצית הראשונה היה נראה שאנחנו הולכים לראות עוד תיקו מאופס, אך למחצית השניה עלו שחקניו של בכר נחושים מתמיד והגיעו למספר הזדמנויות לא מבוטל מול השער של גל ניר שהובילו לשני השערים של אבוחצירא.

בעלי הקבוצה, איזי שירצקי, התייחס לאירועי האימון והתקרית שקדמו לניצחון ואמר: ״אין קבוצה שזה לא קורה בה ומבחינתי זה גם טוב. זה אומר שהשחקנים רוצים ואכפת להם. עושים מכל זבוב פיל, קורה כל הזמן שיש חילופי דברים בין שחקנים, אין קבוצה שזה לא קורה בה פעם או פעמיים בשבוע באימון, זה חלק מהאמוציות ומהרצון של השחקנים להוכיח את עצמם. גם המאמן של מכבי ת"א אוסקר גרסיה אמר שבשבוע שאין אצלו את העימותים הקטנים האלה אז הוא מודאג כי זה אומר שלא אכפת לשחקנים, שמעון הוא שחקן שחשוב מאד לקבוצה".

גם המאמן ברק בכר הבהיר את הנושא: ״אנחנו כל כך הרבה זמן ביחד שטבעי שדברים כאלה יקרו, הרגשתי צורך לפוצץ את האימון עוד לפני התקרית. שמעון הוא שחקן מצוין, משמעותי וחשוב לקבוצה״.

המגן אלעד גבאי התייחס למשחק ולניצחון החשוב של קבוצתו: ״נכון שבחצי הראשון לא היינו טובים אבל גם בחצי הראשון הגענו למצבים שלנו במיוחד בסוף המחצית, קבוצות שמגיעות לקרית שמונה מתגוננות ומצטופפות, במחצית השניה השכלנו לנצל את המצבים ולכבוש, מתחילה פה דרך והכי חשוב שתהיה המשכיות".

המגן המשיך: ״אנחנו מרגישים שיש דרך טובה ונכונה, מבחינה הגנתית אנחנו ממעטים לספוג, ומבחינה התקפית מצליחים לכבוש״. גבאי התייחס למטרות של הקבוצה: ״חיברנו שני ניצחונות רצופים המטרה להמשיך קדימה, טיפסנו כמה שלבים ואנחנו רוצים לשמור על זה ולהיות שייכים לצמרת הטבלה״

אולי יעניין אותך

Bottom ad