היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים – 16.08.2013

קטין וחריף

בתחילת השבוע נעצר נער קטין כאשר השוטרים שהגיעו לביתו על מנת לעכבו לצורך חקירה. המפגש בין הקטין והשוטרים אמור היה להיות רגיל, אולם, הקטין שלף גז מדמיע וריסס על השוטרים. בנוסף, הוא שלף סכין יפנית וניסה לפגוע בהם. הקטין ברח לשירותים והסתגר שם ורק לאחר שכנוע של השוטרים נאות לצאת מבלי שהשוטרים יפעילו כח. הקטין נעצר ונילקח לתחנה, נחקר, נעצר והובא בפני שופט לצורך הגשת כתב אישום נגדו.

 

 

וודקה בשקית

מי לא מכיר את התמונה בה מסתובבים נערים/ילדים עם שקיות ניילון, בדרך כלל שחורות, יעני 'ירדו לזרוק את הזבל', ובהם משקאות חריפים.

ביום שני האחרון בשעות הערב הבחינו שוטרים בראשותו של רס"ב חיים דהן בקבוצת נערים גדולה בסמוך לאחר מפיצוציות העיר כאשר הנערים מחזיקים משקה אלכוהולי בכמות גדולה. מהתחקור של הנערים עלה כי הם הצטיידו למסיבה שהיו אמורים לקיים מחוץ לעיר.

העניין טופל בהתאם לחוק, וכאן פונים השוטרים להורים ואומרים להם: "הורים יקרים ילדכם יוצאים לבלות במסיבות מה שאתם לא מודעים זה שהילדים שלכם מתארגנים לפני ברכישת אלכוהול ואף עומדים בפתח הפיצוציות ומבקשים מבגירים לרכוש את המשקה עבורם, דבר המהווה עבירה על החוק והבגירים מסתכנים בפתיחת תיק פלילי. אנא שימו לב ותהיו ערניים יותר לגורל ילדיכם".

 

נתפס הגנב השני

בהמשך לטיפול באירוע גנבה של פלאפונים מחניות העיר שסיפרנו לכם כאן, בו נעצר חשוד אחד והשני ברח מהמקום. מהמשטרה מעדכנים כי לאחר חקירה של חוקר הפשעים הבכיר בתחנה, נעצר בתחילת השבוע החשוד השני והובא בפני שופט לצורך הגשת כתב אישום.

עכשיו הפלאפונים ישובו ויצלצלו אצל בעליהם. 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad