היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שתו לשוכרה ושכחו שהם פסולי נהיגה

נתחיל את ספירת המלאי: נעצר נהג שנסע במהירות 104 קמ"ש במקום 50 קמ"ש המותרים בשטח בנוי. הנהג היה פסול נהיגה ובנוסף, שיכור עם מדדים של פי 3 מסף האכיפה. הנהג הובא בפני שופט שעצר אותו עד תום ההליכים.

נהג נוסף נתפס בזמן פסילה אלא, שגם זה נהג תחת השפעת אלכוהול שופט עצר אותו עד תום ההליכים. נהג שנתפס בזמן פסילה של משרד הרישוי. רכבו הושבת במקום והוא הובא לשיפוט מהיר בו דן אותו השופט ל-32 ימי מאסר בפועל.

כנראה, שהאלכוהול משכיח מהנהגים הללו את עובדת היותם פסולי נהיגה.

ה'שלל' במבצע לא הסתיים במקרים אלה ובמהלך המבצע נפסלו רישיונותיהם של נהגים נוספים ונרשמו דוחות לעברייני התנועה על מהירות ואי ציות לתמרורים.

"אנחנו מבטיחים להמשיך במבצעים דומים ובעוד הפתעות נגד עברייני התנועה בהמשך", אומר מפקד התחנה סנ"צ יגאל חדד.

                                     

מעצר בית זה מעצר בית

מעשה בתושב העיר שלפני חודשיים תקף שוטר סיור ופצע אותו בעת שהשוטר ביצע ביקורת לפיקוח על תנאי מעצרו. התוקף הובא לבית המשפט ושם שוחרר למעצר בית בפיקוח בני משפחתו. השבוע במהלך פעילות של ניידת סיור, הופתעו השוטרים לפגוש בחשוד מסתובב בעיר חופשי ומאושר ומפר את מעצר הבית שנקבע לו בבית המשפט.

השוטרים המופתעים עצרו אותו והביאו אותו שוב בפני שופט. החשוד התפלא על הביקור הלא צפוי בבית המשפט, ואף לא נרתע מנוכחותו של השופט והשתולל בעת הדיון המשפטי. האיש איים אפילו על השופט שדן בעניינו.

הפעם, עשה החשוד את העבודה לשוטרים והביא את השופט לחתום על צו מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

 

קצבה, כן – גמילה, לא

השבוע, בשעות הבוקר התקבלה תלונה מעובדי אגף הרווחה על מטופל שהגיע לאגף הרווחה התפרע ואיים על העובדים והשבים. מסתבר, שהיה זה ביקורו השני באגף הרווחה, זאת לאחר שמספר ימים לפני כן החשוד הגיע לאגף בעקבות הפסקת הקצבה בגלל. סיבת ההפסקה, סירובו להשתלב בקבוצה לגמילה מאלכוהול. אגב, גם אז הוא התפרע צעק ואף הוציא סכין חיתוך ואיים שאם הקצבה לא תוחזר יפגע בעצמו.

החשוד בעל עבר פלילי עשיר המחזיק בכרטיס 'מועדון השוטר' ומבאי תחנת המשטרה, מוכר היטב לשוטרים נעצר ונכלא ולמחרת הוגש נגדו כתב אישום בצירוף בקשה למעצרו עד תום ההליכים. בית המשפט נעתר לבקשה ועצר את החשוד.

 הסבתא הכתה את אשת הנכד…

 

 ביום ראשון האחרון בשעות הצהרים, אישה מבוגרת תושבת העיר חזרה לביתה ונתקלה בשכנה הנשואה לנכדה. מסיבה לא ברורה עברו 'הבנות' לקללות הדדיות תוך שהצעירה מושכת בשערותיה של האישה המבוגרת. אביה ואחיה של הצעירה הצטרפו ל'חגיגה' ובעטו באישה המבוגרת שהייתה חסרת אונים ויכולת תגובה מול החבורה. ניידת שהוזעקה למקום הובילה את כול המעורבים לתחנה, ומחקירת האירוע והרקע לתקיפה עולה, שהתקרית היא המשך לתלונה שהגישה הצעירה נגד בעלה שהוא ה…נכד של האישה המבוגרת והחבולה.

בתום חקירת האירוע, האב והבן נעצרו ונכלאו. הבת ותינוקה בן החודש, שוחררו בתנאי מעצר בית והרחקה מהמקום. לאחר שהאב ובנו נרגעו, אבל ממש נרגעו, הם שוחררו בתנאים מגבילים ומעצר בית.

 

 פוטר, ונחשד בפריצה לרכב

השבוע, תושב העיר ירד לרכבו בחניה והבחין כי מסמכי הרכב והארנק בו היו כ-2000 שקלים שהיה מוסתר בתוך הרכב נגנבו. הפורץ לא השאיר שום סימני פריצה, מה גם שמקום המסתור היה ידוע לאנשים בודדים בלבד. מחקירת האירוע עלה חשד כנגד עובד שפוטר מהמקום. החשוד, המוכר לשוטרים מהתחום הפלילי וה'מעשים הטובים למען הקהילה', נעצר. בחקירתו הכחיש החשוד  קשר כלשהו למקרה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad