היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בכר: "קבוצות סביבנו לא ניצחו, השחקנים הבינו שזאת הזדמנות שלא תחזור"

הקבוצה של ברק בכר שהגיעה למשחק עם לא מעט פצועים, פתחה ללא טוב את המשחק ולאחר חצי שעה של כדורגל נטול אירועים, הגיע עוז ראלי מבני יהודה והפציץ מ-20 מטרים טיל אדיר לחיבורים של גיא חיימוב שקבע 0:1 לאורחים.

שש דקות מפתיחת המחצית השנייה, גם החשמל נרדם באצטדיון הצפוני והאורות כבו, המשחק הופסק למשך שמונה דקות וכנראה שההפסקה עשתה רק טוב לחניכיו של בכר. בדקה ה-61, ברק בדש שחזר להרכב אחרי תקופה ארוכה, הצליח לדחוק מקרוב את שער השוויון ובדקה ה-80 אופיר מזרחי הצליח להשלים את המהפך.

ק"ש צברה עוד 3 נקודות בדרך ל-19 והיא במקום השישי בטבלה בסיומו של הסיבוב הראשון, בצוות המקצועי של הקבוצה החמיאו לשחקן הצעיר אופיר מזרחי שכבש את השער שניצח את המשחק והפגין יכולת טובה מאד, בשל היכולת ומצבת הפצועים מזרחי צפוי לפתוח בהרכב הראשון במשחק הקרוב מול מכבי חיפה.

ברק בכר התייחס ליכולת של השחקנים שלו ואמר בסיום המשחק: "האמת שהמחצית הראשונה היתה אולי החלשה ביותר שלנו העונה, לא הגענו לאף מצב ובכל זאת להפוך תוצאה בלחץ שאנחנו נמצאים, זה באמת גאווה. זה ניצחון חשוב, צריך להתחיל להתכונן למכבי חיפה. אני לא אספר מה היה במחצית, השחקנים הבינו שזו הזדמנות שלא תחזור. קבוצות סביבנו לא ניצחו וזה נתן לנו אפשרות להתקרב למעלה, לא ניצחנו בבית שלושה חודשים וסוף סוף זה הגיע"

המאמן התייחס גם למכת הפציעות של הקבוצה: "האמת שאני לא נוהג להתייחס לפציעות, השנה קשה להסביר את זה. זה לא משהו של עומס שניתן למנוע, זה שברים. רוצ'ט וכחלון מאוד חשובים, תמיר נכנס לכושר והוא שחקן מאוד חשוב, כואב לי עליו אבל זה החיים. עברתי גם הרבה פציעות, הוא יתאושש מזה. הפציעות גורמות לחשוב, סבע וטאסבסקי יעזבו, רוצ'ט וכחלון בחוץ, זה כבר יותר מידי פציעות. אנחנו נחשוב איך אנחנו כן מחזקים את בקבוצה"

בכר נשאל על כמות האוהדים הקטנה שמגיעים למשחקי הקבוצה והשיב: "גם מהקהל שמגיע אין איזשהי תמיכה מיוחדת, גם באליפות האצטדיון לא היה מלא. אנחנו כבר לא מצפים לכלום".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad