היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראיון ראש בראש: ברק בכר VS גילי ורמוט

 

המגן הוותיק והמצוין של קריית שמונה, מתכונן למשחק מול הפועל תל אביב ויודע שבבלומפילד מול האדומים של אלי גוטמן מדובר בדרגת קושי אחרת, מצד השני הוא בטוח שיחד עם החברים שלו לקבוצה והיכולת הטובה שהם מציגים, הם בהחלט יכולים להפתיע.

– פתחתם מצוין את העונה וכיף לראות את המשחקים שלכם. תאר לי את שלושת המחזורים הראשונים בליגת העל?  
"כמו שאמרת זה לא סוד שהתחלנו טוב את העונה, אבל אני עדיין מאוכזב מצבירת הנקודות ולא שוכח שלולא השיפוט באשדוד היינו היום עם עוד 2 נקודות יקרות. מעבר לכך אנחנו פשוט עובדים קשה ובלי אגו, זה המתכון הכי טוב להצלחה, בלי כוכבים ובלי שמות זוהרים כולם ביחד משקיעים ונותנים את הכל בשביל החיבור הנכון".

– בשבת משחק חוץ בבלומפילד, אין ספק שהקושי הוא אחר, תסכים איתי שזה בעצם המבחן האמיתי עבורכם? 
"זה נכון, עם כל הכבוד לקבוצות שניצחנו עד כה, אין מה להשוות אותם להפועל תתל אביב, זה באמת מבחן אמיתי לגבי היכולת שלנו והזדמנות טובה להראות שזה אפשרי לנצח בכל מקום".

– בטח שמעת על הבלגאן ששורר בהפועל תל אביב בנוסף בניגוד אליכם הם פתחו את העונה מאד חלש, זה זמן טוב לנסות לעקוץ?   
"גם בתקופה הלא טובה שלהם הם נתנו חמישייה לאשקלון בקלות, הם קבוצה כשרונית ומצוינת, אנחנו צריכים להלחיץ אותם בהתחלה ולהוציא אותם מהשלווה שלהם במהלך הדקות הראשונות, ככה נוכל להתחיל טוב את המשחק ותהיה אפשרות לחזור משם עם תיקו או ניצחון".

 

– אל תשכח שמחכה לכם גם הקהל בבלומפילד, איך שורדים 90 דקות את האוהדים האדומים?
"אלו בדיוק המשחקים שבשבילם היה שווה לחזור לליגת העל, האווירה, הקהל, המגרש. לא סתם אני ורוב השחקנים הוותיקים נשארנו גם בלאומית עם הקבוצה, ידענו שנוכל לחזור למגרשים האלו אחרי שנה קשה במגרשים לא סימפטיים, כיף לחזור לרמה הזאת".

– היו שהרימו גבה בשל העובדה שהקבוצה מושתת על הרבה צעירים, אתה גם מופתע מההצלחה שלהם עד כה?
"זה כיף שקבוצה מחולקת כמו שצריך ויש איזון בין וותיקים לצעירים. אנחנו שמחים לראות שהם לוקחים את הצ'אנס שרן נתן להם ומצליחים. אלו שחקנים עם אופי טוב אבל הכי חשוב שתהיה ליכולת שלהם המשכיות כי אחרת זה לא שווה".


גילי ורמוט: "אנחנו באים מרוכזים, המשחק תלוי רק בנו ולא בקריית שמונה".


הקשר המוכשר של הדאבליסטית לא מתרגש מכך שיש להם  רק 4 נקודות ומזכיר שגם בעונה הקודמת ההתחלה הייתה מגומגמת, ורמוט מדגיש שהם באים במוטיבציית שיא ומחמיא לקבוצה של רן בן שמעון כשאומר: "קריית שמונה תהיה הפתעת העונה- הם יסיימו בפלייאוף העליון".

– ניצחון באחד משלושה משחקים זה בטח לא ההתחלה שציפיתם לה?
"נכון, אבל גם בשנה שעברה התחלנו פחות טוב והכל עוד פתוח. זאת רק ההתחלה אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שהמצב ישתנה".

– בכל זאת השגתם רק תיקו מול עכו במחזור האחרון וגם זה בחריקת שיניים, יש הסבר ליכולת שלכם?
"בהפסד להפועל חיפה שיחק ההרכב השני, מול אשקלון נתנו 5 ונגד עכו דברים לא הלכו. הם הסתגרו טוב ויצאו למתפרצות, מעבר לכך התוצאה לא תמיד משקפת את היכולת".

– יכול להיות שהבלגאן בהנהלה בין טביב למוני הראל, החוזים עם מספר שחקנים מרכזיים שעדיין לא חתמו, או ההפסד באירופה, אלו דברים שמשפיעים לכם על היכולת?
"לא, אין לזה שום קשר, לא לאירופה ולא למה שקורה בהנהלה. אנחנו שחקנים מקצועניים שמגיעים לכל משחק ממוקדים ומרוכזים ושמים את כל הדברים שלא קשורים בצד".

– יום שבת מול קריית שמונה, מכיר קצת את הקבוצה מהצפון?
"מעבר למה שלמדנו עליהם באסיפת וידיאו עם המאמן, ראיתי שהם עשו פתיחה מצוינת, הם קבוצה כשרונית עם מאמן טוב מאד, אין סיבה שהם לא יצליחו ויותר מזה אני אגיד לך קריית שמונה תהיה הפתעת העונה, היא תסיים בפלייאוף העליון".

– מה אתם צריכים לעשות בכדי שקריית שמונה לא תפתיע בבלומפילד?
"להיות במיטבנו, לשחק את הכדורגל שאנו יודעים. המשחק תלוי בנו ולא בקריית שמונה. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ובמוטיבציה גבוהה ואז הדברים מסתדרים מעצמם".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad