היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לומדות מאימותינו

 

במהלך השנה נפגשו אמהות ובנות יחדיו לסדרת מפגשים שעסקו בנשים מיוחדות שבזכות כוחותיהן ומסירות נפשן הובילו את עם ישראל קדימה, כמו: חוה, רבקה אמנו, אסתר המלכה, דבורה הנביאה ועד הנרייטה סאלד ונעמי שמר. המפגשים כללו לימוד משותף סביב אישיותן, מעשיהן וערכיהן של הנשים, מהמקורות ופעילות חווייתית שכוללת יצירה, דרמה ועוד.

טקס הסיום נערך במעמד המשפחות כולן וכלל תפילה מרגשת של הבנות בסמוך לארון הקודש עם הגיען לרגע גדול זה בחייהן ותפילה של ההורים על הבנות.

כל בת הציגה את "אשת החיל שלה". הבנות בחרו נשים כמו חנה סנש, דסי רבינוביץ' (שנפטרה ממחלת הסרטן בגיל צעיר), הרבנית לוין, מירה בן ארי-הקשרית האמיצה ממלחמת השחרור, ואפילו את הסבתות שלהן…

בצורה יפה ומרגשת ניגשה כל בת והציגה לקהל את הדמות אותה בחרה.

"הערב היה בהחלט ערב מרגש המסכם את התהליך שעברנו כאן יחד. אני חושבת שזו אחת המתנות היפות שיכולה אם להעניק לבתה עם כניסתה לעולם הנשים היהודיות, צידה לדרך שאין יפה ממנה..", אמרה אחת האמהות.

"אנחנו מבקשות לומר תודה לבית הכנסת "יוסף הצדיק" שנתן לנו את האכסניה ברוחב לב, תודה גדולה למועצה הדתית ולרב יצחק קקון יו"ר המועצה ולחיים שני מהאגף לתרבות תורנית בצפון שבתמיכתם הענקנו לבנותינו את המתנה הזו.

וכן כמובן לתנועת "אמונה" המוציאה לפועל". המשיכה.

וכבר מחכים לקבוצה שתתגבש בשנה הבאה…

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad