היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עוד לא שם…

היום (שישי) תקיים נבחרת ישראל את המפגש הלפני אחרון שלה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014, הנבחרת של אלי גוטמן תפגוש את נבחרת פורטוגל ואת הכוכב הראשי שלה כמובן כריסטיאנו רונאלדו.

שחקני הנבחרת הישראלית מודעים לכך שהאוהדים בארץ רק מנחשים כמה הנבחרת תפסיד, אבל אנחנו דווקא החלטנו לבדוק מה ההימור של שחקני קריית שמונה ומאמנם על התוצאה, רמז מסתבר שברק בכר הוא כמעט היחידי שאופטימי.

ברק בכר: המשחק ייגמר בתיקו 1:1, ערן זהבי יכבוש את הגול לנבחרת.

עודד אלקיים: פורטוגל תנצח 3:1, את השערים לזכות פורטוגל יכבשו פפה וכריסטינאו רונאלדו עם צמד, לישראל יכבוש עדן בן בסט.

אחמד סבע: פורטוגל תנצח 3:0, רונאלדו יבקיע צמד.

אחמד עבאד: לדעתי זה יסתיים בניצחון 3:0 של פורטוגל עם שלושער של רונאלדו.

נאור עבודי: תיקו 1:1, לישראל יכבוש עדן בן בסט ולפורטוגל רונאלדו.

חן דלמוני: המשחק ייגמר בהפסד של ישראל 3:1, רונאלדו יכבוש שלושער ועדן בן בסט יבקיע לישראל.

גיא חיימוב: פורטוגל תנצח 2:0 משערים של רונאלדו ואלמריה.

דין מימוני: פורטוגל תנצח 3:2.


לסיכום, גם שחקני קריית שמונה לא ממש נותנים סיכוי לנבחרת שלנו ומהמרים בעיקר על רונאלדו שיכבוש, מהצד הכחול ההימור על השחקן שיביא קצת כבוד הוא על החלוץ המוכשר עדן בן בסט.


הלם בקריית שמונה: שיר צדק ייעדר חצי שנה

מכה קשה נחתה על הקבוצה הצפונית בסוף השבוע האחרון עם היוודע חומרת פציעתו של הקפטן שיר צדק, בתחילה חשבו במועדון כי הבלם ייעדר לשלושה חודשים בלבד אך במהלך הניתוח שצדק עבר התברר כי הוא סובל מקרע מלא ולא חלקי כמו שחשבו בתחילה ולכן תקופת ההחלמה הינה ממושכת וארוכה.

צדק נחשב לאחד מהברגים החשובים ביותר בהרכב הצפוני ולשחקן מפתח, כעת ההשלכות של פציעתו קשות ומאמן הקבוצה ברק בכר ייאלץ להסתדר ללא הקפטן שלו  כמעט במהלך כל העונה, כאשר השניים שינסו להיכנס לנעליו הגדולות הם דין מימוני הצעיר ומתן אוחיון שהצטרף לקבוצה לפני כשבועיים במטרה לנסות להוות תחליף לבלם.

סרט הקפטן שקיבל צדק בתחילת העונה יועבר לקשר אדריאן רוצ'ט שמילא את התפקיד בעונה הקודמת.

שחקנים בק"ש התייחסו לפציעתו של הבלם ואמרו לעיתון חדשות: "אין ספק שזאת מכה קשה שנחתה עלינו, לא ציפינו לזה. היה לנו קשה לקבל את זה ששיר ייעדר לשלושה חודשים ופתאום מתברר שהוא ייעדר לחצי שנה, שיר הוא אחד מהשחקנים היציבים אבל ככה זה בכדורגל לפעמים קורים דברים שאף אחד לא מצפה להם, בכל מקרה אנו בטוחים שכל שחקן שיחליף אותו יעשה עבודה טובה וישקיע את כולו על המגרש".

 

 


רוצ'ט:

"אנחנו קבוצה חדשה שצריכה להתחבר"

שחקני קריית שמונה קיבלו באכזבה את התיקו מול בני סכנין, בייחוד לאור העובדה שבמהלך כל המחצית השנייה נותרה סכנין בעשרה שחקנים. לברק בכר יש לא מעט חומר למחשבה ועבודה במהלך הפגרה עם השחקנים שלו על מנת שמשחקים כאלו ויכולת חלשה כמו שהציגו חניכיו במחצית הראשונה של המשחק לא תחזור שנית.

אדריאן רוצ'ט ניסה להסביר את התוצאה והיכולת: "היה חוסר ריכוז שהוביל לשער שספגנו וחבל. איבדנו אפשרות לניצחון, כי היו לנו הזדמנויות והחמצנו. אני שמח שחזרנו מפיגור ולפחות הוצאנו נקודה״

רוצ'ט נשאל על סרט הקפטן שחזר אליו לאחר פציעתו של צדק והשיב: "אני לא חושב שאני צריך לענוד את סרט הקפטן בשביל ביטחון. הייתי שמח אם שיר היה משחק. שיר הוא מנהיג מוביל ודומיננטי. אני שמח שחזרתי לשחק ולפתוח בהרכב ורוצה להוכיח את עצמי״.

 

הקשר ניסה להוציא נקודת אור חיובית מהמשחק והתנחם בכך שחזרו מפיגור וסיימו בתיקו: "לא יודע להצביע על נקודה מסוימת שלא מתפקדת, אבל אנחנו קבוצה חדשה שצריכה להתחבר ולהדביק את הסגנון. זה נכון שבשנים קודמות משחקים כאלו היינו מנצחים, הפעם זה קשה יותר, אבל אני שמח שלא הפסדנו. הפסד נוסף אחרי מכבי היה מתחיל כדור שלג שהיה קשה לעצור".

אולי יעניין אותך

Bottom ad