היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הבריחה לעולם הבא

בחופשת החגים קרו דברים נוספים, מלבד החגים.

נפתח בטרגדיה שהתרחשה ביום שמחת תורה כאן, ממש ליד הבית ב'חורשת הפקאן' ליד קיבוץ להבות הבשן.

ההתייחסות לנושא ה'חופש' ו'אני עושה מה שבא לי' ועוד כהנה וכהנה אמירות שהמאפיין את כולן הוא חוסר אחריות מינימאלית כלפי האומר/ים אותם, מביא לטרגדיות שצריך לעשות מאמץ למנוע אותן.

אין אחד במדינת ישראל, הן באכיפה והן במערכת השיפוטית שאינו מודע לכך ש'מסיבות טבע' הן למעשה מסיבות סמים לכל דבר ועניין. אין אחד שמשתתף ב'מסיבות המוות' האלה ואינו מכבס את כל המונחים הנלווים לתופעה ההרסנית הזאת, העיקר 'ללכת עם ולהרגיש בלי'.

המערכת המספקת אוויר חם ותומך לפורצים את גדרות הנורמות החברתיות והחוקים הקיימים במדינת ישראל, הם אותם ארגונים רדיקאליים שהפכו את ה'אני' לחזות הכל. הם משרתים ומזינים את ה'אני' בכל דרך אפשרית, לפעמים תוך כדי הליכת אימים למי שמתנגד לתפיסת עולמם.

תראו מה קורה עם התנועות הלוחצות ללגליזציה של 'סמים קלים', אפילו שאין מושג כזה 'סמים קלים'. כי כל סם קל שאתה משתמש בכמות גדולה הופך לסם כבד מאוד, ובעיקר מסכן חיים.

עצוב שהגופים הללו הצליחו להשפיע גם על מי שתפקידו לגרום לכך שלא ישתמשו ב'סמים' קלים ככבדים.

השר לביטחון פנים, שאני דווקא מחזיק ממנו כאדם רציני, הולך שבי אחרי סיסמאות סרק, גרפים ו'מחקרים' מוטים של בעלי עניין והוא מאלה התומך באי הפללה של מי שמשתש בקנביס, למשל.

הפעילות של כל מי שתומך ותמך בלגליזציה הביא למצג שווא בו נפלו גם רשויות כמו: משטרה, כיבוי אש, מד"א ורשויות מקומיות. וזה מה שקרה באירוע הטרגי השבוע בגן הפקאן בו קיפחו את חייהם שניים, אחד מקריית שמונה. כל האישורים היו בנמצא, והמוות גם.

אותי לימדו שאם יש עשר קוביות שוקולד, ורק אחד מהם מורעל, לא אגע באף אחת מקוביות השוקולד…

את תפיסת העולם הזאת חייבים להטמיע בחינוך ובאכיפה אצל כל אלה המתפתים להזות על 'חופש' 'אהבה' ופריצת מוסכמות חברתיות.

והראשון שחייב להחליף 'דיסקט' הוא השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

על אף ההכללה, נאמר שיש רבים ורבות הבאים באמת ובתמימות ליהנות ממוזיקה רעשנית, כי זה מה שהם אוהבים.

 

 

אופניים מחשמלים למוות

נמשיך לעוד קטסטרופה שאפשר למנוע. אופניים חשמליים.

לפעמים איני מבין את הלב והמוח האנושי. עשרות רוכבי אופניים חשמליים נהרגו, ולא שמענו מחאה אגרסיבית כפי שהייתה אחרי מותו של ארי נשר ז"ל, בנו של הבמאי המפורסם אבי נשר, שיבל"א.

מי שאומר שקיימת אפליית דם  בישראל, צודק. אבל אם נדייק יותר, קיימת אפליה בין 'סתם' אנשים לבין אנשים 'מפורסמים'. ושלא תבינו אותי שלא כהלכה. הלב כואב ודואב לגבי כל נער שחייו נקטעים, בלי שום הבדל. אלא מה?! החינוך הקלוקל שמחדירים בנו באמצעות אותם כלי תקשורת של 'חשוב' ולא 'חשוב' סלב או 'סתם בן אדם', נותנת את אותותיה ביחס של החברה למת, לפצוע. והכל לפי מדד ה'סלב' שהכתיבו אמצעי התקשורת.

…כמו בדברים נוספים, גם כאן ניכרת אוזלת היד של הרשויות. הסכנה שברכיבה על אופניים חשמליים (רכב לכל דבר ועניין) היה ידוע ומוכר מהרגע הראשון בו נגעו גלגלי מכונת המוות הזו על כבישי ישראל. כל מי שנשאל על המסוכנות של האופניים החשמליים כאשר הם נהוגים בידי ילדים ונערים לא מיומנים, ענה תשובה אחת. 'סכנת מוות'.

ומה עשו הרשויות?! הטילו את האחריות זו על רעותה. משרד התחבורה על המשטרה, בתי המשפט שיחקו את הצדקנים שאינם יכולים לגזור עונשים כל עוד אין חוקים בנושא, שוטרים ופקחים הקטינו ראש לממדי 'ראש סיכה' והתעלמו מיבוא מכונת המוות לישראל. ההורים, חלקם לפחות, אמרו את משפט המחץ 'לחברים שלו יש אופניים חשמליים, איך אמנע ממנו?!' ואת המחיר המשיכו לשלם הנערים התמימים והאומללים שלא היה מי שיגיד להם 'עד כאן. אין אופניים חשמליים!'.

ואז התרחשה התאונה המחרידה בה, על פי החשד דרס כדורגלן מפורסם את הנער ארי נשר ז"ל.

והנה, אמצעי התקשורת לא מפסיקים לפמפם. מראיינים כל מי שרכב פעם על אופניים, עושים מאמץ להוציא מילה מהאופניים החשמליים אפילו, אבל זה כבר מאוחר לאותם נערים ששילמו בחייהם על המחדל של הרשויות. צריך היה למנוע רכיבה על אופניים חשמליים, אם אין לך הכשרה, ידע ומיומנות ברכיבה על כביש או מדרכה.

ממש אחרי שהדברים נכתבו, נודע ששר התחבורה תיקן תקנות המגבילות רכיבה על אופניים חשמליים למי שלא יעמוד בדרישות החוק.

התקנות ייכנסו לתוקף ב-1.1.2019.

יש תקווה (קלושה) שישתנה משהו, אם לא ישנו אותו בחינוך של ההורים את הילדים, של המשטרה באכיפה ושל בתי המשפט בעונשים מרתיעים. נקווה.

 

 

נוחי דנקנר

שישלם על מעשיו, אבל מגיעה לו תודה

בניגוד לשמחה לאיד אצל רבים נגד הטייקון לשעבר, נוחי דנקנר שנכנס השבוע לכלא, יש החשים חמלה ורחמים כלפיו. אני אחד מהם.

נוחי דנקנר 'אכל' אותה מהמון סיבות, אבל לא מהיותו רע. אולי השתן עלה לו לראש, אולי הסביבה הקרובה אליו פימפמה אותו בנוסח 'אין עליך נוחי. תן בראש, תקנה, תמכור תחלק'.

נוחי ישלם את מחיר התנהלותו חסרת האחריות, וכמו כל ילד גדול, הוא משלם על מעשיו.

בניגוד לטייקונים חזיריים אחרים (והיו המון) נוחי דנקנר אכל, אבל גם נתן לאחרים. תרם מהכסף שגלגל לכיוונם של עיירות פיתוח, פריפריה, אוכלוסיות נזקקות ועוד.

קריית שמונה זכתה ממנו לתרומות נכבדות לפתיחת הספרייה הציבורית, לפתיחת היכל התרבות להקרנת סרטים ועוד.

אפשר ומותר שאדם ישלם על מעשיו הלא ראויים, ומצד שני לומר לו תודה על מעשיו הטובים. אין כאן סטירה, יש כאן צדק מדוד.

רגע. אני מכיר את התפיסה החברתית-כלכלית הגורסת שמדובר בסה"כ בפושע מסוכן ונתעב, ובכל זאת המילה הטובה מגיעה לו ברגעים אלה.

אגב, אותי מדאיגים יותר הטייקונים שמסתובבים חופשי וממש ברגעים שנוחי דנקנר נכנס לכלא הם גזרו עוד מיליון שניים מהקופה הציבורית.

 

 

נתניהו, נלחם בכל החזיתות

המציאות הסוריאליסטית בכל הנוגע למלחמתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באויבי ישראל, נמשכת.

מה לכם 'פרשנים' כושלים לבטל, לקעקע ולגמד כל מהלך של ראש הממשלה?!, מה לכם שטופי השנאה מאחורי המקלדת, בצמתים ועל ספסלי האופוזיציה בכנסת, ההופכים הצלחה ל'כשלון'?! ואתם, שתהיו הראשונים שתטופלו על ידי אויב אכזר, אם חלילה, תפלו לידיהם?!, מה לכם גם כשהוא נלחם באויבים אכזריים ונטולי רגשות רחמים וחמלה כלפי כל יהודי, קטן כגדול, איש כאישה, צעיר כזקן, מה לכם?!

אחרי נאומו המבריק באו"ם, נאום שגם חלק ממבקריו/מתנגדיו/מתעביו גמרו עליו את ההלל, נשמעו קולות ממוחזרים של עוכרי השלום הפנים ישראלי-יהודי כנגדו. שוב אותן אמירות עבשות של פרשנים בגרוש הנישאות בנפיחות עצמית (מציע לכם לבחור מי מה'פרשנים' שמפרשנים את נתניהו לשלילה, לעקוב אחר דבריו ולהיווכח שאין שום קשר בין הפרשנות ובין מה שקורה בהמשך… תנסו פעם אחת).

במיוחד אלה ששנאתם לנתניהו חשוכת מרפא, כמו אלדד יניב ושות', לא הצליחו להשתלט על סוגריהם העליונים, וירו בפעולת רפלקס חיצים מורעלים לעברו, בעודו על בימת האו"ם.

המתוחכמים יותר חיכו יום-יומיים, ויצאו באמירות פלצניות (סליחה על הביטוי) וגימדו את הנאום והנואם, תוך שהם מתחברים לעמדת החיזבאללה באשר למצבורי התחמושת הטמונים מתחת לאצטדיון הכדורגל בבירות ועוד.

חברים, כל עוד תמשיכו ברדיפה חסרת המעצורים אחר ראש הממשלה נתניהו, נהיה כאן להגיב ולהדוף את דבריכם. הזירה לא תופקר עוד ל'תעשיית השקרים' (כשמו של הספר אותו כתב בן דרור ימיני). לא תיצרו 'מציאות' שקרית, כי ננפץ אותה ונחשוף את העובדות שהשמש שוזפת לעיני כל.

אל תשכחו, הפייסבוק והרשתות החברתיות באו לעולם בדיוק כדי שתהיה אלטרנטיבה לערוץ 2 ז"ל.

 

לעצור את חוסמי הכבישים, גם אם הם נכים

רציתי להתייחס לסגירת צירי תנועה הומים ועמוסים על ידי חלק מהנכים.

אקדים ואומר. תמיכתי, אהבתי ואהדתי נתונים לנכים באשר הם, מלבד לאופן בו מתנהלים חלק קטן מהנכים, בעצת 'אסטרטגים' ציניים ואנשי יחסי ציבור.

יש דברים שלא עושים בשום פנים ואופן במדינת חוק בצירי התנועה. ככל שציריי התנועה עמוסים יותר, כך עולה הסכנה שמישהו עלול להיפגע ואפילו לשלם בחייו. הסכנה הזאת אסור שתעמוד מול מחאה כלשהי, גם לא של הנכים.

ההתנהלות הזאת הייתה יכולה להיעלם אילו הפוליטיקאים שלנו היו ממלאים את תפקידם ולא פוזלים אחרי משבי הרוח הפופוליסטיים לגזירת עוד קופון מהנכים.

נכון שהעמדה הזאת אינה פופולארית, אבל היא הנכונה, עם כל הכבוד למאבקם של חלק מהנכים.

משטרת ישראל חייבת לשים סוף לדרך המחאה הזאת, לפני שיקרה אסון ומישהו יאבד את העשתונות ויכנס עם רכבו בנכים המפגינים.

ומה אני מציע?! שהנכים יפנו, באמצעות אמצעי התקשורת אל 120 חברי הכנסת המחוקקים, שיתחייבו לעגן בחוק את מעמדם, ובעיקר סולם התשלומים המגיע להם, בדיוק כפי שעשו עם השופטים, כי הנכים לא נופלים משופטי ישראל, אלה גם אלה מוגבלים ביכולת שלהם להיאבק למען עצמם.

זהו פתרון מעשי שאינו פוגע או מסכן איש, והצלחתו ממשית יותר. בהצלחה.

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad