היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ליגות 'נמוכות' גבוהות

חגיגות סיום העונה אצל ה'גדולות' הסתיימו כמו גם משחקי הליגה והגביע. העיתונים, הרדיו והטלוויזיה, עברו ל'מלפפוניה', שידורים חוזרים והרבה ברברת.

מי שהחליטו 'לשבור' חזק מהקו הזה היו שדרי רדיו 'קול רגע' בתוכנית הספורט הפופולארית "היציע הצפוני". ראשית, מגיע שאפו למנהל מחלקת הספורט זיו אמויאל, שהחליט לעסוק בדברים 'קטנים', שחקני הליגות הנמוכות על המאמנים והעוסקים במלאכה.

תוכנית הספורט של רדיו "קול רגע", "היציע הצפוני", הוקדשה לסיכום העונה ב"רולדין" בעפולה.

לאירוע הגיעו כל המי ומי של הספורט הצפוני, שחקנים, מאמנים, עיתונאים כדי לכבד, לראות ולהיראות.

במהלך האירוע הוענקו תעודות הוקרה ל: ירון הוכנבוים מאמן הפועל עפולה כמאמן העונה, חיים זיסקינד שוער עירוני טבריה כפריצת השנה ורן רול, קשר-חלוץ הפועל נצרת עילית ככדורגלן העונה.

כמו כן הוענקו תעודות הוקרה להפועל עפולה על עלייתה לליגה הלאומית, הפועל בית שאן על עלייתה לליגה א' ובית"ר נהרייה על עלייתה לליגה א'.

מנהל מחלקת הספורט ברדיו קול רגע ומגיש התוכנית "היציע הצפוני" זיו אמויאל אומר: "מדובר באירוע סופר מרגש בשבילנו, פעם ראשונה ב-12 שנים שהתכנית באוויר שאנחנו מצליחים להביא כ-120 אנשי ספורט מכל הסוגים והמינים כדי לעשות כבוד למה שאנחנו מייצרים במהלך השנה. זה מרגש ועושה לך חשק להמשיך לעשות את מה שאתה עושה".

 

– זיו, מה מניע אותך להרים הפקה בסדר גודל כזה, הרי מדובר בליגות נמוכות?

"תוכנית כמו היציע הצפוני רואה לנגד עיניה, את קידום הספורט המקומי הצפוני, קידום הספורטאים הצפוניים וזאת מתוך ההבנה שאם אנחנו לא נדאג לדבר עליהם ובשבחם של שחקנים בליגות הנמוכות אף אחד לא יעשה את זה במקומנו".

 

– תוכל פרט, למה אתה מתכוון?

"בעיר כמו קריית שמונה, התופעה הזו כפולה ומכופלת. מסתובבים שחקנים שגדלו בקריית שמונה ומסיבות שונות ומגוונות נפלטו מהמערכת ומנסים למצוא את עצמם במגרשי ניכר. את מה שיש להם ברגליים אף אחד לא יכול לקחת להם, אבל קריית שמונה זה אאוט-סיידר לברנז'ה וזה הופך את המשימה לקשה יותר".

 

– דוגמאות?

"בבקשה, צריך לשים לב לאסף פחימה, תומר ברוקס, עידן שפשה, אריאל ואלון בוזורגי, שחקנים שאתה לפעמים לא מבין איך לא מצאו את עצמם ברמות הגבוהות. זה רק מצביע על כמות ואיכות הכישרון שיש בעיר של כדורגל כמו קריית שמונה", אומר זיו ל"חדשות הגליל".

 

זיו, עיתונאי ושדר ספורט, מתייחס במלוא הרצינות לליגות 'הנמוכות' בהתנהלות מקצועית ובכובד ראש לכל מה שקורה עם השחקנים, המאמנים, ההנהלות והמשחקים עצמם במהלך כל העונה.  

אסף פחימה 27, בן קריית שמונה ושחקנה המצטיין של קבוצת בית"ר נהרייה העונה, שהיה גורם מרכזי בהעפלתה של הקבוצה לליגה א', זכה לשבחים על משחקיו לאורך כל העונה בנהרייה.

זיו אמויאל העניק לאסף תעודת הוקרה על עלייתה של הקבוצה לליגה א' אחרי שעשתה דרך קשה במהלך העונה כולה: 20 ניצחונות, 7 תיקו ורק שלושה הפסדים.

אסף 'רגיל' כבר להעלות קבוצות ליגה וזו לא הקבוצה הראשונה הנהנית משרותיו המקצועיים. צניעותו, מכסה בצורה מוגזמת על יכולותיו המקצועיים.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad