היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חדשות הספורט: 7.3.2013

אומנם את הסיכויים לאליפות קריית שמונה איבדה כבר מזמן, אך בכל זאת למרות הנדנדה והתוצאות במהלך העונה נראה שהאלופה בכל זאת תסיים את השנה עם טעם מתוק לאחר שהבטיחה באופן רשמי את הפלייאוף העליון ואף תנסה להיאבק על המקום השלישי בטבלת הליגה.

כידוע ק"ש מאיישת כרגע את המקום הרביעי עם 40 נקודות, בעוד שהפועל ת"א נמצאת בשלישי עם 41, נקודה אחת בלבד מעל הכחולים כשלשתיים צפוי גם מפגש כפול בניהם במסגרת הפלייאוף העליון, בכל מקרה מחר תתמודד ק"ש מול בני סכנין שנמצאת בתחתית וצריכה את הנקודות כמו אוויר לנשימה.

מאמן הקבוצה ברק בכר לא צפוי לערוך שינויים מיוחדים בהרכב הראשון, אם כי בעמדת השוער דני עמוס צפוי לחזור לכשירות מלאה לאחר שהחלים מהפציעה והתאמן כרגיל במהלך השבוע האחרון, אם כי לאחר היכולת המצוינת של איתמר ניצן בשער במחזור הקודם יש לברק בכר בהחלט כאב ראש חיובי ורק סמוך למשחק יחליט המאמן מי מבין השניים יקבל את הקרדיט בהרכב.

ביום שלישי קריית שמונה שוב תפגוש את סכנין הפעם בדוחא במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ק"ש שאיבדה את תואר האליפות ומעולם עוד לא זכתה בגביע המדינה תעשה הכל על מנת להגיע לשלבים יותר גבוהים במפעל ואולי לעשות היסטוריה גם העונה ולהביא את הגביע לצפון. 

עירוני קריית שמונה הבטיחה בשבת האחרונה את מקומה בפלייאוף העליון, לאחר שניצחה בחוץ 0:1 את עירוני רמת השרון. דושאן מאטוביץ' הכריע את המשחק בדקה ה-40 עם בעיטה שפגעה בסביטי ליפנייה.

ניצחון מאוד חשוב, במגרש מאוד קשה ונגד קבוצה חזקה בבית שלה", סיכם ברק בכר, מאמן עירוני קריית שמונה. "אני שמח שהצלחנו לנצח בשיניים סוג כזה של משחק, זה לא פשוט בכלל. סמכתי על איתמר ניצן בעיניים עצומות, הוא שוער מצוין. אמרתי הרבה פעמים שברגע שנבטיח את הפלייאוף נכוון יותר גבוה. אנחנו למעלה ונכוון לאירופה ולגביע. יש לנו הרבה מטרות השנה ואנחנו לא נפסיק לשאוף ולהאמין. השחקנים החזירו לאיזי על כל מה שהוא נותן להם והפכנו את העונה הזאת מבינונית לטובה. אפשר להפוך אותה לעוד יותר טובה".

איתמר ניצן, שפתח בין הקורות רק מפני שדני עמוס לא עבר מבחן כשירות, אמר: "לא קל להיכנס בדקה ה-90 להרכב. מנטאלית לא מוכנים לזה, אבל בשביל זה יש פסיכולוג שעובדים איתו. אולי שעה לפני המשחק ידעתי שאני פותח, אבל זאת קריית שמונה, יש תחרות על כל מקום בהרכב. לא היה משחק הכי טוב לצופים אבל אותנו זה לא מעניין, רצינו שלוש נקודות. אנחנו נהיים חמדנים. אם עד עכשיו המטרה הייתה פלייאוף, עכשיו מכוונים לאירופה".


חסארמה: "לאיתמר ניצן יש חלק גדול בניצחון שלנו"

קפטן קריית שמונה דאג לפרגן לשוער המחליף שהצטיין בניצחון על רמת השרון ונתן נקודת מחשבה לברק בכר

עירוני קריית שמונה לא תשמור העונה על תואר האליפות, אך אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון, בקבוצה הצפונית מרוצים ומסמנים שתי מטרות חדשות: גביע המדינה והבטחת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית דרך הליגה. "אמרתי הרבה פעמים שברגע שנבטיח את הפלייאוף נכוון יותר גבוה. אנחנו למעלה ונכוון לאירופה ולגביע. יש לנו הרבה מטרות השנה ואנחנו לא נפסיק לשאוף ולהאמין. השחקנים החזירו לאיזי על כל מה שהוא נותן להם והפכנו את העונה הזאת מבינונית לטובה. אפשר להפוך אותה לעוד יותר טובה", אמר המאמן ברק בכר אחרי ה-0:1 ברמת השרון.

בקבוצה לא שכחו להחמיא לאיתמר ניצן שגילה יכולת מצוינת בין הקורות: "דני עמוס הוא חלק חשוב מאוד מהגנת הקבוצה וזה לא פשוט שברגע האחרון מחליפים שוער, אבל למזלנו יש לנו שני שוערים מצוינים ואיתמר לא רק עשה את העבודה אלא היה מצוין ויש לו חלק גדול בניצחון. זה הסוד שלנו, שיש תחרות ולפעמים אלה שעל הספסל לא פחות טובים מאלה שמשחקים", אמר הבלם הוותיק סלאח חסארמה.

על הניצחון ברמת השרון, שהיה משחק הליגה השישי ברציפות של הקריה ללא הפסד, אמר חסארמה: "ידענו לאיזה סוג של משחק נגיע, משחק קשה במגרש מאוד קשה ובעייתי. שיחקני משחק מאוד מבוקר ומחויב כדי לעשות את התוצאה הנכונה ועשינו את העבודה. אנחנו לא מסתפקים בפלייאוף העליון ורוצים להיות כמה שיותר למעלה. מגיע לנו להיות כמה שיותר למעלה, אנחנו משחקים טוב, משתפרים משבוע לשבוע ומגיע לנו להיות במקומות הכי גבוהים. אנחנו קבוצה חזקה וקשה מאוד לשחק נגדנו".


נוער:

הכחולים סיימו בתיקו 3:3 מול אשדוד,

גביע המדינה: מתארחים אצל הפועל פ"ת

קבוצת הנוער אירחה את קבוצת הנוער של עירוני אשדוד באצטדיון העירוני לעיניי 400 צופים.
בדקה ה-17 אופיר מזרחי קיבל כדור אלכסונית מהשער, התקדם ומ-20 מ' הניף את רגלו והכדור ברשת,0-1 לקריה.
בדקה ה-22 שוב אופיר מזרחי כוכב המשחק בסלאלום ענק על הגנת אשדוד ובעיטה שטוחה מעלה את הקריה ליתרון 0-2 .
בהתקפה בודדת אשדוד קיבלת פנדל מנגיעת יד של דין סייף ברחבה ומצמקת את התוצאה ל-2-1. הקריה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-38 כארם ארשיד פרץ לרחבה ובישל בצורה גאונית ואפשר לאופיר מזרחי להשלים שלושער.
במחצית השנייה המשחק הפך להיות שקול ובדקה ה-57 אשדוד מצמקת ל-3-2 משער שנכבש כמעט מחצי מגרש. בדקה ה-66 אשדוד משווה ל-3-3 לאחר חילופי מסירות של שחקניה בתוך הרחבה של הקריה.
במחזור הקרוב קבוצת הנוער יוצאת למשחק חוץ בפ"ת נגד מכבי המקומית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לנוער.

יתר התוצאות:

נערים א'- הפועל כ"ס-הפועל ק"ש-1-1 (בני יונייב)
נערים ב'-מכבי יפיע-הפועל ק"ש-4-2 (אודי פרי, גל נתניאל וצמד של מאי מלול בפנדלים(
נערים ג'-מכבי פ"ת-הפועל ק"ש-2-4 (בר דהרי ורותם חטואל)
ילדים א'-הפועל ק"ש-מעגן מיכאל-1-3(דוד בוזגלו,ניסן אוחיון,רועי דמרי)
ילדים ב'- מכבי מעלות-הפועל ק"ש-6-1
ילדים ג'-בית"ר נהריה-הפועל ק"ש-7-6
טרום א'-הפועל ק"ש – בני סכנין-8-13

 

משחקי המחזור במסגרת גביע המדינה:

נערים א'-מכבי נתניה-הפועל ק"ש (רבע גמר)
נערים ג'-הפועל ק"ש-הפועל חיפה (רבע גמר)
ילדים א'-בית"ר טובורק נתניה-הפועל ק"ש (רבע גמר)

 

בשורה משמחת לק"ש: סולארי שותף במשחק אימון

שבעה חודשים לאחר הפציעה הקשה הקשר שותף בניצחון 1:0 על טבריה: "הוא היה לא רע אבל ייקח לו זמן לחזור" (מריסאת כבש) 0 בכר הביע עניין בשחקנה של טבריה ניר אברג'יל.

שבעה חודשים אחרי הפציעה הקשה במשחק מול נפטצ'י באקו האזרית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, ביום שלישי האחרון דויד סולארי נטל חלק במשחק האימון של עירוני קריית שמונה, שניצחה 0:1 את עירוני טבריה. את שער הניצחון הבקיע ואיל מריסאת הצעיר.

בקבוצה התייחסו לקאמבק המרגש של סולארי ואמרו לאחר משחק האימון מול היריבה מליגה א': "הוא היה לא רע, אבל ייקח לו זמן לחזור לעניינים". הקשר הארגנטינאי, לו היה חלק משמעותי באליפות ההיסטורית של המועדון מהצפון בעונה שעברה, צפוי להיות בסגל למשחק הקרוב מול בני סכנין.

לאחר המפגש הביע ברק בכר התעניינות בחלוצה של טבריה ניר אברג'יל שמוביל את טבלת הכיבושים של הקבוצה ובמועדון ינסו לצרף את השחקן לעונה הבאה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad