היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים השבוע

בתחילת החודש התלוננה סטודנטית ממכלת תל חי כי כרטיס האשראי שלה נעלם ובוצעו בו שימושים במספר מקומות בעיר.
חקירה העלתה כי החשוד הינו ידידה (סטודנט). החשוד הובא לתחנה, בחקירה ראשונית הכחיש כל קשר לגניבה ולשימושים בכרטיס. מעצרו הוארך, החקירה נגדו הושלמה וגובשו ראיות להגשת כתב אישום והחשוד שוחרר בתנאים מגבילים.

בשבוע שעבר הגיע לתחנה סטודנט וסיפר כי כרטיס האשראי שלו נגנב ובוצעו שימושים בחנויות בעיר. החשד נפל שוב על אותו חשוד. בלשי התחנה ערכו חיפוש בביתו אשר במהלכו נתפסו עוד 4 כרטיסי אשראי החשודים כגנובים. הסטודנט נעצר נחקר והודה בגניבות והובא להארכת מעצרו בבית המשפט בצפת שהחליט לשחררו.

עקב חומרת המעשים ותדירותם, הוגש על ידי התחנה ערר לבית המשפט המחוזי שקיבל את עמדת המשטרה והורה להחזיק את החשוד במעצר להשלמת החקירה.

 

הכו במקל, לא בגזר

 

בסוף השבוע החולף הגיע לתחנה תושב העיר, הפעיל בתחום הפלילי וגופו חבול ומוכה. בעדותו סיפר כי הגיע לאחת משכונות, ככל הנראה במסגרת תפקידו, ושם לטענתו התנפלו עליו שני אנשים, גם הם פעילים בפלילים ותקפו אותו עם מקל. כתוצאה מהמכות הנמרצות שהוא חטף בעת מילוי תפקידו ותפקידם של התוקפים, נגרמו לו חבלות לא מעטות, כאמור.

החשוד מסר עדות שהובילה לשני החשודים שקלסתרוניהם מוכרים היטב במסדרונות המשטרה. השניים נעצרו ונכלאו. בכוונת משטרת קריית שמונה להגיש נגדם כתב אישום חמור בגין תקיפה בנסיבות מחמירות.

 

כפוי טובה

ביום שבת בשעות הערב התקבל בתחנה דווח מאזרח על אדם השוכב על הכביש. ניידת סיור הגיעה מיד למקום.

השוטרים שהגיעו לטפל באירוע נתקלו בצעיר כבן 26, מוכר לשוטרי התחנה מהתחום הפלילי, כאשר הוא שיכור כלוט. על אף היכרותם המוקדמת והלא מלבבת של השוטרים עם הפציינט, נכמרו רחמיהם של השוטרים והם הושיטו לו יד. בתגובה, הושיט להם הפליליסט השיכור יד ורגל, למרות שכל מטרתם של השוטרים הייתה להציל את הבחור מסכנת דריסה.

לאחר מאבק, השתלטו השוטרים על החשוד והובילו אותו לאירוח על בסיס פנסיון מלא בתחנת המשטרה. עכשיו יוכל הברנש, גם לישון, גם להתפכח וגם להגיע למסקנה שלא כדאי להיות עבריין שתוי.

בקרוב יוגש נגד התוקף כתב אישום ובקשה למעצר תום ההליכים.

מסקנה, אם אתה עבריין, אל תשתכר, ואם אתה משתכר, אל תשכב על הכביש ואם כבר עשית את כל הטעויות הללו, תושיט יד למי שבא לעזור לך.

 

  

מבצע תנועה

ביום חמישי האחרון ערכה התחנה מבצע אכיפה בתחום התנועה, בשיתוף פעולה עם ניידות משטרת התנועה הארצית ומתנדבי התחנה בפיקוד ראש משרד התנועה בקריית שמונה אילן וזנה.

מבצע זה נערך על רקע העלייה המדאיגה בתאונות דרכים חמורות בכבישי הצפון והתמקד בעבירות חמורות הגורמות לתאונות דרכים ובמקומות המועדים לתאונות. נרשמו כ-40 דו"חות בגין עבירות חמורות ורישיונם של שני נהגים אף נפסל.

באחד המקרים טופל נהג אשר לחובתו הצטברו מעל ל-40 עבירות. מבצעי התנועה יימשכו ביתר שאת בתקופה הקרובה, הציבור מתבקש לנהוג בזהירות ובהתאם לחוק.

אולי יעניין אותך

Bottom ad