היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עונה מוצלחת למחלקת הכדורסל של הפועל קריית שמונה

בטקס השתתפו שחקני הקבוצות והוריהם וכל ילד קיבל גביע גדול וצילום עם מאמנו. למעלה מ-100 איש נכחו באירוע היפה.

עמרי בשירי מנהל מחלקת הנוער ציין שמספר השחקנים עלה מ-36 שחקנים בעונה הקודמת ל-102 שחקנים בעונה הנוכחית. פתיחת קבוצת הנוער מחדש לאחר 5 שנים. פתיחת קבוצת נשים בליגה א'. נפתחה קבוצות בנות צעירות ותהיה תלבושת  חדשה לעונה הבאה.

עוד הוסיף עמרי: "בתחילת השנה לא ידענו אם הכדורסל יוכל לחזור להיות החוג השני הגדול ביותר אחרי הכדורגל, אבל לאחר שאני רואה את כל ההורים והשחקנים פה באולם, אני מבין שהצלחנו במשימה שהצבנו ואפילו הרבה מעבר".

מסורת חדשה החלה בטקס הסיום השנה, שחקן המתגייס בסוף העונה מקבל גביע גדול ואומר מספר מילים, השנה היה זה ליאור ליסטה, השחקן המצחיק ביותר במחלקה.

עוד נשאו דברים, מאמנו דרור שאודר: "ליאור יודע להיות רציני כשצריך אבל הוא מעולה בלהצחיק את החבר'ה, אני מאוד שמח שהוא יוצא לדרך חדשה בהצלחה בדרך החדשה, הצבא מחכה לו".

שמעון בן אבו: "מה שקרה השנה זו אחת ההפתעות הטובות והגדולות. מאמנים מדהימים, מנהלי בתי ספר שתומכים, והמון שחקנים חדשים שהתאהבו במשחק. מחמם את הלב טקס סיום העונה".

לסיום מוצאים המארגנים להודות ל: מאמני המחלקה על העבודה הנפלאה שעשו ועושים עם השחקנים: דרור שאודר, לביא גוטקינד, זוהר מרדכי, רז זהבי, דן ווליס, יותם גוטמן, משה רחמים, עמרי בשירי ובועז אשכנזי. לטל בשירי מנכ"ל עמותת הפועל ק"ש בכדורסל ולינקי שפירא גזבר העמותה על העזרה והתמיכה לאורך כל הדרך. יו"ר ההסתדרות יונה פרטוק, לבתי הספר: קורצ'אק, תל-חי, מצודות, עוזיאל, מגינים ודנציגר. להורים על העזרה והתמיכה. לשמעון בן אבו מנכ"ל העמותה על כל העזרה והתמיכה בכל שלב בעונה הזו.

אולי יעניין אותך

Bottom ad