היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

טירוף הגביע החל, כ-20 אוטבוסים ייצאו מק"ש, אוהדי הקבוצה: "מכינים תפאורה שלא נראתה כמותה"

 

 

במועדון הצפוני מקווים להביא כמות גדולה של אוהדים למשחק ולכך נרתם לסייע גם ראש עריית קריית שמונה, ניסים מלכה, שקרא לכל תושבי העיר בפרט והגליל בכלל להגיע ולתמוך בקבוצה במעמד חצי הגמר ויחד עם יו"ר הקבוצה איזי שירצקי העמיד כ-20 אוטובוסים בסה"כ אשר יעשו דרכם לרמת גן.

בנוסף הודיעו אוהדים רבים כי הם מתכוונים להגיע למשחק ברכבים פרטיים וכן מפעלים באזור שפועלים באופן פרטני על מנת להוציא הסעות מאורגנות.

כ-2000 כרטיסים הגיעו לפני דקות אחדות לקריית שמונה ויצאו לנקודות המכירה, מתוכם כ-600 כרטיסי נוער/ חייל/ סטודנט/ אישה/נכה, בהנהלת הקבוצה שמחו לשמוע כי ההתאחדות לכדורגל נענתה לבקשתם והוזילה במעט את מחירי הכרטיסים, שעומדים כעת על 80 ש"ח למבוגר ו 40 ש"ח לנוער/אישה/חייל/סטודנט (המחירים עמדו בתחילה על 90 ו 45).


גם חוג האוהדים של הקבוצה החל את הכנותיו למשחק הגורלי ויחד עם מספר ארגונים פרטיים בעיר מתארגנת רכישת ציוד ותפאורה מיוחדת למשחק הקרוב. אחד האוהדים אף אמר: "אנחנו חייבים שכל אוהדי קריית שמונה יגיעו למשחק הזה בין אם הם ילדים נערים נשים מבוגרים עירוניים קיבוצניקים ובכלל כולם! אנחנו מכינים תפאורה שלא נראתה כמותה הרבה זמן ואולי נהיה מיעוט מול חיפה אבל ניתן לקבוצה את כל מה שאפשר כדי שתשמע אותנו".

בתוך כך גביע המדינה הוא התואר היחידי שחסר לקריית שמונה בארון, ובמועדון מקווים כי השנה יצליחו לעמוד במשימה ולסיים את העונה הנוכחית עם התואר הנכסף. 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad