היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דה קרינה מציגה : De-Art סדרת שוקולד חדשה

 

De Art מבית דה קרינה, סדרת השוקולדים החדשה שמציגה מסע קסום של אומנות בשוקולד * סיפור משפחתי שנמשך שלושה דורות בשלוש יבשות, ליצירת עולם אחד של שוקולד איכותי ומיוחד * סדרת דה-ארט משלבת את הדיוק האירופאי, יחד עם הלהט הדרום אמריקאי והחדשנות הישראלית היוצרים מפגש מסעיר של חושים, ניגודים ושילובים לצד עדינות ורכות.

חווית טעמים שוקולדית מענגת במיוחד. תתענגו!

 

סדרת הדה-ארט (De Art) היא סידרה חדשה וחדשנית הכוללת 8 מוצרים:

De Art  גוונים – פרלינים שוקולד מריר ושוקולד חלב

De Art Dark פרלינים שוקולד מריר 62%, טבעוני

De Art טראפלס, שוקולד מריר, חלב ולבן

 

מידע על סידרת De Art:

בסדרה מגוון אריזות: 16, 9 ו-4 יח' פרלין

טעמים חדשניים עם חומרי גלם טבעיים וללא חומרים משמרים.

 

טכנולוגיה פורצת דרך: קרינה צ'פלינסקי, שוקליטרית דה קרינה, מביאה מסורת משפחתית של יותר מ-100 שנים,  שלושה דורות של יצור שוקולד, מחדשת גם בטעמים, גם בנראות וגם בטכנולוגיה וזאת בד בבד עם שמירה על האיכות הגבוהה ומוצרי פרמיום.

לאחר מחקר שנמשך שנתיים, הצליחה קרינה, להגיע לפריצת דרך בתחום השוקולד, המאריכה את אורך חיי המוצרים ומקנה להם תוקף של 9 חודשים, וזאת ללא חומרים משמרים ותוך כדי שמירה על האיכות, המרקמים המעולים שנמסים בפה ועם טעמים נפלאים בהם קרינה ידועה מאז ומעולם.

הגימור והקישוט של הפרלינים והטראפלס נעשה בעבודת יד וכך נשמר המראה האמנותי של כל פרלין ופרלין. מבחינת הנראות, דגש רב הושם על עיצוב שונה של הטראפלס המגיעים בצורת ריבוע עם קישוטים מיוחדים לצד פרלינים מעוצבים וצבעוניים בטעמים מגוונים.

 

"מאז שגיליתי והתאהבתי בשוקולד כילדה, ראיתי את השוקולד כאמנות, אני אוהבת לעצב, לחדש ולגוון כל הזמן. בסדרת דה-ארט שמנו דגש על הפן האמנותי של הפרלינים והטראפלס וכל פרט ופרט זכה להתייחסות אוהבת. במשך שנתיים חקרתי, בדקתי ובחנתי ובסופן הצלחתי להגיע למוצרים מדהימים שבהם אני שומרת על המסורת המשפחתית של טעמים דרום אמריקאים עם החדשנות הישראלית והדיוק האירופאי.

אנו גאים להיות מפעל בוטיק בגולן שמייצר שוקולד בוטיק ברמה הגבוהה ביותר המתחרה במותגים היוקרתיים ביותר בעולם. אנו גאים במוצרים שלנו ועל כל אריזה שמים באהבה וגאווה את דגל ישראל ומבטיחים להמשיך ולחדש, להמשיך ולהביא שוקולד פרימיום שהם חגיגה שנוגעת ומלהיבה את כל החושים".ציינה קרינה צ'פלינסקי.

 

חשוב לציין, מפעל השוקולד דה קרינה גאה לספק שוקולד ללקוחות רבים שהנושא הטבעוני חשוב להם, ולכן היה חשוב לקרינה להמשיך ולספק לטבעוניים, שוקולד פרימיום נפלא, ברמה הגבוהה ביותר.

במיוחד לטבעונים, יוצרו  הפרלינים De Art DARK, הנותנים מענה טבעוני מושלם. מארזים מדהימים ביופיים בטעמים נפלאים, לאוהבי השוקולד פרימיום, עם שוקולד מריר באחוזים גבוהים.

 

 

 

סדרת De Art, שוקולד פרמיום יוקרתי במארזים מלהיבים! פרלינים וטראפלס במגוון טעמים נפלאים.

 

 

De Art גוונים – פרלינים שוקולד מריר ושוקולד חלב

יצירת אמנות של גוונים וטעמים נפלאים.

 

פרלינים מדהימים ביופיים ובטעמם, המציגים בצורה מרהיבה את המסע שעשתה וממשיכה לעשות קרינה בתחום השוקולד. סיפור שמתחיל לפני יותר מ-100 שנים, המתפרש על פני שלוש יבשות ושלושה דורות. משפחה שהחלה לייצר שוקולד איכותי באירופה, המשיכה וגיוונה אותו בטעמים דרום אמריקאים לוהטים, כשהמשפחה נאלצה לברוח מאירופה לארגנטינה. ועתה, כשהם גרים בעין זיוון שבגולן, מוסיפים לפרלינים ולשוקולד את החדשנות הישראלית, המתבטאת בטכנולוגיה פורצת דרך.

כך מייצרים עולם חדש של טעמים מרגשים, מראה ואיכות מעולים.

פרלינים קרם תפוז, פרלינים קרם קרמל, פרלינים קרם נוגט ופרלינים קרם מוקה ועוד.

 

חומרים טבעיים, כשר למהדרין

 

De Art Dark – פרלינים שוקולד מריר 62%, טבעוני

האריזה מעבירה את המסע היצירתי של אמנות בשוקולד, בגווני תכלת וכחול עם פס הזהב הצרוב, ומוטבע על האריזה ומייצג בכל סדרת ה- De Art את שוקולד הפרמיום, האיכותי והחדשני.

כל החושים מעורבים בחוויה המיוחדת, מראה האריזה האומנותי מייצר ציפייה, שנמתחת עוד מספר רגעים עד שפותחים את המארז ואז… מתגלים שורות שורות של פרלינים עם נגיעות צבע מדהימות. הרצון הוא לטעום מכל הפרלינים, להשתהות מעט בין פרלין לפרלין, כדי ליהנות בצורה מלאה מכל הטעמים.

מפגש מסעיר של חושים, שילובים וטעמים נפלאים! קפה אספרסו, קרם אגוזי לוז, קרם שקד וטראפל מריר.

 

טבעוני, טעמים טבעיים, כשר למהדרין.

 

De Art טראפלס – שוקולד מריר, חלב ולבן

אריזה צבעונית בגווני צהוב ורוד וחום שוקולדי, השמה דגש על אסתטיקה ועיצוב ייחודי וחדשני של הטראפלס המקושטים, ומייצרת חגיגה קסומה המענגת את כל החושים.

אריזה שכיף לקבל, (גם כמתנה וגם אם קניתם לעצמכם). ההתלהבות נבנית בכל שלב, משלב הפתיחה של המארז היפיפה, כשרואים את הטראפלס הנפלאים המקושטים בעבודת יד – יצירת אמנות בשוקולד! וכל נגיסה, מציגה את המרקם של הטראפלס ואת חגיגת הטעמים הנפלאה.

קרם דה-לה קרם! טראפלס קרם תפוז, טראפלס חלב, טראפלס קרם אגוזי לוז וטראפלס קרם קפה.

 

חומרים טבעיים, כשר למהדרין.

 

 

להזמנות: 04-6993622 יש לתאם הגעה מראש.

חדש בדה קרינה – הזמנת סדנאות בקלות דרך האתר:

https://www.de-karina.co.il

שעות פתיחה:  9:00- 17:00 יום שישי 9:00- 15:00

מרכז המבקרים 'דה-קרינה' סגור בשבתות וחגים.
מוצרי 'דה-קרינה' בכשרות מהודרת, חלב ישראל (כשר למהדרין)

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad