היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קייקי כפר בלום פותחים את הקיץ

החורף האחרון, הביא עמו גשמי ברכה וזרימת הנחלים בשיא עוצמתה, הקורונה שינתה את התכניות ודחתה את פתיחת עונת השייט מחג הפסח לחג השבועות. בקייקי כפר בלום אתר השייט הוותיק והמוביל בארץ,  ערוכים ומוכנים לפתיחת עונת השייט בדגש על הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות.

לרגל חג השבועות – חג המים, כל משפחה תבחר להצפין לגליל וליהנות מחוויית שייט משפחתי ומהנה במי הירדן הצוננים, באוויר הפתוח בלב ערוץ החיים והטבע של מדינת ישראל.  משך המסלול כשעה ורבע בצמחיה טבעית מנקודת השילוח בבית הילל. לאחר חורף רווי משקעים הזרימה נפלאה המים קרירים בטמפ' של 17 מעלות צלזיוס. את שיא הכיף תחוו במפלון שם מומלץ לחייך – כי מצלמים אתכם. אורך המסלול כ-4 ק"מ.

"צוות האתר נרגש לרגל פתיחת העונה ויקפיד באדיקות על הנחיות משרד הבריאות שיכללו: עטית מסכות, ריחוק חברתי, ניקיון והיגיינה. ברחבי האתר יוצבו מתקני אלכוג'ל לשימוש המבקרים" ציין גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום

בכניסה לאתר תתבצע מדידת חום לכל המבקרים, לקופות יגיע נציג מכל משפחה, שאר בני המשפחה / הקבוצה ימתינו במדשאות האתר. יש להקפיד על ריחוק חברתי של 2 מ' בתור לקופות, להסעה ולירידה למים. חשוב להישמע להוראות הצוות במקום. הסירות, המשוטים, חגורות ההצלה יעברו חיטוי ע"פ הנחיות משרד הבריאות ואחרי כל שימוש בהם. במהלך השייט תידרש שמירה על מרחק בטיחות בין סירה לסירה.

 

כמה? שייט במסלול המשפחתי בלבד. עלות ליחיד: 101  ₪ (השייט מגיל 5 בליווי מבוגר מעל גיל 18) (ניתן לרכוש כרטיס מראש בהנחה דרך אתר האינטרנט או מועדוני הצרכנות השונים)

לפרטים:  04-6902616, WWW.KAYAKS.CO.IL

אולי יעניין אותך

Bottom ad