היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הצפון והדרום במרכז ק"ש- ב"ש במשחק ה-מ-ר-כ-ז-י

 

אוהדי קריית שמונה שפשפו את עינהם בתהדמה לנוכח הבשורה שקיבלו בתחילת השבוע, ההתאחדות לכדורגל פרסמה את שעות המשחקים ותקוותו של הקהל הצפוני התגשמה באחת עם הידיעה על שידור המשחק של הקבוצה בערוץ 11 כמשחק המרכזי ביום שני בשעה 20:45.

לאחר אינספור פניות לגורמים הנדרשים והרבה עבודה ומאמצים שנעשו מאחורי הקלעים של הנהלת המועדון הכחול כנראה שבערוץ הראשון החליטו סוף סוף להרים את הכפפה והגיעו להחלטה הנכונה שגם הקבוצה הצפונית ביותר ראויה לשידור לא פחות מהאחרות. כידוע חניכיו של רן בן שמעון מוליכים את הטבלה לא מעט זמן ומציגים כדורגל אטרקטיבי ומהנה, ובכל זאת עד ליום זה לא זכו לסיקור נרחב כפי שמגיע להם. (יש לציין שכמה מתושבי העיר כולל חברי המועצה יגאל בוזגלו ויורם ממן ניסו לפנות בנידון לחברת הכבלים וצ'רלטון בבקשה לשידורם של משחקיה של ק"ש אך עד כה נענו בשלילה).

מנהל מחלקת הספורט של ערוץ 1, אורי לוי היה גאה מאד בהחלטתם על שידור המשחק והסביר כי השיקול המרכזי היה לתת חשיפה לקבוצה שאין ספק ראויה לכך שמשחקת כדורגל מהנה.

מפגש קצוות

מעבר לשידור לא שכחנו שמצפה למוליכת הטבלה עירוני קריית שמונה משחק חוץ לא פשוט מחר, חניכיו של רן בן שמעון יסעו כל הדרך עד לוסרמיל שידוע כמגרש קשה שמהווה מוקש ללא מעט קבוצות.

הקבוצה של ניר קלינגר משתפרת ממשחק למשחק כאשר בארבעה מחזורים האחרונים היא מצליחה להשיג 10 נקודות שמעלות אותה היישר למקום החמישי בטבלת הליגה עם 21 נקודות, רק 4 פחות ממוליכת הטבלה ק"ש.

לקבוצה הדרומית יש התקפה לא רעה בכלל כשהמוביל שלה הוא ליאור אסולין שבמשחק האחרון מול עכו כבש צמד והקשרים המוכשרים מאור מליקסון ודוד רביבו, כשגם בשער של ב"ש עומד השוער הוותיק והמנוסה אוהד כהן.

מנגד, קריית שמונה מגיעה למשחק לאחר שבמחזור האחרון השיגה תוצאת תיקו מול מכבי פ"ת עם יכולת בינונית, לאורך כל השבוע עבד בן שמעון עם שחקניו על הנעת כדור מהירה תוך שמירה על יציבות בהגנה. לרשותו של רן בן שמעון יעמוד ככל הנראה סגל מלא כשהחלוצים וויאם עמאשה ואלרואי כהן החלימו מפציעותיהם וגם הקשר וויליאם נג'ובו צפוי להיות כשיר למשחק. מי שעוד חוזר לסגל הוא הקשר הצעיר תומר סוויסה שחוזר לאחר פציעה ממושכת בברך ויוכל ליטול חלק לראשונה במשחק לעונה זו, מה שיזמן למאמן כאב ראש חיובי לגבי ה11 שיעלו בהרכב הראשון.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad