היום ה-05 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ד"ר יפעת שאשא-ביטון: "תומכת בשאול מופז". בנצי: תומך בליבני

ד"ר יפעת שאשא-ביטון:

הצטרפותי למפלגת קדימה לפני כארבע שנים נבעה בעיקר מהרצון לתמוך במנהיגותה של ציפי לבני וסדר היום שהיא הציגה, לבני מנהיגה ראויה, כריזמטית ואיכותית. תמיכתי בה לאורך השנים הייתה ללא עוררין.

לצערי, מפלגת קדימה המפלגה הגדולה בארץ בראשותה של לבני, לא הצליחה להביא לידי ביטוי את כוחה ומעמדה בציבוריות ולא ממשה את הבטחותיה לציבור הבוחרים. כמו כן, בשנה האחרונה הבחנתי בכך שהמפלגה לא מספיק מגובשת כבעבר וכי היא זקוקה למשהו או מישהו שילכד אותה ויאחד את שורותיה. משיחות רבות וניסיון לנתח את מצבה הפנימי של המפלגה, התברר לי כי טעויות שונות בהובלת המפלגה הובילו להתפוררות התמיכה בציפי לבני וכי נדרש צעד אמיץ אם רוצים לחזק את המפלגה בתוך הבית, כדי להביא בהתחזקותה בסופו של דבר גם ברמה הציבורית.

לכן, לפני כחודש, לאחר התייעצויות רבות עם בכירים במפלגה, הגעתי להחלטה שאת תמיכתי בפריימריס הקרובים אני מעניקה לשאול מופז. מופז זוכה לתמיכתם ואהדתם של רבים מחברי המפלגה, ונדמה כי בשעה חשובה זו יוכל לתת סיכוי למפלגה ולהביא אותה לעמדת השפעה בה היא תוכל לסייע בהתחזקותו של הגליל.

בשיחותיי עימו למדתי כי הוא בעל זיקה מיוחדת לעיר שלנו, זיקה שנוצרה בזמן שירותו הצבאי בו היה מחויב לביטחון התושבים באצבע הגליל. בנוסף לכך בולט היה כי גם ההיבטים החברתיים נטועים חזק בסדר יומו הציבורי, ואין בליבי ספק שאם יבחר יעשה ככל שיהיה בידו על מנת לחזק את הגליל בכלל ואת קריית שמונה בפרט.

אני פונה אל מתפקדי קדימה בקריית שמונה והאזור בבקשה לתת את ההזדמנות לשאול מופז לחזק את מפלגת קדימה ולהוביל אותה כאלטרנטיבה שלטונית ראויה.

לצד תמיכתי בשאול מופז, אני חשה חובה נעימה להצהיר ששלושת המועמדים לראשות קדימה ראויים, ואני כמי שמאמינה בדמוקרטיה ובחופש הבחירה, אתייצב אחרי כל מועמד או מועמדת שחברי המפלגה יבחרו.

בנצי:

בפתח הדברים אקדים ואומר שזכתה קדימה לשני מועמדים ראויים לעמוד בראשה, ציפי לבני ושאול מופז. אני חייב לציין שמפלגת קדימה היא האלטרנטיבה היחידה לשלטונו של הליכוד, והראיה, היא גם המפלגה הגדולה מאז הבחירות האחרונות לכנסת.

עוד אציין, שלאחר הפריימריז, כל מי שייבחר אהיה אחריו ואמשיך להוביל את קדימה בקריית שמונה לקראת הבחירות לראשות העיר בשנה הבאה.

החלטתי לתמוך בבחירתה של ציפי לבני לראשות קדימה בפריימריז. תמיכתי בלבני נעשית מתוך הכרות של שלוש שנים. תחת מנהיגותה מוניתי כיושב ראש קדימה בקריית שמונה וחבר במועצת המפלגה הארצית. ציפי ביקרה מספר פעמים בעיר, נפגשה עם תושבים, סיירה במקומות ציבוריים חשובים, כמו הספרייה העירונית, המתנ"סים ובאוהל המחאה, ציפי שוחחה באופן אישי עם משפחות קשות יום הנזקקות לסיוע כלכלי ועם צעירי העיר, שמעה והקשיבה לכל הבעיות של העיר.

ציפי לבני, אדם אמין ואחראי, היא לא מכרה את הערכים בתמורה לכיסא בממשלה, על אף שהייתה יכולה להיות היום שרה בכירה בממשלתו של נתניהו. לבני מימשה בהחלטותיה את ההבטחות שלה ושל קדימה לציבור, לפני הבחירות. הבטחות שאחרים מבטיחים ויום לאחר היבחרם, מפנים עורף לציבור שבחר בהם.

בעיניי היא ממשיכה את דרכו של אריאל שרון.

אני מאוד מאמין שמי שרוצה לעשות שינוי אמיתי חייב אורך רוח פוליטי ואורך נשימה היסטורי, גם מנחם בגין ואריאל שרון חיכו וקצרו את פירות  הניצחון.

ציפי לבני מעמידה את הפריפריה בראש סדר היום הציבורי-פוליטי שלה, וקריית שמונה כישוב מיוחד בסדר היום הזה.

אני קורא לכלל מתפקדי קדימה בקריית שמונה והאזור, להגיע ביום הבחירות לקלפיות, לממש את זכות ההצבעה ולהצביע עבור ציפי לבני לראשות המפלגה ועבורי לראשות קדימה בקריית שמונה.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad