היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פותחים את העתיד

"פותחים עתיד" היא תכנית ייחודית הפועלת בהיקף ארצי ומובילה ילדים, נערים, משפחות וקהילות להגשמת חזון של שינוי חברתי. חזונה של "פותחים עתיד" הוא להעניק לכל ילד ומשפחה בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של מדינת ישראל, את הביטחון, ההזדמנויות והכלים להצליח על ידי מימוש הפוטנציאל הייחודי הטמון בהם.

התכנית יוצרת ומעודדת הזדמנויות לצמיחה ולהתפתחות באמצעות רעיון חדשני וייחודי לפותחים עתיד מודל הנאמן. בחצור פועלת התכנית כעשר שנים, וכמידי שנה התקיימה השבוע וועדת הליווי היישובית של פותחים עתיד, בנוכחותו של ראש המועצה שמעון סויסה, יחד עם בעלי התפקידים השותפים בתחום החינוך, הרווחה והקהילה.

בוועדה הוצגה פעילות התכנית המובלת ע"י צוות נאמנות מקצועי ומסור, הוקרן סרטון הבוגרים היישובי הסוקר באופן מרגש מאוד את מצבם של מספר בוגרי "פותחים עתיד" כיום וכן הוצגה תכנית "אימפקט" הפועלת בחצור במימון תכנית "עיר ללא אלימות" במסגרת מרכז ההדרכה של פותחים עתיד בבית הספר "חוני המעגל" בה לוקחות חלק מחנכות בית הספר ומשתתפות בתהליך ליווי מקצועי להעצמה אישית בקבוצה כמחנכות המובילות את התלמידות להצלחה בתהליך אישי מותאם.

משתתפי הוועדה הביעו עניין רב בנעשה ובצורך שימור הקשר ושיתוף הפעולה היישובי.

שמעון סויסה "אני גאה בתלמידי חצור תוכנית דגל זו מצטרפת למגוון המענים הניתנים לכלל תלמידי חצור כל תלמיד, המסלול והתוכנית אשר מתאים לאופיו וכישוריו".

אולי יעניין אותך

Bottom ad