היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קטין, ללא רישיון ומאיים עם סכין על שוטרים

באחד הערבים בשבוע האחרון, ביצעו בלשי מחלק הנוער של התחנה פעילות לחשיפת עבירות של בני נוער ובמהלכה הבחינו בנער רוכב של קטנוע. הנער מוכר לשוטרים מאירועים קודמים, וידוע כחסר רישיון נהיגה כלל. השוטרים ניגשו אל הצעיר וביקשו לעכבו אולם הוא ברח למטבח של אחת המסעדות ברחוב ויצא משם אוחז בסכין גדולה ואיים על השוטרים שאם יעזו לגעת בקטנוע הוא ידקור אותם. צוות הנוער פעל בקור רוח והחל לנהל שיחה עם הצעיר תוך כדי הרגעתו ומניעת החמרה של האירוע. בסופה של השיחה, מסר הנער את הסכין לידי החוקרים ונעצר. השבוע הוגש כנגד הקטין כתב אישום חמור בצירוף בקשה לעצרו עד לתום ההליכים. האופנוע נתפס והמשטרה תבקש לחלטו בסיום המשפט.

מסקנה. אל תנהג ללא רישיון, ואם נתפסת אל תכנס למטבח, ואם נכנסת, אל תצא עם סכין, ואם יצאת עם סכין, עדיף שתקלף תפוח ואל תאיים על לובשי המדים.

 

 

'חטפה' בגלל שהעירה לבעלה

החום הכבד השורר באזור המיס לחלק מבני הזוג את המעצורים ושחרר את הגפיים אל בנות זוגם.

מהמשטרה מדווחים, שבאופן חריג עלה השבוע מספר התלונות על אלימות בין בני זוג. יש המייחסים זאת לחום הכבד ואחרים מעדיפים ליחס את האלימות לסוג של ביטוי לא מקובל ולא חוקי בין בני זוג.

במהלך השבוע, טופלו בתחנת קריית שמונה אירועים רבים של אלימות בין בני זוג. בחלק מן המקרים נעצרו המעורבים והובאו לבית המשפט להארכות מעצר והגשת כתבי אישום.

באחד המקרים, חבט צעיר תושב קריית שמונה באשתו רק בשל העובדה שהעזה לשאול אותו מדוע לא אסף את בנם מן הקייטנה. כתוצאה מן המכה, נפגעה האישה בצורה קשה ונזקקה לטיפול רפואי.

הבחור נאלץ, בנוסף להוצאת ילדו מהקייטנה, גם להגיע לטיפול רפואי של זוגתו.

במשטרה מציינים שהטיפול באלימות מן הסוג הזה מלווה במדיניות מחמירה מאוד המתורגמת לביצוע מעצרים והגשת כתבי אישום ובקשות למעצר עד לתום ההליכים.

מסקנה. אם חם, תשדל להוציא את הילד מהקייטנה בזמן, ואם לא הוצאת אותו בזמן והעירו לך, 'תעביר אותה' בקלילות ואל תכה את מי שהעיר לך, בעיקר אם זו אם בינך.  

אולי יעניין אותך

Bottom ad