היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

חילופי תפקידים?!

 

 

"זה לא יהיה נכון לדבר כרגע על אליפות, אנחנו רחוקים מזה אבל אין ספק שכל טיפוס בטבלה משחק לטובתנו" אלו חלק מהדברים שאמרו שחקנים בקבוצה לקראת המשחק המאתגר והמאשמעותי מול מכבי ת"א.

ק"ש מגיעה לאחר ניצחון ענק על מכבי נתניה בתוצאה 4:3 ואילו מכבי ת"א מגיעה לאחר ניצחון גדול עוד יותר 6:2 על הפועל חיפה.

מכל הכיוונים נשמעת האמרה כי מכבי ת"א היא הקבוצה הפייבוריטית לאליפות והמועמדת היחידה שאליה יעבור תואר האליפות שנמצא אצל קריית שמונה, אבל בפועל מבט קטן בטבלת הליגה מראה כי ניצחון של האלופה הצפונית ביום שני על הצהובים והמרחק בין שתי הקבוצות יעמוד על 5 נקודות בלבד, אז נכון שזה משימה לא פשוטה לעבור אבל אין ספק שהנתון הזה מעניק מוטיבציה לשחקני קריית שמונה שכרגע מאיישים את המקום השלישי בטבלה. לעומת זאת בניגוד לק"ש על מכבי ת"א מופעל לחץ ענקי הן מכיוון אוהדיה ומכיוון התקשורת לכן גם אוסקר גארסיה וחבריו בהחלט מגיעים למשחק עם משקולת על הכתפיים ורצון לשמור על המקום הראשון בביטחון מוחלט.

הגנת קריית שמונה תיאלץ להתמודד עם חלוצים כמו אלירן עטר המוכשר שכבר ראינו משחקים מצוינים שלו העונה, ואילו בק"ש שחקני המפתח ימשיכו להיות שמעון אבוחצירא וסנטיהו סולליך. מהפן המקצועי מאמן הקבוצה ברק בכר ככל הנראה לא צפוי לערוך שינויים משמעותיים בהרכב ולהמשיך עם אותו הרכב שניצח את מכבי נתניה.

לראשונה העונה במועדון הצפוני מצפים לאצטדיון מלא עד אפס מקום שאותו יאכלסו אוהדי שתי הקבוצות, יחד עם זאת בק"ש מקווים שעד יום ראשון הקהל הכחול ישכיל לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת וזאת על מנת שלא יצטרכו בקבוצה לתת לאוהדי מכבי את היציע הגדול יותר.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad