היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חולמים על התואר היחידי שחסר…

במהלך כל העונה הנוכחית ספגה קריית שמונה ביקורות קשות מאד, לא מעט פעמים הם גם היו מוצדקות, העונה של האלופה הייתה מאופיינת בעיקר בבינוניות, חוסר יציבות ומשבר ארוך שמנע מהכחולים להתמקם מתחילת העונה גבוה יותר, אך בשבוע האחרון הוכיחה הקבוצה של ברק בכר שלמרות הכל לא סתם אלו שחקנים שלקחו אליפות בעונה שעברה ובעיקר שלמרות שהם לא מתמודדים על התואר עדיין אפשר לסיים את השנה הזאת כמוצלחת.

קריית שמונה הצליחה לגבור פעמיים באותו שבוע על בני סכנין, בליגה ובגביע מה שהוביל את הקבוצה הצפונית לאייש את המקום השלישי בטבלת הליגה בסיום העונה הסדירה ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה, התואר היחידי שעוד לא נמצא בארון במשרד של מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי.

אבל עוד לפני חצי הגמר מחכה לקריית שמונה סדרת משחקים בפלייאוף העליון, מחר תארח הקבוצה את הפועל ת"א למפגש הראשון מבין השתיים, אם להתחשב במצבם של האדומים ובמומנטום החיובי שק"ש נמצאת בו נראה שלאלופה לא תהיה בעיה לגבור על חניכיו של פרדי דוד.

כבר דובר רבות על העונה המתסכלת והמאכזבת שעוברת על הפועל ת"א, גם לאחר פיטוריו של יוסי אבוקסיס ומינוי של פרדי דוד שחקני הפועל עדיין מתקשים להתרומם וממשיכים להציג יכולת חלשה מאד.

מהצד השני כאמור מגיעים חניכיו של ברק בכר במומנטום מצוין לאחר הניצחונות האחרונים ובעיקר בשל המתח הרב שהשתחרר עם ההצלחה בליגה ובגביע. למאמן הקבוצה יש בהחלט לא מעט סיבות לחייך עם חזרתו של שמעון אבוחצירא לאחר הפציעה וכן היכולת להתחיל לשלב את דויד סולארי במשחק, בכל מקרה בקריית שמונה ירצו לשמור על המקום השלישי ולהבטיח את כרטיס הכניסה לאירופה גם השנה, הדרך לשם תתחיל מחר מול הפועל ת"א.

אולי יעניין אותך

Bottom ad