היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שדד את …עצמו

קודם כל מדובר בסיפור טראגי בו אדם נורמטיבי לחלוטין נקלע למעשה כה חמור בשל מצוקות אישיות וכלכליות. אף אחד כמובן לא מצדיק, ולוּ ברמז את המעשה החמור, אך מידת הרחמים כלפי עובד הדואר הייתה בכל פינה.

מפקד משטרת קריית שמונה סנ"צ יגאל חדד נותן תוקף לתחושותיו של הציבור וגם הוא מתאר את המקרה כ"טרגדיה".

ביום שלישי בשעות הצהרים, סמוך לשעה 12 התקבל דיווח על שוד של שליח דואר המעביר דברי דואר וכספים מסוכנויות וסניפי דואר באזור אל סניף המרכזי בקריית שמונה. כוחות המשטרה הגיבו באופן מיידי וביצעו סריקות וחיפושים אחרי השודד ואיסוף ראיות בזירת האירוע.

במהלך החקירה נבדקו אפשריות רבות ובוצע שימוש באמצעים מחקירה אינטנסיבית של החוקרים, הפזל לא הושלם וכל הניסיונות למצוא תימוכין לגרסתו של החשוד, הופרכו בזה אחר זה. גם מצלמות האבטחה הממוקמים לאורך דרך הבריחה של ה'שודד' לכאורה, לא הראו תמונה כלשהי. חוקרי המשטרה גם תחקרו עוברים ושבים שנקלעו, לכאורה, בדרך הנסיגה, וגם הם לא ראו 'שודד עם קסדה בורח'.

למחרת, ביום רביעי התחזק החשד שלא היה ולא נברא שוד וכי מדובר בהודאה כוזבת של שליח הדואר שגנב את הכסף לעצמו. השליח זומן לחקירה ובמהלכה נישבר והודה שהוא זה שבעצם גנב את הכסף מעצמו ולא מדובר בשוד בכלל.

את מעשהו הוא הסביר בכך שבמצוקה הכלכלית אליה נקלע. החשוד תושב קריית שמונה כבן 30 הובא להארכת מעצר בבימ"ש צפת.

 

נעצר חשוד בניסיון הצתה

ביום ראשון השבוע, לפנות בוקר במהלך סיור שערכו שוטרי התחנה, הבחינו באדם ברכב חשוד בסמוך לבית שבעבר הוצת מספר פעמים בהמשך לסכסוך מתמשך למעלה משלוש שנים .

נעצר חשוד תושב קריית שמונה בחשד שהתכוון להצית את הבית. מעצרו הוארך פעמיים בבימ"ש ועדיין מתבצעות פעולות חקירה להשלמת ראיות בתיק.

 

פעילות קהילתית עם ילדי אקי"ם

בפעילות קהילתית עם ילדי אקי"ם השבוע, נערך יום קהילה ומשטרה מיוחד בפארק הזהב לילדים ולבני משפחותיהם בשיתוף יחד עם סניף אקי"ם קריית שמונה ובי"ס רננים. במקום נכחו אנשי שיטור קהילתי שהביאו עימם אטרקציות וסוסי משטרה, פרשים, כלבנים להצגה בפני הילדים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad