היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חיימוב ועבאד: "מקווים להצדיק את הזימון"


מעיני גוטמן לא נעלמה העונה של גיא חיימוב בקבוצה הצפונית וכצפוי השוער המצוין זומן לסגל, ההפתעה הגיעה מכיוונו של החלוץ אחמד עבאד שזומן לנבחרת והועדף על פני חלוצים כגון אלירן עטר, ברק יצחקי ועוד..

האווירה באימון ביום שאחרי זימונם של השניים לנבחרת הייתה מחויכת במיוחד, בקבוצה לא הפסיקו לפרגן לשניים, שחקני ק"ש החמיאו לחבריהם ואמרו: "ברור מאליו שלחיימוב מגיע זימון, הוא בעונה מצוינת, הוא מקרין לנו שקט והרבה יציבות במשחק ורואים את זה, לדעתנו הוא צריך להיות השוער הראשון, גם זימונו של עבאד לא הפתיע אותנו, הוא חלוץ מצוין מהיר מאד ולא מפסיק להשקיע, הוא בכל מקום על המגרש ועושה תמיד בלגאן לקבוצה היריבה בזכות המהירות והפיזיות שלו, אנחנו מחזיקים להם אצבעות".

רק בתחילת השבוע נשאל חיימוב על זימון אפשרי לנבחרת ואמר כי הא מקווה שאלי גוטמן עוקב גם אחרי קריית שמונה, לאחר שגוטמן הודיע על הזימון אמר השוער: "זו הרגשה מדהימה ללבוש את המדים הלאומיים ולהגיע לנבחרת. אני רוצה ואעשה הכל כדי להצדיק את הזימון הזה וכמובן שאמשיך לעבוד קשה"

 

אחמד עבאד היה נרגש ומופתע כאחד: "הופתעתי מאוד, זה משמח לדעת שמעריכים את העבודה הקשה שלך, אני מקווה להצדיק את הזימון"


ברק בכר: "עוד אין לנו כלום בידיים"

 

מאמנה של קריית שמונה היה מאושר לאחר שגברו על בית"ר ירושלים והקדיש את הניצחון לאשתו, עם זאת הפספוס מהעונה שעברה עדיין מהדהד בזיכרונו והוא דואג להבהיר כי למרות שהוא מרוצה מהעונה בשורה התחתונה ההישג עוד לא נרשם

 

קריית שמונה צברה עוד 3 נקודות יקרות כאשר ניצחה את בית"ר ירושלים 1:0 במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל.

המשחק נפתח אמנם עם קצב טוב, אך עם מעט מאוד מצבים. ההזדמנות הראשונה הגיעה מכדור קרן של המארחת, שננגח למסגרת ע"י קאסיו פרננדס, אך פאבלו ברנדאן הצליח להציל מהקו. אחמד עבאד סיכן גם הוא את השער במחצית הראשונה, לאחר שבעט החוצה מ-5 מטרים.

 

גם במחצית השנייה קיבלנו בעיקר כדורגל חלש ונטול מצבים עד לדקה ה-67, אז הכריע דוד מנגה את המשחק. כדור חופשי הגיע למינדאוגס פאנקה, שבהחמצה שערורייתית בעט למשקוף מ-5 מטרים אל מול שער חשוף, מנגה השתלט על הריבאונד ובעט פנימה מקרוב.


מאמן קריית שמונה ברק בכר היה מאושר בסיום המשחק: "אני לא נוהג לעשות את זה בדרך כלל, אבל אני מקדיש את הניצחון הזה לאשתי, היא מתמודדת עם הרבה קשיים העונה ואני מאחל לה מזל טוב. בעונה שעברה היינו במצב טוב בליגה ובגביע אבל פספסנו הכל. אני מסביר לשחקנים שאנחנו עושים עונה טובה, אבל אין לנו עוד כלום בידיים. עכשיו אפשר לכוון גבוה יותר ולשמור על המקום השלישי".

 

בכר התייחס למשחק הקרוב שמצפה להם מול הפועל תל אביב ורן בן שמעון: "ש לנו משחק אולי מול הקבוצה הכי איכותית בליגה, הפועל תל אביב. אולי צריך ללמוד מהעונה שעברה, מהטעויות שעשינו. נסתכל משחק משחק, היה לנו מפגש קשה, אחד הקשים העונה. נהנה מהניצחון ונמשיך בהכנות למשחק הבא, איך אנחנו נשארים יציבים? עבודה שלי ושל הצוות. אין מה לעשות, צריך להתמודד".

 

על מהלך המשחק עצמו מול הצהובים מהבירה אמר: "היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה שמתקדמת ממשחק למשחק ולא ספגה הרבה זמן כי היא טאקטית לא כבשנו בהתחלה ולכן זה היה קשה בעבר לא ניצחנו משחקים כאלה המאבק על מקום שלישי עוד גדול".

 

אין ספק שפתיחת העונה אולי פוגעת בנו אבל אבל דברים פחות הסתדרו היום אנחנו עושים את הדברים טוב יותר ומנצחים אני מרוצה מהעונה שלנו, כל משחק הוא לגופו יש עוד חודש עד לגביע יהיה לא פחות קשה בגביע זה משהו אחר לגמרי יהיה גם יותר קהל אנחנו לא חושבים על זה".

 

 

 אופיר מזרחי: "כיף גדול להתאמן עבור ברק בכר"

שבוע מצוין עבר על קריית שמונה שבעקבות הניצחון על בית"ר ירושלים שמרה על המקום השלישי בטבלת ליגת העל, הכחולים ממשיכים להשיג נקודות חשובות שיעזרו להם מאד במאבק בפלייאוף העליון ובניסיון להשיג כרטיס כניסה לאירופה.

שחקנה הצעיר והמבטיח של קריית שמונה אופיר מזרחי היה מרוצה מהניצחון ובעיקר פרגן למאמן שנותן לו את הקרדיט ומוביל את הקבוצה להצלחה עד כה: "ידענו שאנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח וזה מה שקרה. ברק בכר מאמן מעולה. הוא נותן את השקט על המגרש והוא תומך בי, גם בדברים הטובים וגם בדברים הרעים. כיף גדול להתאמן עבורו. השקט בעיר עושה את שלו וקל לנו יותר לשחק בבית מאשר בחוץ".

לאחר שריקת הסיום התפתחה מריבה בין שחקני בית"ר לשחקני ק"ש, שוערה של הכחולים גיא חיימוב ניסה להסביר את שאירע: "רועי קהת נפצע והוצאנו את הכדור. קהת בקושי נשם כי הוא קיבל מכה חזקה ושחקני בית"ר לא החזירו את הכדור והמשיכו לשחק. חלק גדול מהמשחק זה הכבוד בין השחקנים, וזה אירוע מעצבן שלא נתן דוגמא טובה לשחקנים הצעירים"

על מטרותיה של עירוני קריית שמונה לאחר ההתבססות בצמרת הגבוהה הוסיף חיימוב: "מתחילת השנה אנחנו רק רוצים וחושבים להישאר למעלה וכמה שיותר גבוה. המטרה הייתה פלייאוף עליון ואני שמח על הניצחון שביסס אותנו בצמרת".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad