היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

השלב הראשון

 

צל האלופה ממשיכים בהכנות קדחתניות למשחק מול ז'ילינה הסלובקית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות שייערך ביום שלישי הקרוב, בנוסף למשחקי ההכנה הכחולים מקיימים שני אימונים כמעט בכל יום תחת הדרכתם של המאמן גילי לנדאו, עוזר המאמן ברק בכר ומאמן הכושר ערן שאדו.

השוער דני עמוס שהיה בספק למשחק הצליח להשלים אימונים מלאים ובכך הרגיע את הצוות המקצועי של הקבוצה שחשש מאי השתתפותו במשחק, לעומתו הבלם איתן טיבי עדיין לא הצליח להשלים אימון מלא ובינתיים הוא עובר טיפולים על מנת לנסות להכשירו למשחק, אם כי בקבוצה מנסים לשמור על אופטימיות זהירה ומקווים כי לבסוף הבלם המצוין יהיה כשיר ויוכל להיכלל בסגל וליטול חלק במשחק.

בקבוצה מקווים כי יצליחו להשיג תוצאה טובה במשחק החוץ מול ז'לינה, האלופה מבינה שהמפגש מול האלופה הסלובקית לא הולך להיות פשוט כלל אבל בכל זאת מאמינים שאפשר לעבור שלב.

שחקנים בקבוצה אמרו לעיתון "חדשות": "אין ספק שמחכה לנו משחק לא פשוט, אבל עבדנו קשה במהלך כל המחנה אימונים כדי לחזור לכושר משחק מלא, הייתה לנו הכנה טובה אנחנו באמת מאמינים שאם נבוא עם הרצון והמחויבות שיש בנו אפשר להשיג תוצאה טובה.

 


 

עירוני קריית שמונה נפרדה בשבת ב-0:0 מבירסחוט הבלגית במשחק ההכנה השני שלה לעונת 2012/13 במחנה האימונים שהיא מקיימת בהולנד. דויד סולארי הגיע לכמה הזדמנויות טובות במהלך המשחק, אבל לא ניצל אותן והמשחק הסתיים ללא שערים.

האלופה מתכוננת לצמד המשחקים שלה נגד ז'ילינה הסלובקית במוקדמות ליגת האלופות, כאשר המשחק הראשון יתקיים ב-17 ביולי בז'ילינה. כזכור, שלשום הפסידו הכחולים 3:1 לגנט, לאחר שהובילו במשחק משער של שמעון אבוחצירא, אך במחצית השנייה גילי לנדאו ביצע מספר חילופים וקריית שמונה נחלשה וספגה שלושה שערים.

במשחק מול בירסחוט קרית שמונה פתחה בהרכב הבא: איתמר ניצן, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טסבסקי, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

ביום חמישי גברה קריית שמונה על אלמריה ההולנדית בתוצאה 2:0 משערים של וואיל מריסאת ודויד סולארי. בכך בעצם סיימה הקבוצה את משחקי ההכנה לקראת משחק מוקדמות ליגת האלופות מול ז'ילינה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad