היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פחימה עושה חייל בנהרייה

אסף פחימה בן 27, גדל בבית שכדורגל היה 'דת' שכיבדו אותה והביאה להישגים מיוחדים לאבי המשפחה, חנניה, שהיה ונותר אחד מהשחקנים המצליחים, מבני העיר, ונושא את התואר 'מלך השערים של כל הזמנים'.

אסף גדל במחלקת הנוער של קריית שמונה בימים בהם שיחקו וויאם עמאשה, דני עמוס, אדריאן רוצ'ט, אריאל בוזורגי ואחרים.

אהבתו של אסף הביאה אותו לפני מספר עונות לשחק בליגה השנייה בכדורגל ברומניה.משם הוא חזר לשחק באום אל פאחם ושתי עונות במעלות-תרשיחא.

 

– אסף, מה קורה השנה?

אסף: "השנה הגעתי לבית"ר נהרייה במטרה ליהנות מכדורגל ולהגיע להישגים. הבקעתי השנה 12 גולים ובישלתי עוד 20. אנחנו מקום ראשון ונשארו עוד 8 מחזורים לסיום העונה ובע"ה המטרה היא להישאר במקום הזה ולעלות ליגה".

 

– מה מיוחד בקבוצה?

אסף: "בית"ר קבוצה מצוינת, יש שילוב של שחקנים ותיקים וצעירים מוכשרים, הנהלה מצוינת וצוות מקצועי שלא היה מבייש אף מועדון בליגה בכירה".

 

– איך אתה מסביר את ההצלחה ואת שמחת המשחק שלך?

אסף פחימה: "השנה אני מצליח להביא את היכולות שלי לידי ביטוי מכמה סיבות. שהראשונה שבהן, מאמן שנותן לי את אפשרות לעשות מה שאני יודע, השנייה שחקנים מצוינים שיחד איתי, והסיבה השלישית, אני מודה לקב"ה שנטע בי את האהבה למשחק, כי בלעדי האהבה לא היה קורה כלום.

חשוב מאוד, לדעתי, להיות צנוע ולהביא לידי ביטוי את היכולות על המגרש, לכבד את החברים ואת היריב, ובע"ה בסיום העונה לחגוג עלייה", אומר אסף פחימה.

 

– נראה אותך חוזר הביתה?

אסף: "…, מה אומר, עד כמה שזה תלוי בי, אני מקווה להוכיח רק על המגרש. היתר תלוי באחרים, ואשמח להיות ראוי ללבוש את החולצה של איתוראן קריית שמונה", אומר אסף כמו חברו אלון וחבריהם המשחקים מחוץ לעיר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad