היום ה-01 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: מעצר פורץ לרכב, אלימות קטינים, מאסר בפועל לפורצים

 

מעצר פורץ לרכב

היום בבוקר בשעה מוקדמת אחד הדיירים ברחוב סלמנוביץ יצא מביתו הגיע לחניה ואז הבחין באדם היושב ברכב של שכנו לאחר שפרץ אליו. השכן חשד כי מישהו מנסה לגנוב את הרכב ומיד התקשר למשטרה ומסר תאור של החשוד. ניידת שהגיעה למקום תפסה בסמוך למקום חשוד העונה לתיאור. בחקירתו הכחיש כל קשר לאירוע אך לא היה לו הסבר להימצאותו במקום. מדובר בחשוד בעל עבר פלילי עשיר בתחום הרכוש. בהמשך הובא לביה"ש שהאריך את מעצרו עד ליום חמישי.

 

אלימות קטינים

ביום חמישי האחרון מספר צעירים בגילאים שונים שיחקו כדורגל במגרש השכונתי. ויכוח ביניהם הוביל לכך שאחד הקטינים כבן 10 הוכה באגרוף בעינו. כתוצאה מכך נגרמה לו חבלה חמורה בעין ושבר בארובת העין. הקטין נעצר ונכלא ולמחרת בימ"ש שחרר אותו למעצר בית.

 

מאסר בפועל לפורצים

בחודש ינואר השנה אירעו מספר התפרצויות לבתי דירה ברחוב סלמנוביץ והסביבה ונגנב רכוש רב. צוות בילוש של תחנת קריית שמונה אשר ארב לפורצים במקום בו הוחבא רכוש גנוב מאחת הדירות תפס שני צעירים: שפקובסקי ויקטור ומאיר וקנין בני 20 תושבי קריית שמונה אשר הגיעו לקחת את הרכוש. בהמשך בחיפוש במקלט של הבניין שבו מתגוררים הצעירים נתפס רכוש רב שכלל תכשיטים/ פלאפונים/מוצרי מכולת. בחקירתם הכחישו החשודים כל קשר לרכוש ולהתפרתויות. בתום החקירה הוגש כנגד שני החשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים לבימ"ש השלום צפת ויוחסו להם התפרצויות לשתי דירות והתפרצות למכולת. ביה"ש עצר את שני החשודים עד תום ההליכים נגדם. בשבוע שעבר בית משפט השלום בצפת הרשיע את שני הנאשמים בעבירות שיוחסו להם ושלח את מאיר וקנין ל-33 חודשי מאסר בפועל ושפקובסקי ויקטור ל-30 חודשי מאסר בפועל.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad