היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

יום ההליכה העולמי

לקראת יום ההליכה העולמי ביום שישי 29.10.21, יצא אשכול גליל מזרחי בקמפיין #אזורי בריא, לתושבי הגליל והגולן – שכולל המלצות על טיילות ושבילי הליכה במרחב, טיפים, עצות וסרטונים להתמדה בהליכה בכל גיל, בשיתוף כללית מחוז צפון, משרדי הבריאות והפנים.
ולקינוח: הזמנה של ראש מועצה מקומית עין קיניה, ואיל מוגרבי, להליכה משותפת עם תושבי הכפר במסלול ציר המעיינות ביום שישי משבע בבוקר. נקודת התחלה: פארק עין אלריחאן.
אילן אור, מוביל תחום הבריאות באשכול וראש מועצה מקומית יסוד המעלה: "זכינו לחיות באזור עם מרחבים מדהימים ואויר צלול ועם זאת, אנו עדיין שקועים במרוץ החיים והמודעות לאורח חיים בריא נדחקת הצידה. במסגרת פרויקט "אזורי בריא" של האשכול, אנו יוצאים בקמפיין הסברה שנתי לקהילה, שיעסוק בהעלאת המודעות לתחומים שונים של אורח חיים בריא.
"נפש בריאה בגוף בריא" – יום ההליכה הוא יוזמה נהדרת להגברת המודעות לפעילות גופנית למען בריאות טובה ואיכות חיים. אני מברך את כל העוסקים במלאכה וקורא לכולם לצאת לטיולי הליכה, לשפר את מצב הרוח ולאזן את לחץ הדם, להגביר את סיבולת הלב והריאה ולהנות מהנופים המדהימים ומנדידת הציפורים הנמצאת בעיצומה".

לוקחים את הבריאות בידיים ומתחילים ללכת.

#אזוריבריא