היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לראשונה במגזר: פסטיבל "אור בהיכל" לחג החנוכה בתפאורה וירטואלית

 

פסטיבל "אור בהיכל" יעלה השנה בחג החנוכה הפקה מקורית ומושקעת במיוחד תחת הכותרת "מערת החכמולוגים" בהשתתפות כוכבי הילדים אסי צובל, אבישי שיטרית, אביתר לזר, רועי אדרי (דה-וויס) כאשר בחלקו השני יעלה מופע מוזיקלי סוחף "היפ הופ חנוכה".

 

מערכת החכמולוגים הוא מחזמר בהפקה מקורית בהשתתפות כוכבי הילדים, שחקנים ורקדנים המעביר וממחיש את סיפורו של  איתמר החכם והמוכשר שמוחרם על ידי חבריו ומחפש מקום אליו יוכל לברוח. בהדרכתו של שרת בית הספר הזקן הוא נסחף למקום קסום ומסתורי שבו מתגוררים יצורים מופלאים "החכמולוגים". משתתפי המחזמר יצטרפו למסע מלא בהרפתקאות, דמיון ומפגשים מפתיעים. 

 

היפ-פופ חנוכה הוא מופע מוזיקאלי ססגוני, בכיכובו של הזמר רועי אדרי ובהשתתפות כל כוכבי ההצגה והרקדנים. עיבודים חדשים לשירי החג שכולם אוהבים בשילוב קטעי הומור והכול בלווי מוזיקה סוחפת בסגנון היפ-פופ, ראפ וסול.

 

פסטיבל אור בהיכל יערך השנה בערים ירושלים, באר שבע, חיפה, יד בנימין, לוד ופתח תקווה. צפי חי, מנהלת תיאטרון תאיר אומרת כי השנה הפקת "אור בהיכל" תהיה שונה מכל מה שהכרנו בשנים עברו "במקום להשקיע בשלוש הצגות שנינו פורמט ואת כל המשאבים השקענו בהצגה אחת מושקעת הבנויה מ 2 חלקים. ראשית המקום גם יעזור לשמירה על הסדר – הקהל נכנס ויושב באותו הכסא ובאותו האולם במהלך כל הפסטיבל ושנית ההפקה עצמה תהיה בסדר גודל שעוד לא נראה בציבור הדתי." 

 

כמו כן מדגישה צפי כי  "האיחוד עם הלל הפקות המתמחים במגזר החרדי בעצם עוזר להגדיל את פלח השוק, אומנם עדיין לא נגיע ליכולת פריסת הקהל הקיימת במגזר החילוני אך הדבר בהחלט יגדיל את אפשריות ההשקעה שלנו כהפקה  בהתחשב בכך  שאנו פונים לאוכלוסיה גדולה יותר. במקום שכל אחד "יעשה לעצמו".. בכוחות עצמו, בזכות איחוד הכוחות כל המגזר "המאמין" יוכל לראשונה לקבל הפקה גדולה ומקצועית."

 

ביום ראשון יתקיימו שתי הופעות  בתאטרון הצפון שבקרית חיים בין בשעות 10:00 וב-13:00


 לקראת הפסטיבל הפיקו השנה גם טריילר מושקע במיוחד בכיכובם של השחקנים:

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad