היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

גילי לנדאו: "כבוד להגיע לאלופה", שירצקי: "המשכיות זה הדבר החשוב"

תחת ערפל כבד סביב הסגל שיוביל אותה בעונה הקרובה, עירוני קריית שמונה מודל 2011/12 יצאה לדרך באימון בכורה. אחרי שרן בן שמעון הוביל את המועדון לאליפות היסטורית, תפס את מקומו גילי לנדאו, שינסה להכין את המועדון לקראת השתתפותה של קרית שמונה במוקדמות ליגת האלופות.

הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים רשמית שבה התייחסו ראשי הקבוצה למטרות ולהכנות הראשוניות העונה. באירוע השתתפו הבעלים איזי שירצקי לנדאו והקשר אדריאן רוצ'ט. לאחר מכן עלו השחקנים לקיים את האימון הראשון העונה. ב-2 ביולי תמריא הקבוצה לעשרה ימים במירלו שם היא תקיים שלושה משחקי אימון. הרכש כולל נכון לעכשיו רק את דרקו סטאסבסקי, הקשר המקדוני ששיחק בלבסקי סופיה, שחתם לשנתיים. גם חלוץ נבחרת צ'אד קרל מקס ברתלמי סיכם, אבל טרם חתם.

 

במהלך מסיבת העיתונאים בחר שירצקי לפנות לכתבים בזלזול ולהאשים אותם בחוסר ידע בכדורגל ובכלל במה שקשור לקבוצה.

הבעלים פתח ואמר: " אני מכיר את גילי הרבה שנים, אבל לא רציתי לסלוח לו אחרי השער שלו ביד נגדנו. אנחנו אלופי המדינה, זה לא קל להגיד את זה. זה דבר שהוא בלתי יאומן, אבל לצד כל דבר טוב יש דברים אחרים. מי שרואה את קריית שמונה כל השנים, בטח מאז שירדנו ליגה, רואה שהייתה לי מטרה. לא יהיו פה מהפכות של חמישה-שישה שחקנים בשנה.

"המשכיות זה הדבר החשוב ביותר בכדורגל", המשיך שירצקי. "בהפועל פתח תקוה שלקחה אליפות מש שנים ברצף, לא החליפו את ההרכב. אלו היו אותם שחקנים ולכן ההמשכיות היא הדבר החשוב ביותר בכדורגל. הקבוצה נבנתה על השחקנים שלנו והכוונה היא לשמור על הבסיס הזה. כל השחקנים נשארו, אף אחד לא הולך".

שירצקי הוסיף והתייחס לקשיים שעמדו בפניו, כשאמר: "אני מאוד רוצה להגיע לאירופה, אבל זה מאוד קשה בלי תמיכה מהעירייה. המטרה שלנו הייתה להביא שני שחקנים יקרים בנוסף לעוד כחמישה שיעלו מהנוער. אני זה שקובע בקבוצה. אני אוהב כדורגל, למזלי כל מה שגילי הביא מצא חן בעיני. מההתחלה גילי ואני ידענו שאנחנו מחפשים קשר וחלוץ ברמה. זה מה שחיפשנו ועל זה הלכנו".

לנדאו אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "אני מאוד שמח להגיע למועדון כדורגל עירוני קריית שמונה. זה כבוד בשבילי. בכל שנה מאז שאני בכדורגל כשחקן וכמאמן, תמיד בפתחה של עונה יש פרפרים, חלומות ויעדים שאנחנו מציבים לעצמנו. המטרה הראשונית והעיקרית שלי תהיה להמשיך ולהעצים את התהליך המבורך שנעשה פה.

"אלמלא התהליך הזה, קריית שמונה לא הייתה עושה את הבלתי יאומן", המשיך המאמן. "המטרה היא לשמר את רוב הסגל, וזה דבר שמהווה חוזק ועוצמה. מועדון שמתיימר להיות מועדון צמרת לאורך שנים חייב לסגל קביעות והתמדה. השאיפה המרכזית היא לשאוף ולהימנות על המועדונים הגדולים. המטרה של כל הצוות הייתה לנסות ולשדרג את הסגל. זה חייב לבוא לידי ביטוי גם בשחקנים שהבאנו ונביא. לא הרבה שחקנים אלא מספר מצומצם". בהמשך לנדאו גונן גם על שירצקי, ואמר: "כשאתה עובד אצל איזי שירצקי, אתה רואה שזה בן אדם שמעורב בכדורגל. כשאיזי אוהב שחקן, זה לא חשוב כמה הוא עולה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad