היום ה-06 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שרת התרבות והספורט מירי רגב בקריית שמונה

שביעות רצון גדולה בקריית שמונה מההחלטות שהתקבלו בישיבת עבודה שהתקיימה עם שרת התרבות והספורט מירי רגב בביקורה בקריית שמונה בתחילת השבוע.

לאחר מפגש בארבע עיניים בין השרה לראש העיר, בו התחייבה השרה רגב לתמוך בהחלטת הממשלה לאשר את התוכנית לחיזוק הצפון וחיזוקה של קריית שמונה, התקיימה ישיבת עבודה בין צוות משרד התרבות והספורט לצוות העירייה. הישיבה נערכה בספרייה העירונית.

השרה רגב: "קריית שמונה היא לא עוד עיר. קריית שמונה היא סמל ואני מתכוונת לעשות הכל כדי לסייע לעיר ולראש העיר בכל מה שניתן. קריית שמונה והפריפריה הם בראש מעייני".

עוד הוסיפה השרה רגב "לא יכול להיות שלעיר כמו קריית שמונה בה לקבוצת הכדורגל של העיר, שזכתה בכל תואר אפשרי, לא יהיה אצטדיון כדורגל ראוי. אבקש ממנכ"ל משרדי לבדוק כיצד ניתן לפעול להקמת אצטדיון חדש וראוי בקריית שמונה", אמרה השרה רגב.

בנוסף אישרה השרה רגב הקמת אולם כדורסל בקריית שמונה ומגרש כדורגל סינטטי שכונתי במקום בו תחליט העירייה.

ראש העיר ביקש את סיוע משרד התרבות והספורט בקירוי הבריכה בקריית שמונה. השרה הורתה לאנשיה לבדוק האם אפשר לסייע לעירייה בנושא זה באמצעות קול קורא.

השרה שיבחה את פעילות תאטרון מראה בעיר והתרשמה מההצגות האיכותיות במקום. רגב ביקרה בתאטרון ונפגשה עם השחקנים. לאור הפעילות החשובה במקום החליטה השרה להגדיל בחצי מיליון שקלים בשנה את התקציב שמעניק המשרד לתאטרון מראה. בסה"כ יועברו לתאטרון 2 מיליון שקלים נוספים בארבע השנים הקרובות.

גם תקציב הספרייה העירונית יגדל משמעותית והשרה הנחתה את אנשי משרדה להוסיף תקציב לספרייה המשודרגת בקריית שמונה.

לבקשת הרשות ובאישור השרה, תוגש למשרד התרבות והספורט בקשה לשיפוץ היכל התרבות בסך של חצי מיליון שקלים.

 

בקשות נוספות שהגישה העירייה: תמיכה בקבוצת הכדורסל המשותפת לקריית שמונה ולגליל העליון, תמיכה וקיום אירועי תרבות ומופעי קיץ, הקמת מרכז מורשת לאומי לחלוצי העלייה הגדולה לישראל ומייסדי עיירות הפיתוח, תקצוב פעילויות ספורט ועוד.

ראש העיר שיבח את השרה רגב על כל פועלה למען תושבי קריית שמונה והצפון. "כשמירי רגב נמצאת סביב שולחן הממשלה, אנחנו שקטים ורגועים כי רק דברים טובים יכולים לצאת משם. בשנה האחרונה השרה רגב מסייעת לנו רבות בפיתוח ענפי הספורט השונים בעיר ומסייעת רבות בקיום אירועי תרבות במהלך כל השנה. השרה רגב היא השגרירה של קריית שמונה בכל מקום בו היא נמצאת. אנחנו נדע להוקיר לה תודה על כל פעילותה למעננו".

 

השרה רגב קיבלה מראש העיר תמונה של קריית שמונה עם הקדשה ואמרה: "יום שלם הסתובבתי בקריית שמונה והתרשמתי רבות מהתפתחותה של העיר. אתם יכולים להיות גאים במה שאתם עושים. פעם לפני המון שנים קריית שמונה הייתה שם נרדף למסכנות ול'מגיע לי'. היום קריית שמונה היא שם נרדף להצלחה, להתקדמות ולגאווה".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad