היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לאן הולך כספינו?


כבר לא מסתפקים בלחם של אותה תקופה אלא ב-כ-20 סוגים שונים ומשונים, מלחם לבן, לחם מלא ועד לבלופים הגדולים ביותר. ומי בכלל שמע על הסושי, רטבים, פלטים, מיונז ובולונז ועוד…שתייה? לא מים חלילה, אלא קוקה קולה, שתייה קלה ומים מינרלים.

בגד ללבוש? חליפות שלושה חלקים, ג'ינסים, נעלי ערס, והלוואי והיינו מסתפקים בזה.

וכאילו שזה לא מספיק, הגענו לתוספי מזון, המביאים תועלת בדרך כלל רק למשווקים אותם.

על הגלולות ל"תיקון" עצמות ומפרקים, ומעלימות כאבים כבר שמעתם? כן בוודאי, ואיך זה נגמר? בהחלפת ברך מטיטניום, ניתוחי מיניסקוס ועוד. רופאים ופרופסורים מסתייגים בפה

מלא מכל "התרופות" הפלא האלו, אבל הפריירים לא מתים, הם רק מתחלפים. אשרי המאמין בפרסומות המרוקנות כיסים ומפתחות אשליות.

בפרפומריות, המצב, לדעתי כמובן, עוד יותר גרוע. ועם כל הכבוד לבנות/נשים ובלי להיות שוביניסט, עובדים עליהן בעיניים, ומאלצים אותן להוציא כספים יש ואין מאין, על קרמים וצבעים כדי להראות יפות ומושכות יותר, כביכול.

במחקרים שנעשו במדינות שונות בעולם, התברר שההבדלים בין התכשירים השונים הוא רק במחיר! ולעתים אף הזול, טוב יותר מן היקר. איפה זה נשמע שחמישה עשר גרם קרם לפנים עולים 3470 שקלים? ומה עם המשחק הזה, קרם ליום, קרם ללילה, קרם לפני השינה וקרם הבלופים הגדולים . אין ספק שהיצרנים שמו את יהבם בפרסומת  על נשים כי, שוב עם כל הכבוד, מוכנות לעשות הכל כדי להראות יפות.

פניתי מיוזמתי לרופא מומחה, ושאלתי אותו האם באמת יש הבדלים משמעותיים בין הקרמים השונים, היקרים והזולים יותר? הוא פשוט צחק, וענה לי: כן, במחיר…                                   

בקיצור, רוב כספינו מבוזבז לריק. ולכן בנות ונשים, היופי הוא לא בצבעים ולא בקרמים הזמניים, אלא בנפש, בנחמדות ובחיוך שלכן. דעו לכן, כי אין בחורות לא יפות, אלא רק רעות.

לסיום, לוׁהיינו מסתפקים באמרה: "לחם לאכול ובגד ללבוש", גם שכר מינימום היה מספיק לנו. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad