היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מוצ"ש : ק"ש – הפועל חיפה

 שבוע עמוס אירועים עבר על קריית שמונה, זה התחיל בעזיבתו של בדש לאחר שמספר ימים לפני מטוביץ כבר שוחרר, המשיך בתיקו מול מכבי פ"ת והסתיים במרוץ קדחתני נגד הזמן על מנת להחתים את החלוץ וויאםעמאשה והמגן פרנסיס בנג'מין לפני מועד סגירת חלון העברות (כאשר ההחתמה של האחרון לא צלחה)

אם לא דיי בזאת בקריית שמונה גם היו עסוקים השבוע בניתוח שעברו שניים משחקניה, כזכור כחלון נאלץ לעבור ניתוח בשבר בעצם השוקית וביום שלישי האחרון עבר ניתוח נוסף להוצאת הברגים שהוחדרו ברגלו, רק לאחר ההחלמה מהניתוח יחלק שיקומו של השחקן שצפוי לחזור למשחק פעיל רק בסוף העונה במשחקי הפלייאוף.

אבוטבול לעומתו של כחלון לא יהיה כשיר גם לפלייאוף וכידוע הוא סיים את העונה, אף הוא עבר השבוע ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת, הקשר היה צריך לעבור את הניתוח בסמוך לפציעה אך נפיחות ורגישות באזור מנעו ממנו את האפשרות לניתוח.

בקבוצה עוקבים בדאגה אחר מצבם של השניים ומקווים כי הניתוחים יהיו מוצלחים והם יחלו בשיקום מיד לאחריהם.

בתוך כל זאת ברק בכר צריך להכין את שחקניו למשחק מול הפועל חיפה מחר, בקריית שמונה רוצים לשמור על מקומם ובעיקר להשיג את 3 הנקודות כשהם ממשיכים להיות מכווני מטרה להתברג בפליאוף העליון, הפועל חיפה של שלומי דורה ממוקמת רק מקום אחד מתחת לקריית שמונה.

במחזור האחרון הפסידה הפועל חיפה למכבי חיפה בתוצאה 1:0, אך עד עכשיו הקבוצה של יואב כץ עושה עונה לא רעה בכלל וצפוי להיות משחק קשה ומאתגר בין השתיים, ברק בכר יהיה חייב להבהיר לשחקניו כי חוסר אחריות וטעויות כמו מול מכבי פ"ת לא יתקבלו הפעם, הכחולים יידרשו להרבה יותר מחויבות, ריכוז ומשמעת טקטית.

בנוסף כאילו מצבת הפצועים הקיימת לא מעניקה לבכר מספיק כאב ראש, גם רוג'רס קולה מתח את השריר האחורי והוא נמצא בספק למשחק.

 

בכר: "עומד בפנינו חודש קשה"

מאמנה של קריית שמונה נותר כמעט ללא מילים אחר השבוע שעבר עליו עם המועדון, זה התחיל עם עזיבתו של המגן דושאןמטוביץ', לאחר מכן שחרורו של השחקן הכי טוב שלו בתקופה האחרונה ברק בדש למכבי ת"א והסתיים בכך שהוביל 2:0 על מכבי פ"ת ולבסוף סיים את המשחק בתוצאת תיקו 3:3, עם המשחקים שיש לקבוצה בחודש הקרוב ואחרי כל זה אפשר בהחלט להבין על מה המאמן מדבר כשהוא אומר שהם הולכים לקראת חודש קשה. 

עם זאת ניסה המאמן לסכם את המשחק: "זה אכזרי וקשה לסכם משחק כזה. הובלנו כבר בשני שערים ואז כבשנו גול בדקה ה-90 וספגנו שער דקה לאחר מכן מפאול. זה מאכזב וחבל, כי ב-0:2 משום מה באנו אחורה והחזרנו את פ"ת למשחק. זה אנחנו עשינו את זה. מכבי פ"ת עשו במחצית הראשונה מה שהם רוצים, במחצית השנייה הגענו ליותר מצבים והגול הזה הגיע לנו"

המאמן המשיך: "למרות שזה אכזרי בסוף היה משחק דרמטי, משחק איכותי עם הרבה טעויות והרבה שערים, אבל אם נבכה זה לא יעזור. צריך להרים את השחקנים. עומד בפנינו חודש קשה, יש הרבה מטרות והרבה עבודה וצריך להמשיך הלאה. המטרות לא משתנות, אנחנו רוצים להבטיח את הפלייאוף העליון. יש לנו קבוצה מספיק טובה לעשות את זה. גם פלייאוף עליון וגם לרוץ עד הסוף בגביע"

על עזיבתו של החלוץ ברק בדש אמר בכר: "אנחנו מאוד אוהבים את ברק. הוא שחקן מאוד חשוב, אבל שחקן בגיל כזה שרוצה ללכת למועדון עם יותר כסף ותנאים יותר טובים, אי אפשר להגיד לו לא. הוא רצה להישאר, אבל זה לא הסתדר ובסוף הוא הלך למועדון גדול

ואני מאחל לו הצלחה"

 

 

חיימוב: "פישלנו, היה חסר לנו אופי"

עירוני קריית שמונה כבר הוליכה0:2 על מכבי פתח תקווה והיה נראה שהיא צועדת בבטחה לעבר הניצחון אך המארחת הצליחה לחזור ולהשוות. רגע לפני הכניסה לתוספת הזמן דוד מנגה כבש בשנית, אך עמוק בתוך תוספת הזמן ספגה הקריה את השער השלישי ונאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד ב-3:3 עם המלאבסים.

ברק בכר שחסר את דושאןמטוביץ וברק בדש שעזבו במהלך השבוע נאלץ לעלות עם הרכב שכלל שחקנים צעירים, אך עם זאת הוא הבהיר לשחקניו כי זה לא תירוץ ולאבד יתרון של 2 שערים צריך להיות ממש חסרי אחריות.

שוערה של הקבוצה גיא חיימוב אמר בסיום המשחק: "התחושה מתסכלת ברמה אדירה. אנחנו מאוכזבים מעצמנו, פישלנו במשחק הזה. אני יכול להגיד שלא הגיע לנו לנצח כי אם אנחנו לא יודעים לשמור על יתרון 0:2 ועל יתרון 2:3 בתוך תוספת הזמן אז אנחנו אשמים גדולים מאוד"

 

"לא עשינו את מה שברק בכר ביקש מאיתנו. היה חסר לנו אופי במשחק, אופי קבוצתי. אני לוקח אחריות מלאה, חבל על המשחק הזה, ניצחון יכול היה לתת לנו תנופה למעלה, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל וצריך להביט קדימה"

אולי יעניין אותך

Bottom ad