היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

מתכוננים לאימון הפתיחה

שחקני קריית שמונה קיבלו ביום שלישי האחרון את ההודעה שזימנה אותם לאימון הפתיחה של הקבוצה ב-20.6. השחקן היחידי שלא קיבל את ההודעה הוא הקשר וויליאם נג'ובו, מה שבעצם הותיר את החותם לכך שהאלופה מעוניינת להיפרד מהשחקן ומנסה למצוא לו קבוצה אחרת. יחד עם זאת כרגע עדיין לא ברור עתידו של בראיין גרסיסיץ בקבוצה, השחקן הסרבי טרם השיב להודעת המועדון ולא ידוע אם יגיע לאימון הפתיחה, למרות זאת בקבוצה טוענים כי גרסיסיץ סיכם לשנתיים נוספות וכי הם לא רואים סיבה לכך שהוא ייעדר ויחליט לא לשוב לארץ.

***

מאמן הקבוצה גילי לנדאו ממשיך לפעול במרץ לקראת העונה הבאה שבפתח, השבוע הגיע לנדאו לאצטדיון על מנת להכיר את מתחם האימונים, המאמן ערך סיור במקום ונפגש עם מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי שאף ערך לו סיור היכרות ראשוני בעיר.

***

נקבעו משחקי הקבוצה במחנה האימונים בעיירה מירלו בהולנד. שלושה ימים לאחר ההגעה להולנד (5.7) תפגוש ק"ש את גנט הבלגית, יומיים מאוחר יותר את בירשחוט בה משחקים דור מלול ורועי דיון ובתאריך 10.7, יומיים לפני סיום מחנה האימונים, תשחק מול אלקמאר ההולנדית, בק"ש מקווים שמשחקים אלו יהוו חלק מההכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה.

***

נמשכים מאמציה של אלופת המדינה עירוני קריית שמונה להשלים את הסגל, בשבוע הבא תפתח הקבוצה באופן רשמי את אימוניה לקראת העונה הקרובה ובקריה מקווים מאוד לסגור את הפינות האחרונות בסגל עוד קודם לכן, אם כי נלקחת בחשבון האפשרות כי הסגל יושלם לקראת היציאה למחנה האימונים ב-2.7

בגזרתו של החלוץ קרל מקס ברתלמי עדיין אין חדש. בימים האחרונים ניסו בקבוצה הצפונית להפעיל לחצים על קבוצתו של החלוץ וזאת לאחר שהמנכ"ל יוסי אדרי כבר שב ממרוקו ללא הצלחה בגישור הפערים מול הקבוצה. האפריקאי בן ה-24 בעל 15 הופעות במדי נבחרת צ'אד במהלכם כבש 4 שערים, משחק בליגה המרוקאית שם זכה גם בתואר מלך השערים כשסיים עם 20 כיבושים ובקריה רואים בו פוטנציאל גדול.

***

עוד באותו נושא, במועדון מציינים כי מתנהל מו"מ עם שני חלוצים זרים אחרים שאת שמם משאירים לפחות בשלב זה קרוב לחזה מחשש לפגיעה במו"מ כשהכוונה היא תוך כשבוע ימים להגיע לחתימה מול אחד מהשלושה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad