היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

האם בלומפילד יאיר פנים בשלישית?

 


בבני יהודה מתכוננים בהמון מרץ למשחק מול ק"ש, במהלך כל העונה ידעה הקבוצה מהשכונה המון עליות ומורדות והתקשתה לשמור על יציבות, כעת לאחר שני ניצחונות רצופים על עכו ובני סכנין הכתומים מקווים שהם יצליחו לשמור על המומנטום החיובי ויצרו המשכיות גם מול קריית שמונה כאשר הם מצפים להגיע למשחק עם הרבה ביטחון וההתלהבות שצברו מהניצחונות האחרונים כשהם מודעים לעובדה ש-3 נקודות מחר יכולות לשנות את התמונה מבחינתם ולהעניק להם מקפצה ענקית שתקדם אותם לפלייאוף העליון והרבה יותר ממקום אחד קדימה.

מהצד המקצועי מי שייחסר לקבוצה הכתומה הוא הקשר עומרי אפק שחטף פגיעה קשה במפרק הירך וקשטן צפוי לאפשר לו מנוחה בכדי לא לסכנו עד שיתבררו תוצאות בדיקות ה-M.R.I  שעבר ביום חמישי, מלבדו יעמדו לרשותו של המאמן כל שחקני הסגל.

מהצד השני קריית שמונה מגיעה למשחק לאחר תוצאת תיקו על הפועל עכו, חניכיו של רן בן שמעון מודעים לעובדה שאסור להם לנוח על זרי הדפנה ועל התוצאות שהשיגו עד כה והם חייבים לחזור עם 3 נקודות יקרות בכדי להיצמד עוד יותר למכבי ת"א שנמצאת במקום השלישי. מעבר לכך בקבוצה מקווים שגם הפעם בלומפילד יאיר להם פנים והם יחזרו משם עם ניצחון נוסף (כזכור בשני המשחקים בהם התארחו הכחולים בבלומפילד העונה שבו עם ניצחון כשגברו על מכבי ת"א והפועל ת"א).

לבן שמעון ממשיך להיות כאב ראש חיובי בנוגע לשני השחקנים שיפתחו בחוד כשבמשחק האחרון גם החלוץ ברק בדש הפגין יכולת מצוינת, ולא מן הנמנע שהמאמן ייתן לו את הקרדיט ליד שמעון אבוחצירא והשניים שימתינו להזדמנות שלהם מהספסל הם וויאם עמאשה ושלומי אביסדריס.

 

  

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad