היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים השבוע – 6.2.2015

מחפשים סמים ומוצאים

בעוד כל מיני סלבים ומועמדים לכנסת מנסים לקושש את קולותיהם של חובבי העשן המתקתק, ערכו שוטרי הבילוש בקריית שמונה חיפושים על פי צו בית משפט במספר בתי חשודים שנחשדו בהחזקה ושימוש בסמים לצריכה עצמית ושלא לצריכה עצמית. מדובר בחשודים תושבי קריית שמונה והאזור. נתפסו כמויות שונות של חומר החשוד כסם. כל החשודים עוכבו לחקירה. החשודים נחקרו ושוחררו בתום החקירה בתנאים מגבילים.

 

התלוננה: האוטו שלי 'בן ערובה' במוסך

תושבת קריית שמונה התלוננה במשטרה כי בעל מוסך אצלו השאירה את הרכב לתיקון, תיקן לה את הרכב אך דרש עבור התיקון סכום גבוה בהרבה מהמקובל, לטענתה. זאת מבלי לעדכן אתה לפני כן.

האישה: "בעל המוסך היה חייב לומר לי כמה יעלה התיקון, לפני שהוא מתקן את הרכב, ולקבל ממני אישור מראש. הבן אדם מחליט במקומי?!", שאלה אמרה האישה.

בעל המוסך מסרב להחזיר לה את רכבה עד שתשלם עבור התיקון.

המתלוננת הופנתה לבית המשפט לתביעות קטנות.

 

 

 

 

אין לי רישיון, אין לי רכב וקיבלתי דוחות

תושבת קריית שמונה התלוננה כי גילתה שיש רכב הרשום על שמה לאחר שהחלה לקבל דוחות תנועה רבים. לטענתה מעולם לא היה לה רכב והיא מקבלת אליה את הדוחות למרות שאין לה רכב והיא לא ביצעה את עבירות התנועה. המשטרה פתחה בחקירה לאיתור חשוד במעשה.

האישה: "מילא, אם היו מביאים לי את האוטו והייתי מקבלת דוחות, אבל גם אין לי אוטו וגם לקבל דוחות?! זה מוגזם", הגברת לא התייחסה לשאלת הרישיון, משום מה.

 

 

'פיצץ' את הצימר בעירום

בעל צימר באחר הישובים באזור התלונן כי אדם שהתארח אצלו בצימר שבר לו את כל תכולת הצימר, שווי הנזק מוערך בכ-20000 שקלים. שוטרים שהגיעו למקום בעקבות ההודעה על האירוע נדהמו למצוא את החשוד שוכב עירום כביום היוולדו על הכביש וכשניגשו אליו החשוד קם ותקף את אחד השוטרים וגרם לשבר בידו. החשוד נעצר.

 

יתכן ויש מקום להתערבות פסיכיאטרית, לצד פירעון עלות הנזק. בינתיים, מעצרו של החשוד העירום הוארך בבית משפט. החקירה נמשכת. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad