היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

בוגרי המתמיד-ישיבתית-דרכא סיימו במאה אחוז זכאות לבגרות

במהלך האירוע קיבלו הבוגרים שי, מתנת רשת דרכא ועיריית קריית שמונה, וכן נשאו דברים נציגי ההורים, מחנך השכבה, מנהל בית הספר ונציג של רשת דרכא. מוריהם של התלמידים הכינו אף הם סרטון מיוחד, בו בירך כל אחד מהם את בוגרי השכבה לקראת סיום לימודיהם והמשך דרכם בצה"ל.

מנהל ביה"ס, איתן שטרסברג: "המסר העיקרי מתקופת לימודיהם של בוגרי ישיבתית דרכא המתמיד, הוא האמונה של התלמידים ושל הצוות החינוכי ביכולת להצליח, לעמוד ביעדים לא פשוטים ולא לוותר. הצוות החינוכי עסק לא רק בחינוך התלמידים, אלא למד בעצמו דבר או שניים על אמונה. חשוב לי להודות בעת המרגשת הזו לרב דוד, מחנך הכיתה ולצוותים החינוכיים, שהובילו את התלמידים לקו הסיום בהצלחה רבה."

מנכ"ל דרכא, ד"ר גיל פרג: "רשת דרכא מלווה את בית הספר בשלוש השנים האחרונות ומשקיעה משאבים רבים בקידום המצוינות וערכי הליבה של מדינת ישראל בבית הספר, בשיתוף פעולה עם חברי ההנהגה העירונית, בראשם ראש העיר, הרב ניסים מלכה, ומנהלת אגף החינוך תמי לוי. רשת דרכא מודה למנהל בית הספר, איתן שטרסברג, שבזכות המנהיגות והמסירות האינסופיים שלו לטובת בית הספר, ובזכות הצעידה המשותפת לצד הצוות החינוכי המסור, הצליח להביא את התלמידים לרגע החשוב והמרגש הזה, ולשיעור זכאות מרשים של 100%".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad