היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חדשות חצור – סויסה לרה"מ נתניהו: התערב במשבר 'פרי הגליל'

 

מערכת היחסים הטובה שנוצרה בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו לבין ראש מועצת חצור, שמעון סוויסה, הביאה את האחרון, להיות בין המבקרים הרבים שפקדו את בית ראש הממשלה והגיעו לנחם את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, האבלה על מות אביה. ראש מועצת חצור ציין כי ראש הממשלה ביקש להתעדכן בהשתלשלות העניינים במפעל פרי הגליל ומנגד ביקש ראש המועצה את התערבותו של נתניהו למציאת פתרון שימנע את פיטורי עובדים. יצוין כי לאחרונה התפקד ראש מועצת חצור למפלגת הליכוד ומעצם היותו ראש מועצה מכהן, מצטרף סוויסה וללא בחירות, לחבר במרכז התנועה.

 

מעבדות מחשבים חדשות

במסגרת הרפורמה במערכת החינוך בחצור הוקמו השבוע מעבדות מחשבים חדשות בכל בתי הספר היסודיים. בנוסף סופקו מחשבים ניידים למורי בתי הספר היסודיים ומקרנים לכל הכיתות, במסגרת התוכנית לתקשוב לאומי. במהלך משותף של ראש המועצה ומנהל מחלקת החינוך, יוסי עמר, גויס הנדבן, ז'אק להב מניו יורק, שתרם שתי מעבדות מחשבים טכנולוגיות לביה"ס אורט, זאת לשיפור לימודי המדעים בבית הספר.

 

משה כחלון: 'בית חם' לכ-40 נערות בסיכון

בפגישת עבודה שהתקיימה השבוע בירושלים, בין ראש המועצה, שמעון סוויסה לשר הרווחה, משה כחלון, הגיעו השניים להסכמות בדבר הקמתו של 'בית חם' לכ-40 נערות בסיכון שאותרו על ידי מחלקת הרווחה ומנהלה חדווה כרסטני. נושאים נוספים שעלו בפגישה היו שילובה של חצור בתכנית הלאומית לנוער בסיכון, סיוע לשירות האזרחי הנעשה בקריה החרדית, הסדרת חלוקת תווי קנייה לפני החגים והצטרפות חצור לפרויקט עיר ללא אלימות. השר כחלון, הביע נכונות להמשיך ולסייע בכל הקשור לשירותי הרווחה בחצור.

תמונה: 1553

 

שודרג צומת הכניסה לחצור

במהלך השבוע האחרון בוצעו עבודת פיתוח בצומת הכניסה לחצור, זאת על מנת לשפר את רמת הבטיחות באזור ולאפשר גישה נוחה במעברי הצומת, הן לציבור הנהגים והן להולכי הרגל. מנהל האגף הטכני במועצה, דני ראש, עמד מקרוב על העבודות שבוצעו על ידי החברה הלאומית לדרכים (מע"צ), שעם סיומן הורחב קטע היציאה לכיוון דרום, תוך כדי יצירת מגן בטיחות ונסללה מדרכה חדשה להולכי הרגל. ועבודות גינון בצומת חצור הגלילית. 

 

 

מסלקה של בנק הפועלים בחצור

בצל פיטורי העובדים במפעל 'פרי גליל', נחנך השבוע, סניף המסלקה האזורית של בנק הפועלים, באזור התעשייה בחצור. הסניף החדש יאגד בתוכו את פעילות כל סניפי בנק הפועלים באזור הגליל והגולן. עם פתיחת הסניף ברך ראש המועצה שמעון סוויסה, על שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים וציין כי המהלך לפתיחת הסניף בחצור נתקל בקשיים רבים. "מספר ישובים לחצו על הנהלת הבנק כי הסניף יפתח אצלם, לשמחתי, מנכ"ל בנק הפועלים, ציון קינן, נתן את הדעת וראה בפתיחת הסניף בחצור, כמנוף להמשך התפתחות הישוב, תוך כדי חיזוק הנושא החברתי, הגדלת והעצמת מקומות העבודה. פתיחת סניף הבנק תוביל ליצירת מקומות עבודה חדשים בעתיד הקרוב, זאת במקביל בהגנה על עובדי 'פרי גליל' והפעילות השוטפת למציאת פיתרונות תעסוקה לבני המקום".

 

בלט קלאסי במתנ"ס

בבית הספר למחול במתנ"ס כ-150 בנות הרוקדות במגוון סגנונות הריקוד ג'אז, מודרני והיפ הופ.

מורה חדשה בלט קלאסי הצטרפה על מנת לתת לרוקדות נדבך חשוב ובסיסי לריקוד. הבלט הקלאסי כמו שפה המורכבת מאלמנטים גופניים, חיזוק העמידה, היציבות, איזון, שיווי משקל, שכל אלה מביאים לביטוי אמנותי ולפיתוח סגנון אישי.

המתנ"ס מזמין את כל הבנות הצעירות החל מגיל 4 להגשים חלום וללמוד בלט קלאסי עם מורה מוסמכת ענבל גרנות שהגיעה ממרכז הארץ ממיטב בתי הספר על מנת לחזק את התחום ולקדם את הבנות על מנת שבשנים הבאות יבחרו תחום עניין בנוסף לבלט.

הלימודים מתקיימים בימי ראשון על-לפי גילאים, עדיין נותרו מקומות פנויים. המחירים שווים לכל נפש.

 

גמלאים לומדים עברית במתנ"ס

 

האגף להשכלת מבוגרים בשיתוף משרד החינוך מקיים מלמד את השפה העברית, בקריאה כתיבה, לגמלאים המעוניינים לשפר ולשלוט בעברית ברמה גבוהה.

הלימודים מתקיימים במתנ"ס חצור קבוצת גמלאים, קבוצת עולים מחבר העמים וקבוצת קשישים בבית הקשיש.

לכל המעוניינים להעשיר את השפה העברית לקרוא תרגום בטלוויזיה, לקרוא ספרים, עיתונים, מתכונים ואפילו לגלוש באינטרנט, המתנ"ס מזמין אתכם לחוויה עם ספרי לימוד מתאימים לאוכלוסיה בוגרת עם המורה גלילה נחמיאס.

הלימודים ייחלו מהשבוע הקרוב המעוניינים להצטרף לקבוצות יפנו למזכירות המתנ"ס לשימרית על מנת להשתבץ בקבוצה המתאימה.

 


בחדר הכושר  WOW במתנ"ס חצור לא מפסיקים להתאמן

כולם מוזמנים ליהנות מחדר כושר מקצועי עם מיטב המכשירים והמאמנים באזור, לאימון נכון וליווי צמוד והתוצאות.

חדר הכושר פתוח לבני נוער, סטודנטים, חיילים בהנחה של 30%, הנחה משמעותית מאוד.

חדר הכושר פתוח בכל ימות השבוע עד השעות המאוחרות של הלילה עם מוסיקה קצבית וסוחפת, אימון מגוון וכולכם מוזמנים נשים גברים צעירים ומבוגרים כאחד.

חדר הכושר נמצא בקומה השלישית עם נוף מרהיב הצופה להרי הגולן, קיימת נגישות לנכים באמצעות מעלית שירות, כך שכל התנאים מתאימים לאימון מהנה ,פורה במחיר הכי זול בארץ.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad