היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הוכחתם שאנחנו יכולים: תודה!

ככתבת של המועדון עירוני קריית שמונה מזה כ- 5 שנים, אני חייבת לציין שפשוט התרגשתי מהמעמד ההיסטורי, אך מעבר למעמד ההיסטורי אליו הגיעה הקבוצה המילים החמות שייכות הפעם לאוהדי קריית שמונה, בתחילת הדרך כשהקבוצה רק העפילה לגמר במועדון הציבו לעצמם רף להגיע ל-5000 אוהדים במשחק, אך לא מעט אנשים היו סקפטיים לגבי הכמות אותה ניתן להביא מהעיר הצפונית.

ברגע האמת את האצטדיון בנתניה מילאו מעל ל-5000 אוהדים, שיירה של 30 אוטובוסים ומספר עצום של רכבים פרטיים יצאו מהעיר הצפונית בשיירה שכולה כחול לבן, דגלים מחוץ למכוניות, צעיפים תלויים על הצוואר והרבה גאווה ותקווה. עוד לפני שריקת הסיום הורגשה אווירה אחרת מהסוג שעוד לא זכינו לראות, 5000 אוהדים בכחול לבן לא הפסיקו לשיר ולדחוף את הקבוצה, כולם היו שייכים לחגיגה ולרגעים ההד באצטדיון בנתניה גרם להרגיש כאילו מדובר בקהל עצום שמנוסה שנים במעמדים כאלו.

בשריקת הפתיחה לא מעט שחקנים ואנשי הצוות העידו על כך שהרגישו צמרמורת,אני יכולה להעיד שגם מיציע העיתונאים התרגשתי, מהתפאורה, מהאווירה, מהביחד שהפגינו תושבי ק"ש ועל זה בעצם מילים חמות לאוהדים, כל הכבוד על המאמץ, הפרגון, הדרך הארוכה, הוכחתם שלמרות הכל כשבאמת רוצים גם בעירנו יש תרבות ספורט, גם אצלנו מסוגלים להגיע להישגים, גם כאן אפשר להרים דברים גדולים, זה הרבה מעבר לספורט זה בעיקר הסיפור שקריית שמונה יכולה לספר בכל פעם, אנחנו יכולים!

כמובן שמילים חמות מגיעות גם למועדון עצמו, להנהלה שנרתמה שהמשחק הזה ייזכר לעוד הרבה שנים מבלי קשר לתוצאה, וכשאני אומרת הנהלה אני מתכוונת לשני אנשים שעושים עבודה של 20 אנשים במועדוני צמרת אחרים: למנכ"ל יוסי אדרי שעבד ימים כלילות כדי להשאיר את הכרטיסים כמה שיותר זמן בעיר ורתם בהתלהבות שלו לא מעט אנשים ואת ישובי האזור והכל עם המון אכפתיות ולב גדול, לדובר עדי פרג' שהנהיג קמפיין שיווקי ענק ברשת החברתית ובכלי התקשורת שגרם לכל תושבי ק"ש להחליף את תמונת הפרופיל שלהם, לחכות, להתעדכן און ליין בכל הנעשה מסביב ולרוץ לקנות כרטיסים. את הקמפיין הזה עוד ילמדו בבתי הספר לתקשורת. לבעלים איזי שירצקי שתרם ציוד עידוד ולא חסך מבחינה כספית להעניק לקהל את הדחיפה, וכמובן לצוות המקצועי והשחקנים שהתגייסו למאמץ הקבוצתי, ככה בדיוק בונים מסורת של מועדון.

אוהדי קריית שמונה, המטרה היא כמובן ליצור המשכיות אבל בכל מקרה תודה על גמר גביע ענק, הוכחתם שאנחנו יכולים! 

אולי יעניין אותך

Bottom ad