היום ה-04 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ק"ש רוצה אליפות בית"ר רוצה לשרוד

אם היינו אומרים לכם לפני מספר עונות שמפגש בין בית"ר ירושלים לקריית שמונה יהווה משחק משני קצוות הליגה כשדווקא הצהובים נלחמים על חייהם כדי לשרוד והכחולים בדרך לאליפות היסטורית, ללא ספק הייתם חושבים שהשתגענו אבל אצל מוליכת הטבלה המציאות עולה על כל דמיון.

מחר קריית שמונה תגיע לאצטדיון טדי בכדי להמשיך את העונה ההיסטורית שלה ולצבור עוד 3 נקודות בדרך לאליפות ולהגדלת הפער מהפועל ת"א, מנגד תגיע בית"ר ירושלים שכל רצונה הוא להישאר בליגת העל ולא לנשור לליגה השנייה.

שבוע לא קל עבר בבית וגן, כאילו לא מספיק לקבוצה החלפת המאמנים בקצב, שרשרת ההפסדים, הבעיות עם האוהדים ושאר הצרות על כר הדשא השבוע התבשרה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות על העונש המוגזם אותו היא ספגה, שלושה ממשחקי הבית שלה בפלייאוף לא יתקיימו בטדי אלא באצטדיונים אחרים מה שעורר סערה עצומה במועדון הירושלמי.

מעבר לכך לפני כשבועיים הוחתם אלי כהן לתפקיד מאמן הקבוצה, מהלך לא מבריק במיוחד שכן כולם זוכרים את החלק העיקרי שלו בהורדת קריית שמונה לליגה השנייה, אך קורנפיין הבין שאין לו יותר מידי ברירות ובחר בשריף. למרות מינויו של המאמן החדש בית"ר של היום נראית כבויה וללא חשק למשחק ונראה כי היא תאחז בציפורניים על מנת לנסות לשרוד בליגת העל.

ועדיין בק"ש לא ממש מתכוונים לרחם על הספינה הטובעת ויוצאים לטדי על מנת להשיג עוד ניצחון, מול קבוצה שנלחמת על מקומה בליגה אין ספק שזה יהיה לא פשוט כלל, אך כמו שכבר ראינו קריית שמונה של העונה לא מאפשרת לשום דבר לעצור אותה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad