היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ספורט השבוע – 20.03.15


קריית שמונה מתחילה את משחקי הפלייאוף העליון עם מינימום ביטחון ומקסימום לחץ כשאר המטרה העיקרית כרגע היא לעצור את הרצף השלילי אליו הם נקלעו ויחד עם זאת להשאיר את הפער מבאר שבע כפי שהוא ולחכות למעידה של הדרומיים בכדי לחזור למקום השני בטבלה.

מהנגד מגיעה למשחק בית"ר ירושלים שנמצאת במומנטום מצוין וכבר עם שלושה ניצחונות רצופים, חניכיו של גיא לוי מגיעים למשחק במטרה להמשיך את התקופה המצוינת בה הם נמצאים וכמובן לצבור כמה שיותר נקודות על מנת להגדיל את סיכויי הקבוצה להגיע לאירופה.

 

בק"ש לפחות השתרר הלחץ של סאגת המאמן ונראה שזה מעט הקל על המתח שהיה סביב הקבוצה ובמועדון הצפוני מקווים שהם יצליחו לעשות את הסוויצ' מההפסדים האחרונים ולהגיע למשחק דרוכים ומוכנים. 

 

בכר: "אין מאושר ממני להמשיך במועדון"

אחרי סאגה ממושכת, שלל שמועות וכותרות בתקשורת ברק בכר מאמן קריית שמונה סגר לעונה נוספת בקבוצה וזאת לאחר פגישה שהתקיימה בתחילת השבוע עם איזי שירצקי. המאמן הצעיר הוזכר כמבוקש בהפועל באר שבע, מכבי חיפה ואף מעבר לים בקפריסין, כזכור בכר והבעלים כבר נפגשו לפני כחודש אך לא הגיעו לסיכום וכלי התקשורת כבר דיברו על פרידה שמתקרבת, אך השניים החליטו להמשיך את השידוך המוצלח לעונה נוספת.

בכר, 35, הצטרף לקרית שמונה כשחקן בקיץ 2004 עוד שהקבוצה הייתה בליגה הלאומית. כשחקן פעיל, הוא היה היה שותף לשתי עליות ליגה וירידה אחת. בתום עונת 2010/11, נאלץ בכר לפרוש מכדורגל בשל פציעה קשה ומיד מונה לעוזרו של רן בן שמעון ובהמשך גם למאמן קבוצת הנוער. כעוזר מאמן הוא היה שותף לעונת האליפות ההיסטורית אשתקד והמשיך להחזיק בשני התפקידים גם תחת גילי לנדאו בקיץ. אחרי פיטוריו של לנדאו בראשית אוקטובר, מונה בכר למחליפו וקיבל את המושכות עד תום העונה. בכר בנה את מעמדו כמאמן צעיר, מצליח ומבטיח שעוד נכון לו עתיד מזהיר.

לאחר החתימה אמר המאמן: "קריית שמונה זה הבית שלי כבר קרוב ל-11 שנים ואין מאושר ממני להמשיך במועדון הזה לפחות שנה נוספת. עכשיו נוכל לחזור לעבוד בשקט כמו שאנחנו יודעים ואוהבים במטרה לחזור אל מסלול הניצחונות ולמקסם את הפוטנציאל שלנו עד סיום העונה"

 

 


אבוחצירא: "צריך לעצור את כדור השלג"

עד להפסד מול עכו שחקני ק"ש עוד ניסו לשמור על אופטימיות ולקוות כי ניצחון על נועלת הטבלה יעניק להם את הביטחון והאוויר שהם צריכים, כעת לאחר ההפסד האחרון בקבוצה הצפונית שהם חייבים להתעשת ומהר.

חלוצה של הקבוצה שמעון אבוחצירא התייחס לסיבות להפסדי הקבוצה: "אני לא חושב שצריך להזכיר במהלך עונה שיש סגל חסר. אין ספק שאם היה סגל יותר גדול, זה היה טוב לצוות המקצועי ולקבוצה. אנחנו אבל צריכים להתמודד עם מה שיש ובקבוצה יודעים לעשות את זה. יש שחקנים מספיק מוכשרים ושחקנים צעירים שמקבלים הזדמנות, שלטנו במשחק כמו בכל המשחקים שלנו, אבל בכדורגל צריך לכבוש כדי לנצח משחקים ולצערי לא עשינו את זה"

על כך שהקבוצה עוברת משבר אמר: "לכל קבוצה יש משבר במהלך העונה. חבל שזה קורה לנו במשחקים חשובים, אבל זה חלק מכדורגל. זה לא יכול להימשך ככה, במיוחד בפלייאוף. אנחנו חייבים לעצור את זה ואני מאמין שנדע לעשות את זה. אנחנו קבוצה איכותית ונחזור לעצמנו בפלייאוף"אבוחצירא התייחס גם לעובדה שחלום האליפות כמעט ונגוז: "לא התעסקו במילה אליפות עד עכשיו ולא צריך להתעסק בזה. אנחנו בצמרת ושואפים להיות במקום הגבוה ביותר בטבלה, אבל כמו שאמרנו תמיד אנחנו מתעסקים רק בעצמנו. זה לא יעזור אם נגיד שאנחנו מתמודדים על האליפות ואנחנו לא מנצחים. צריך לעצור את כדור השלג ואם ננצח ולא נסתכל לצדדים אני חושב שנעשה משהו יפה ובלתי צפוי. זה תלוי בנו"


 בכר: "זה לא נראה טוב"

קריית שמונה ממשיכה לאבד גובה ובתוך כך לאבד את המקום השני בליגה לאחר שהפסידה לאחרונה בטבלה הפועל עכו בתוצאה 0:2 במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל, שהיה לנועל את העונה הסדירה.

חניכיו של ברק בכר רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בליגה ונראה שחלום האליפות רחוק . כאשר הניצחון של מכבי תל אביב ביום שני על הפועל פתח תקווה הגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות והניצחון של באר שבע על סכנין נתן לקבוצה של אלישע לוי את המקום השני על חשבון ק"ש. ניתן רק לחשוב מה היה קורה אילו איזי שרצקי היה פותח את הכיס ומשקיע קצת יותר בינואר, מה שבטוח כעת הוא משלם את המחיר על כך.

 מאמן קריית שמונה ברק בכר התייחס להפסד המאכזב ובכלל לתקופה האחרונה שעוברת על הקבוצה שלו: "כשלא מנצחים כל כך הרבה משחקים, זה לא נראה טוב. זו תקופה קשה וצריך לצאת ממנה. אולי חסר לנו ביטחון, אבל נסתכל על עצמנו וניקח אחריות. המועדון הזה מספיק חזק ונצא מהמצב הזה. היום היינו טובים יותר, אבל בשביל לנצח צריך להבקיע. קשה לי לבוא בטענות לשחקנים כי הם נותנים הכל ורוצים להצליח. בסיבוב השני עכו וקבוצות התחתית לקחו נקודות מכולם".



העולם שייך לצעירים

קבוצת הנוער של קריית שמונה רשמה הישג היסטורי העפילה לגמר גביע המדינה לנוער, זאת לאחר שניצחה 0:1 את מכבי נתניה בחצי הגמר שנערך ביום רביעי באצטדיון המושבה. בגמר תפגוש הקבוצה מהצפון את הפועל תל אביב. איזי שירצקי בהחלט יכול להיות גאה בדור הבא שהוא מגדל.

את השער היחיד במשחק כבש עדן שמיר בדקה ה-72, לאחר שנגח היטב לקורה ופנימה מבישול של רותם גולן.

מאמן הקבוצה סאלח חסארמה היה נרגש בסיום: "היה לנו משחק גביע טיפוסי וקשה. אני שמח שהכדור נכנס ושעלינו בפעם הראשונה בתולדות המועדון לגמר, מקווה שנעשה שם את העבודה. זו קבוצה מדהימה והתלכיד החשוב הזה נראה על המגרש. משחק הגמר לא יהיה קל אבל נתכונן בהתאם ונקווה לעשות את זה טוב".

 

 

כובש שער הניצחון עדן שמיר אמר: "זה היה גול מאוד חשוב, אני שמח שתרמתי לקבוצה. זו הרגשה נפלאה. הייתי חלק מזה בעונה שעברה עם הבוגרים וכל פעם סיפרתי לחברים פה כמה זה היה כיף. נקווה שנצליח לעשות את זה עד הסוף, הפועל ת"א קבוצה טובה ולא יהיה קל מולה"

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad