היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מסכמים סיבוב

הסיבוב הראשון של עונת 2010/2011 הגיע לסיומו ובתום 15 מחזורים קריית שמונה ממוקמת במקום ה-4 בטבלת ליגת העל עם 26 נקודות, 7 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים בלבד. כן אתם קוראים נכון, הקבוצה של איזי שרצקי הפתיעה את כולם ותחת ניצוחו של המאמן רן בן שמעון היא מציגה כדורגל איכותי, מלהיב ושמח, כשהכחולים מובילים לא מעט פעמים את טבלת הליגה ובהרכב הראשון מככבים שחקני הבית הצעירים. אנחנו מביאים לפניכם את סיכום היכולת של כל אחד מהשחקנים באופן אישי וכקבוצה.

 

מאמן רן בן שמעון: ציון-8.5

כמו כפפה ליד, אין הגדרה אחרת לחיבור שבין רן בן שמעון למועדון הצפוני. המאמן מצליח להוציא מהחניכים שלו את המרב ומוביל אותם להישגים שספק אם מישהו אחר היה מצליח לעשות זאת. רב"ש מנחה את הקבוצה שלו תוך אג'נדה קבועה, כשהדבר החשוב ביותר שהוא דורש במשחק הוא דרך, מסלול בו הם יילכו לאורך כל העונה, שכולל כדורגל שמח, התקפי ואיכותי. בינתיים זה מצליח לו לא רע, המאמן מצליח לשדרג כל שחקן תחתיו, והם בתמורה מחזירים לו במלחמה כל שנייה על כר הדשא תוסיפו לזה את הכבוד שהשחקנים רוכשים לו, הרעב של הצעירים, המרקם החברתי והאווירה המצוינת שהוא דואג לה, והרי לכם קבוצה שעם תקציב יחסית מזערי לא מפחדת להתמודד מול אריות הליגה. ובהקשר למשחקים האחרונים בהם הקבוצה לא הצליחה לתרגם את היכולת לשערים, תסמכו על רן בן שמעון הוא ינחית פה שחקן או שניים ויידע לפתור גם את זה.

 

גיא חיימוב, ציון- 7

במחזור הראשון פתח חיימוב בין הקורות, וכולנו הופתענו לטובה, גיא התגלה כשוער מצוין, תוך שהוא מציל לא פעם את הקבוצה משערים בטוחים והמזל האיר לו פנים. במחזור ה-11 לפני המשחק מול מכבי ת"א החליט בן שמעון להדיח את השוער מההרכב בעקבות התבטאויותיו בתקשורת על זיקתו לקבוצת האם שלו ואת שאר המשחקים הוא נאלץ לראות מהספסל, כמה חבל עבור השוער המוכשר שמצא את עצמו רואה את המשחקים מהצד למרות יכולת מצוינת.

 

דני עמוס, ציון -6

פתח את העונה על הספסל אך זה לא מה שגרם לעמוס להתייאש, ברגע שקיבל מרן בן שמעון את אפודת השוער הראשון הוכיח כי הכישרון ישנו והוא רק צריך לעבוד יותר קשה. היה חתום על הנקודה מול מכבי ת"א בבלומפילד אך במשחקים האחרונים גם על מספר טעויות, יש עוד מקום גדול להשתפרות.

 

 

ברק בכר, ציון- 7,

אם יש הגדרה לשחקן נשמה אין ספק שהשם הוא ברק בכר, לא תכירו עוד שחקנים שיסכנו את הבריאות שלהם למען הקבוצה בה הם משחקים. עד למחזור ה-8 שיחק בכר עם כאבים בלתי פוסקים בברכו ועדיין הציג יכולת מצוינת עם ניסיון והקרבה שעשו את ההבדל, פשוט להתפעל.

 

אלעד גבאי, ציון- 6.5

המגן הצעיר נכנס להרכב לאחר פציעתו של ברק בכר, ונראה כי הוא לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים, תחת הדרכתו הצמודה של בן שמעון בכל שבוע אנו רואים שיפור ניכר במשחקו של המגן, מדובר בפוטנציאל גדול שעבר בהצלחה את טבילת האש ואת הכניסה לנעליים הגדולות שהשאיר אחריו בכר. עוד נראה ממנו הרבה.

 

סאלח חסארמה, ציון-7

ברזל בהגנה של קריית שמונה, הבלם אוטוטו בן 37 וכמו יין רק משתבח עם השנים, חסארמה משחק עם רעב למשחק כאילו מדובר בשחקן שעלה רק עכשיו מקבוצת הנוער. בעיטות חדות ומדויקות ותיאום מדהים עם יניב לביא, גרם לחלוצי ליגת העל להבין שבק"ש מצפים להם חיים לא פשוטים.

 

יניב לביא, ציון-7

הבלם הוותיק יציב כמו סלע כשאת המשחק שלו מאפיינים תכונות היציבות ושקט, כמה שקט. לביא משרה על כל הקבוצה ביטחון ורוגע, יחד עם הניסיון שלו בהגנה, משחק ראש מצוין וההבנה המושלמת בינו לבין סאלח הוא אחד משחקני המפתח של הקבוצה.

 

אורי שטרית, ציון- 6

שטרית הגיע ממכבי ת"א כבאנקר להרכב של בן שמעון אך בינתיים אי אפשר לומר שהוא מציג את היכולת אותה מצפים לראות ממנו. אומנם הוא משתלב יפה בשיטה של רן בן שמעון אך בהחלט יש מקום לשיפור, המגן חייב לקחת יותר יוזמה ולתרום למשחק ההתקפה של הקבוצה.

 

בראיין גריסיסזץ', ציון- 8

נכס לכל מאמן, הבאנקר של הקישור, ופגיעה בול של בן שמעון. גריסיסץ' פשוט לא נח לרגע כשהוא עושה את כל "העבודה השחורה" על המגרש ומהווה פיתרון לכל בעיה. חלק גדול מההצלחה של קריית שמונה עד כה שייכת לקשר האחורי המצוין הזה.

 

עדי אלישע, ציון-7

הפתעה מאד נעימה, לא מעט חשבו שאלישע לא יוכל להתאים את עצמו למידותיה של ליגת העל, אך הקשר הצעיר הפתיע את כולם ועשה התקדמות ניכרת כשממשחק למשחק הוא צובר יותר ביטחון ומשפר את היכולת הטקטית שלו, כשהדבר לא נעלם גם מעיניו של מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. כשבנוסף הוא משקיע המון בדיוק כמו שרן אוהב.

 

אופיר חמו, ציון-6,

חמו פתח את העונה בסערה והיה נראה כי הוא הולך להיות אחד משחקני המפתח של בן שמעון, אך לאחר מכן הגיעה פציעה טורדנית שממנה מסתבר הוא עדיין לא הצליח לחזור לחלוטין, לא מעט איבודי כדור ויכולת בינונית לפרקים מלווים את משחקו של הקשר, גם אנחנו יודעים שהוא מסוגל ליותר.

 

וויליאם נג'ובו, ציון-6,

לא מעט פעמים יצא לנו לראות את נג'ובו ביכולת מצוינת, כשהוא מתפקד כשחקן דינמי מאד במרכז השדה אך לצד משחקים טובים ליוו את הקשר לא מעט משחקים בינוניים, ופציעה שהשביתה את הקשר לתקופה לא קצרה, צריך לשפר את סטטיסטיקת הבישולים והשערים שלו.

 

אדריאן רוצ'ט, ציון-7.5

איזה התקדמות עשה הקשר הזה, כמה אחריות יש לשחקן למרות גילו הצעיר, רוצ'ט מגלה בגרות ומגיע לקבל כל כדור במשחק. יחד עם טכניקה מצוינת וכדורגל שמח ומלהיב במיוחד הפך אדריאן לאחד הברגים המרכזיים בהרכב של רב"ש ושחקן שאפשר לסמוך עליו. כיף גדול לראות את הצעיר הזה משחק.

 

ברק בדש, ציון-6

מהירות וטכניקה מאפיינים את החלוץ אבל עד כה הוא לא מצליח לנצל את היכולות שלו עד תום ולהראות את מה שהוא יודע, בדש חזר לשחק לאחר פציעה ממושכת בכף רגלו ולא חזר לחלוטין ממנה. ניכר כי השחקן מתאמץ ומשקיע אך עדיין לא הסיר לגמרי את החלודה.

 

וויאם עמאשה, ציון-8

איזה שדרוג של עמאשה, החלוץ הצעיר והמבטיח עשה העונה את הקפיצת מדרגה שלה כולם ייחלו, עם שמונה שערים ויכולת הבקעה מצוינת הוא הוביל את קבוצתו למקומות גבוהים, וראיה לכך שמאז פציעתו במחזור ה-11 הקבוצה לא מצליחה להבקיע שערים באותה תדירות ולא מצליחה לנצל את המצבים אליהם היא מגיעה, כמה הוא חסר.

 

אלרואי כהן, ציון-8.5

מה לא נאמר על הכישרון הצעיר הזה, ספידומטר אמיתי, כשבכל שנייה הוא נמצא במקום אחר במגרש, רגע אחד מחלץ כדור בהגנה וברגע השני כבר נמצא מול שער היריב כשהוא גורם לכל בלמי הליגה לרדוף אחריו ומספק לנו את הרגעים היפים ביותר במשחקה של הקבוצה. למרות כל זאת השחקן הצעיר נשאר צנוע ולא מסנוור כשבאמתחתו כבר שישה שערים, שישה בישולים וזימון לנבחרת. במילים אחרות, רמה מעל כולם והמצטיין שלנו!

אולי יעניין אותך

Bottom ad