היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ליון, אתלטיק בילבאו, ספארטה פראג / קריית שמונה

האלופה עירוני קריית שמונה, שהודחה בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, תשחק בבית ט' עם פינאליסטית המפעל, אתלטיק בילבאו, עם ליון הצרפתית שחוזרת לישראל אחרי שפגשה את הפועל ת"א לפני שנתיים בשלב הבתים של ליגת האלופות ועם ספרטה פראג הצ'כית.

רשימת המשחקים של עירוני קריית שמונה:
אתלטיק בילבאו (חוץ, 20 בספטמבר, 22:05)
ליון (בית, 4 באוקטובר, 20:00)
ספרטה פראג (חוץ, 25 באוקטובר, 20:00)
ספרטה פראג (בית, 8 בנובמבר, 22:05)
אתלטיק בילבאו (בית, 22 בנובמבר, 20:00)
ליון (חוץ, 6 בדצמבר, 22:05).

מאמן עירוני קריית שמונה גילי לנדאו הגיב להגרלה: "הגרלה קשה. אני מעדיף להיות פסימי בהערכה ואופטימי במעשה. אנחנו משחקים נגד בילבאו, שהגיעה לגמר הליגה האירופית. זו קבוצה-קבוצה. ליון זכתה בגביע הצרפתי וספרטה פראג זכתה באליפות צ'כיה ב-2010. מאז הגעתי לעירוני קריית שמונה, אני נמצא עם חבורה מופלאה של אנשים, שחותרים למטרה, מאמינים ביכולת שלהם ואני מאמין גדול שאנחנו יכולים לתת הופעות מכובדות. אנחנו מאמינים בעצמנו ונתכונן היטב. חלמנו על זה, הנה זה מגיע ואנחנו מגיעים מוכנים".

אלעד גבאי: "כיף גדול ומחכים למשחק הראשון. זו הגרלה אטרקטיבית. בילבאו הגיעה לגמר שנה שעברה וליון זו אימפריה בצרפת ובאירופה בכלל. אמנם לא שמות נוצצים כמו ליברפול ואינטר, אבל אנחנו נהנה מהחוויה"

אדריאן רוצ'ט: "הגרלה קשה מאוד. נכון שהיו קבוצות יותר אטרקטיביות שיכולנו לקבל, אבל זה לא משנה. בסדר גודל כזה נקווה מאוד שנצליח להראות את היכולת שלנו ולעשות הישג מכובד".

שמעון אבוחצירא: "שמחים מאוד. קיבלנו קבוצות מהטופ האירופי, קבוצות גדולות ואני בטוח שנייצג את המדינה ואת העיר בכבוד. הולכים ליהנות מחוויה גדולה מאוד".

אולי יעניין אותך

Bottom ad