היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שאילת הגשמים במתנ"ס חצור

השבוע התקיים טקס שאילת גשמים כמסורת זו השנה ה-20 ברחבת קברו של התנא חוני המעגל בשיתוף וליווי של האגף לתרבות תורנית עם סגן מנהל האגף חיים שני שלצערנו השנה נבצר ממנו להגיע אך שלח לנו את ברכתו.

כמידי שנה הוזמנו רבנים, תלמידים מבתי הספר מאזור הצפון כ-1,000 ילדים, מחצור, קצרין, צפת, קריית שמונה, נהרייה, קשת ועוד. נציין כי זו השנה הראשונה שהצטרפו ילדי גני החמ"ד (חינוך ממלכתי דתי), למעמד המרגש.

האירוע החל בשעות הבוקר בליווי מוסיקה, שירה מפי מאיר אלמלם תושב המקום המלווה אותנו כחלק ממסורת רבת שנים, סדנאות הפעלה לילדים מבית היוצר של מדרשת אורות הגליל בניהולו של ליבנה וצוות מדריכים מקצועי.

בטקס התקיימה תפילה חגיגית של הרבנים למוריד הגשם,  הרב המקומי של חצור הרב מרדכי דיעי, הרב צפניה דרורי רבה הראשי של קריית שמונה, הרב יוסף לוי רבה הראשי של קצרין, הרב שמואל אליהו רבה הראשי של צפת.

ראש המועצה שמעון סויסה בירך את התושבים  והודה לעוסקים במלאכה למטרה נעלה זו וחיזק את הנוכחים שהשנה התפילות הן גם לאיחוד העם היהודי וחיזוק כוחות הביטחון שנלחמים בימים אלה להחזרת השקט למדינה.

התלמידים והאורחים יחד שרו והתפללו למוריד הגשם עם כוונה טהורה וזכה של הילדים להמטרת גשמי ברכה בעזרת השם בחורף הקרב ובא.

האירוע התקיים בארגון מופתי של צוות המתנ"ס, צוות המועצה, האגף לתרבות תורנית, מדרשת אורות הגליל, משטרת ישראל וכמובן בתי הספר והגנים מחצור והסביבה שהגיעו לחגיגה.

נמשיך בתפילות עמוקות לשנה ברוכה בגשם  ברכה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad