היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בעוד שעה: קריית שמונה בסכנין

בבני סכנין לא מצליחים להתעלות על עצמם ומתחילת העונה המועדון נמצא בבלגאן תמידי, חילופי ארבעה מאמנים שלא הועילו לקבוצה, יכולת חלשה ואינספור סיבות נוספות גרמו לאדומים להימצא במקום ה-15 בטבלת הליגה עם 8 נקודות בלבד ועד כה הם נראים כמועמדים העיקריים לרדת לליגה הלאומית בסוף העונה עם שרשרת הפסדים.

בתוך כך שבוע לא קל עבר על הקבוצה של דראפיץ' בעוד שאר הקבוצות ניצלו את הפגרה לאימונים נוספים וחיפוש אחר חיזוק, בסכנין הבעיות ממשיכות לחגוג, יו"ר הקבוצה אבו סאלח העמיד תנאי לשחקני קבוצתו בו נאמר כי הם חייבים לקצץ משכרם אחרת ישוחררו מהמועדון, אך השחקנים סירבו לקיצוץ וכך נוצר מצב בו ההנהלה פגועה מהתנהלות חניכיה וחשה נבגדת תוך שהיא מפזרת אמירות על שחרור שחקנים משמעותיים (טל חן, מאיר כהן ועוד..) ואף הודיעה כי במידת הצורך תשקול הקבוצה ותעלה למשחקיה עם שחקני הנוער של המועדון. נכון לרגע זה לא נראה פיתרון ממשי שיגשר בין ההנהלה לשחקנים. מעבר לכך גם בצד המקצועי יש לקבוצה לא מעט בעיות כשהיא מתקשה לעלות על דרך המלך ולהשיג תוצאות טובות. כאמור גם המאמן הרביעי במספר לעונה זו לא מצליח לחולל את השינוי לו קיוו ונראה כי סכנין ממשיכה לשקוע עמוק בבוץ.

מהצד השני קריית שמונה מגיעה למשחק לאחר מחנה אימון מוצלח בקיבוץ איילות הדרומי, בו בן שמעון עבד עם הקבוצה על הנקודות שטעונות שיפור כשגם מאמן הכושר ערן שאדו גרם לשחקנים להזיע הרבה באימונים. הכחולים מקווים לפתוח את הסיבוב השני בניצחון ולהמשיך ביכולת הטובה של הסיבוב הראשון, תוך שמירה על מיקומם בפלייאוף העליון בטבלה. במועדון עדיין תרים אחר חיזוק לחלק הקדמי כשהמאמן לא פוסל אפשרויות של צירוף שחקן זר לקבוצה.

מהצד המקצועי בן שמעון נמצא בבעיה לא קלה בכלל, מכת פציעות (בעיקר בחלק הקדמי) מלווה את הקבוצה. מי שייעדר מהמשחק הוא החלוץ וויאם עמאשה שעדיין לא החלים מפציעתו והחלוץ ברק בדש שבמשחק גביע הטוטו נפצע כאשר הוכשל ברחבה, נפל בצורה לא נכונה ומתח את הרצועות בכתף. שחקן נוסף שבספק למשחק הוא אלרואי כהן שעדיין לא כשיר במאת האחוזים ורק בסמוך למשחק יוחלט אם יוכל ליטול בו חלק. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad