היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קיץ חם

נראה כי שום דבר לא יכול למנוע את העברתו של אלעד גבאי למכבי חיפה, המגן המצוין נפגש בשבוע האחרון עם יעקב שחר כדי לסכם את פרטי החוזה כאשר השחקן צפוי לחתום על 3 עונות במועדון מהכרמל, בנוסף נפגש גבאי עם אריק בנאדו ושמע מהמאמן את התוכניות שלו לגביו לעונה הקרובה.

בקריית שמונה עדיין ממשיכים להמתין לתשובתו של החלוץ וויאם עמאשה לגבי ההגעה לצפון, אך נראה כי גם אם עמאשה יחליט להעדיף מקום אחר העסקה לא תבוטל אלא שירצקי יפוצה בסכום כספי נוסף.

###

יחד עם זאת בגלל עזיבתו הצפויה של גבאי במועדון מעוניינים לצרף את המגן עודד אלקיים שיתחרה עם ליאור לוי על ההרכב הראשון.

בנושא אחר קריית שמונה החליטה שלא להמשיך במו"מ עם אלכסנדר דוידוב בשל סחבת ארוכה במשא ומתן, נכון לרגע זה מעדיף בכר לבדוק אופציה לצרף מועמדים אחרים.

###

עירוני קריית שמונה פתחה במו"מ עם קשרה של רמת השרון בעונה החולפת, משה אבוטבול. הקשר, שכבש בעונה החולפת ארבעה שערים ובישל שניים נוספים, נחשב לאחת האופציות המועדפות על המאמן ברק בכר ששוחח גם עם הבעלים איזי שירצקי בנושא.

אבוטבול שהיה אחד מהשחקנים הבולטים של רמת השרון בשנתיים האחרונות ניהל מו"מ עם הקבוצה הצפונית כבר בזמנו של רן בן שמעון כמאמן הקבוצה, אך בסופו של דבר המגעים לא הבשילו לכדי חתימה. כעת שמו של אבוטבול עלה שוב כמועמד להחליף את בריאן חרסיסיץ' שכנראה לא ימשיך.

בנוגע לקשר דויד סולארי, אין כל התפתחות. כידוע, המו"מ התפוצץ בשבוע החולף והשחקן כבר קיבל הצעה לעבור ולשחק בליגה הקפריסאית, אך לקריית שמונה אפשרות לחזור בה מההחלטה ולממש את האופציה על הקשר עד ל-1.6.

###

מסיבת סיום עונה של מח' הנוער וביה"ס לכדורגל תערך ביום שני ה-3/6/13 בשעה 16:30 בהיכל התרבות, הערב ייערך בנוכחות מר איזי שירצקי בעל הקבוצה ומוזמנים אליו שחקני מח' הנוער ילדי בית הספר לכדורגל, הוריהם ,בני משפחותיהם וחברים. בתוכנית סיכום העונה, הענקת גביעים לשחקנים המצטיינים ועוד.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad