היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

סגן שר החינוך: "יש בקריית שמונה מערכת חינוך איכותית בה תלמידים ומורים מהטובים שיש"

"הרבה מקומות בישראל יכולים ללמוד ממערכת החינוך המצוינת בקריית שמונה. מה שקורה בקריית שמונה זו תעודת כבוד למנהיגות המקומית בראשות ראש העיר, לחברי מועצת העיר, לאנשי החינוך ולתלמידים המוכשרים הלומדים בבתי הספר בקריית שמונה", אמר סגן שר החינוך.

הממונה על תיק החינוך בעירייה חבר מועצת העיר הרצל בן אשר אמר כי אנשי החינוך בקריית שמונה ראויים לכל המחמאות על מסירותם והשקעתם למען שיפור ההישגים של תלמידי קריית שמונה.

סגן השר שמע סקירה על הנעשה במערכת החינוך העירונית ולצד ההצלחות הגדולות התבקש לסייע בנושאים בוערים כמו תגבור שעות הוראה, שיפוץ מוסדות החינוך, תגבורים לקראת בחינת הבגרות ובקשה להחריג את קריית שמונה כדי לקבל תקציבים רבים וייעודיים.

סגן השר הורה לאנשיו לקיים תוך שבועיים דיון בלשכתו בירושלים כדי לפתור את הבעיות של קריית שמונה ולשחרר חסמים היכן שצריך.

"הגעתי לקריית שמונה ממקום מגורי בבאר שבע ואני מרוצה מאוד ממה שעיני ראו. יש לכם במה להתגאות. לא סתם זכיתם בפרס החינוך", אמר סגן השר לראש העיר מלכה.

ראש העיר מלכה אמר לסגן השר כי הוא מצפה שקריית שמונה תקבל עדיפות במתן תקציבים כדי להמשיך את העשייה החינוכית הרבה בקריית שמונה.

סגן השר וורצמן שילב גם מפגשים פוליטיים ואחרים ונפגש עם ראשי ופעילי סניף הבית היהודי בעיר. ס. השר כיבד את רב העיר וראש ישיבת ההסדר הרב צפניה דרורי בביקור בישיבה והתרשם מהעשייה המבורכת ורבת השנים.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad