היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בכר: "לא נפלנו מהם"

בקריית שמונה סיימו את משחקם במוקדמות הליגה האירופית בסיבוב הראשון לאחר שלא הצליחו להשלים את הסנסציה והודחו לאחר 2:1 לרוסים ו-1:1 במשחק הראשון, אך אין סיבה להתאכזב יתר על המידה, שכן כבר מראש סיכוייה של מחזיקת הגביע הישראלי היו קלושים. אלא שבדומה לכל התמודדות של הצפוניים בשנים האחרונות, גם הפעם הם פשוט התעלו על עצמם וסיפקו תצוגת כדורגל מרשימה מול אחת הקבוצות העשירות ביותר ברוסיה.

זה בא לידי ביטוי כבר במשחק הראשון, אז בכר יצא עם נקודה חשובה ושער חוץ חשוב עוד יותר לאחר התיקו. ק"ש זקוקה הייתה ל-0:0 כדי לעבור לשלב הבא, אלא שארבע דקות מהפתיחה היא הייתה קרובה מאוד לעלות ליתרון. הרוסים, שפתחו עם רומן ברזובסקי בן ה-40 בין הקורות, כמעט ושילמו על כך ביוקר. אחמד עאבד השתלט על כדור ברחבה, עקף את השוער, אך במקום לכבוש בעט חזק החוצה.

אלא שק"ש שלטה, הייתה מסוכנת ועלתה ליתרון שש דקות אחר כך. הגבהה מצוינת של עודד אלקיים מצאה את רועי קהת שביצע תנועה נהדרת, ניצל יציאה אומללה של השוער הוותיק ונגח פנימה את השער המפתיע. מכאן, ק"ש הייתה בטוחה שניתן לעשות זאת ולהעפיל לשלב הבא צערה, משחק ההגנה לא היה במיטבו ושתי טעויות קריטיות הובילו למהפך הכואב. הגבהה לרחבתו של גיא חיימוב הובילה לנגיעת יד מצידו של רוג'רס קולה בדקה ה-22. השופט שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים וקווין קוראני כבש את השוויון ללא בעיה.

שמונה דקות אחר כך, הגיע השער השני והכואב לא פחות. טעות של קאסיו פרננדס אפשרה לאלכסיי יונוב להשתלט על כדור לבדו מול חיימוב ולבעוט כדור חזק ומדויק לחיבורי השער, מאכזב אלא שק"ש לא אמרה נואש ואל החצי השני עלתה נחושה בתקווה להשלים את הסנסציה. לצערה, השופט לא היה במיטבו ולא פעם פסק לרעתה. השיא הגיע בדקה ה-49, אז מינדאוגאס פאנקה נגח פנימה ואילץ את השוער להדוף את הכדור החוצה לאחר שעבר הקו במלוא היקפו. שופט הקו והשופט הראשי התעלמו ואפשרו למשחק להמשיך כרגיל.

מאמן קריית שמונה ברק בכר אמר בסיום המשחק: "אנחנו מאוד מאוכזבים. היינו לא פחות טובים מקבוצה ברמות הכי גבוהות. הובלנו, אבל קיבלנו גולים מיותרים. דינמו בסך הכל לא הגיעו להרבה מצבים, לא היו יותר טובים. זה מעודד אותי איך שנראינו. יש לי תקווה להמשך"

בכר המשיך לנתח את המשחק: "היה חסר טיפה מזל כמו שהיה לנו במשחק הקודם; בשבוע שעבר הם הגיעו להרבה מצבים ולא ניצלו, במשחק הזה אנחנו הגענו ללא מעט מצבים, אבל אני לא בא בטענות לשחקנים. נתנו שני משחקים שווים בשווים איתם. חבל, זאת הייתה הגרלה אכזרית, אני מאמין שדינמו ילכו עד הסוף"

בכר התבקש להתייחס לכך שפסלו לקבוצתו גול חוקי לחלוטין: "לעולם לא דיברתי על שופטים, וגם לא אדבר עכשיו. אני מאמין שאם היינו כובשים שער שני היינו מנצחים; הובלנו, יכולנו להבקיע עוד אחד, אבל ברמות האלה על כל טעות אתה משלם, ושילמנו, אני לא מתייחס לעובדה שלא אירחנו בארץ. המשחק היה בשליטה שלנו, אבל לא הצלחנו להביא את התוצאה המיוחלת. זה לא יהווה תירוץ, המגרש לא ישפיע. יש להם סוללה של כוכבים. גם המחליפים שלהם ברמה גבוהה מאוד. באנו מוכנים מאוד, נהנתי לעשות סקאווט אחריהם כי יש להם המון כוכבים ושחקנים נהדרים וכיף לראות אותם"

בעלי הקבוצה איזי שירצקי היה מאוכזב אך מעודד בסיום: "מצד אחד יש תחושה טובה לפי איך שנראינו, לא נפלנו מהם; מצד שני כששופט דופק אותך זה מאכזב. קולה אמר לי שהיה נגיעת יד של שחקן שלהם לפני הפנדל. לקחו לנו גול חוקי, זה יכול היה לשנות את המשחק,

אם אנחנו מאוכזבים אחרי משחק מול דינמו מוסקבה זה אומר הכל. יש לנו קבוצה טובה, ידענו כל הזמן. חבל לי שאנחנו לא עלינו, כי יכלנו להמשיך עוד דרך ארוכה במפעל, והם ממשיכים במקומנו. רציתי שהילדים שהבאנו לכאן יחגגו איתנו עכשיו, אבל לא הצלחנו. הם חגגו כאילו שהם ניצחו את ברצלונה או ריאל מדריד, הם אמרו לי שאם ניצחנו את ק"ש נגיע רחוק"

 

 

שוערה של קריית שמונה גיא חיימוב התייחס לתוצאה: "זאת אכזבה ענקית מבחינתנו; זה היה אחד המשחקים הכי הטובים שלנו בשנה האחרונה. עשינו הכל, נתנו את הלב. הגול שלא אושר יכול היה לתת את הפוש שחסר. למרות ההפסד, אני מאוד גאה בשחקנים שלנו. כל הזמן החדירו לנו שאפשר לעשות את זה, ידענו שזה אפשרי לעלות. לצערנו עשינו שתי טעויות ובאירופה משלמים על זה ביוקר. נהנתי מאוד, אבל זאת אכזבה עצומה"

אולי יעניין אותך

Bottom ad