היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

"מדברים ספורט" – טריאתלון: ההכנות לאליפות המדינה בשיאן

עד האליפות יעברו הטרי אתלטים הצפוניים מספר תחרויות שאמורות לתת אינדיקציה ליכולתם והכושר שבו הם נמצאים, כשהמטרה המרכזית היא לעבוד על סיבולת הלב-ריאה.

תחרות שנערכה בשבוע שעבר בתוך המועדון ואמורה לתת איזושהי הכנה לקראת האליפות היא תחרות ה"טריפל סופר ספרינט", המכילה בתוכה שלושה סיבובים של 'מיני טריאתלון': 200 מ' שחייה, 6 ק"מ רכיבה על אופניים ו-1.5 ק"מ ריצה. בין היתר, התחרות נועדה להכין את המתמודדים להתמודדות עם ההחלפות בין הענפים ופיתוח המהירות בשלושת הענפים.

"לפי התוצאות בתחרות הסופר ספרינט אני יכול להגיד עם יד על הלב שאנחנו בכיוון הנכון", סיכם יונתן ורטיקובסקי, דובר מח' הטריאתלון במוא"ז הגליל העליון. "אני מעריך שהולכת להיות לנו אליפות מדהימה השנה. אנחנו נמצאים 14 שבועות לפני האליפות וכבר יש מתח באויר. הלחץ עולה ועולה. כמובן שלפני אליפות הארץ יש לנו עוד כמה תחרויות שהן יהוו הכנה טובה לאליפות המדינה. אין לי צל של ספק שאלון הירש המאמן הראשי יכין את הספורטאים על הצד הטוב ביותר".

גם יוסי ראוך, מחזיק תיק הספורט במועצה, מאמין ביכולת המועדון להביא תוצאות יפות מהאליפות: "אנחנו מתכוננים ביתר שאת לטריאתלון אילת. אני בטוח שאלון הירש יביא את הטרי אתלטים שלנו בשיא הכושר לאליפות המדינה. לפני זה מחכות לנו כמה תחרויות שמן הסתם יהיו רק חימום לקראת אילת, שם אני מקווה שהמועצה תוצג בכבוד".

אולי יעניין אותך

Bottom ad